Het staat er weer op!

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de Guust
Berichten: 20645
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:47
Locatie: Thuis

Het staat er weer op!



Bericht door de Guust »

Jip, naae een week weer thuis te zijn uit Frankrijk, hebben we alles weer geupdate en staat het vakantie verslag weer op de site.

dit jaar hebben we eens iets gedaan wat we nog nooit gedaan hebben, 12 dagen op een camping in de franse alpen, ja, ja, is da wa, en het was de moeite, we hebben op een superplaats gestaan, en volop aktie!!!

om een lang verhaal kort te maken, volgend jaar weet ik waar we gaan zijn!!!

staat op onze site op frankrijk, en dan serre poncon.

helaas na een week is er weinig meer over van een goed vakantie gevoel .

gr Guust
gr de Guust
Als je aanmerkingen wil maken op mijn spelling kan je hier terecht
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten



Bericht door Toon »

de foto's in de zon lijkt me heerlijk voor regen hoeven we tegenwoordig niet zo ver weg
maar al met al een mooi verslag en weer een ervaring rijker
ga zo door mien jong het gaat goed
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Olof en Belinda
Berichten: 1371
Lid geworden op: za 31 jan 2004, 16:18



Bericht door Olof en Belinda »

Geweldig verslag. Ik kon het je bijna horen vertellen. Heb ook smakelijk gelachen..... Had alleen wel de namen van de vlindersoorten erbij verwacht.
Gr. Belinda
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Hé "Benzfan :wink: "
Ziet er goed uit, je moet alleen dat arme "alarm" niet zo pesten, het is een LANDhond, geen ZEEhond :wink: :lol:
Gebruikersavatar
afred
Berichten: 809
Lid geworden op: do 20 nov 2003, 16:55
Locatie: Delft



Bericht door afred »

Mooie site lekker "luchtig" , ja ik weet het t,is een mooi gebied Serre de Pochon, na de brug heb je een camperplaats, maar op de camping sta je ook mooi.
afred.
Aad en An Dethleffs T6501 en Lucky onze collie.
Gebruikersavatar
Carel Camperfreak
Berichten: 12802
Lid geworden op: za 13 nov 2004, 22:26
Locatie: ut noorden v/h land
Contacteer:



Bericht door Carel Camperfreak »

leuk verslag,en ja je hebt de zon gevonden kunnen wij als thuisblijvers niet zeggen maar volgens mij hebben jullie hem meegenomen :D
Caravan Camper Check
voor uw (aankoop) camperkeuringen
Gebruikersavatar
de Guust
Berichten: 20645
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:47
Locatie: Thuis



Bericht door de Guust »

klopt van die camperplaats, er zijn er verschillende, maar geen voorzieningen, het zijn ook geen officiele, maar wordt zoals op veel plaatsen in Frankrijk gedoogd, reden dat we een keer op campings gestaan hebben is dat ie 10 jaar is nu, de kleine, dus maw die wil ook graag wat, en dat hebben we daar dus gevonden.

volgend jaar gaan we daar gegarandeerd weer staan, of camping of camperplaats het maakt me niet uit, maar wat een plek zeg, en ja nog niet zo overlopen, dat kan natuurlijk in de toekomst veranderen, maar als je in het hoogseizoen gewoon een superplekkie op een camping hebt zonder ooit te reserveren, dan zegt dat al genoeg denk, de verdon zijn we dus uitgevlucht, daar zijn we ook geweest, veel te druk, en daar zag je meer duitse en NL kentekens dan franse.

nee dat hoeft nou ook weer niet. en helaas zijn wij voorlopig nog tot het hoogseizoen veroordeeld dus no choise.

gr Guust
gr de Guust
Als je aanmerkingen wil maken op mijn spelling kan je hier terecht
Plaats reactie