Tip voor campers met B2B booster

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Gebruikersavatar
Charm
Berichten: 3453
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 13:49

Re: Tip voor campers met B2B booster



Bericht door Charm »

Het is inderdaad goed te vermelden dat de kk alleen tijdens het rijden op gas mag met de juiste voorzorgsmaatregelen. De aanvulling van myway is daarom nuttig en voor een ieder toegankelijk die dit topic leest. Beetje flauw om daar nu weer op terug te komen. Ik begrijp natuurlijk dat jij ook graag je plasje op het topic wil doen dus vooruit, pootje omhoog, laat maar stromen en daarna weer terug naar je mand :)

De KK kan prima vóór de booster. Voor de dynamo maakt het niet. Die ziet alleen een belasting. Of de 18A voor de kk nu via de booster wordt doorgegeven of rechtstreeks zo slim is de dynamo nou ook weer niet dat hij dat verschil ziet :P Prima dat jij die keus niet maakt maar je onderbouwing is boterzacht. Zo makkelijk kom je daar niet mee weg, mister!:wink:

En mijn vermeende gevoeligheid voor opmerkingen en kritiek? Dat aapje laat ik graag op jouw schouder :D

Zo, nu weer genieten op de camperplaats in Den Helder :hug:
Laatst gewijzigd door Charm op wo 08 sep 2021, 4:52, 1 keer totaal gewijzigd.
    --Groeten van Mea & Egbert PE9B --

    Benimar Cocoon 463 Northautokapp 170pk automaat.
    Gebruikersavatar
    travelscout
    Berichten: 2898
    Lid geworden op: di 25 mar 2014, 8:53
    Locatie: Barendrecht

    Re: Tip voor campers met B2B booster



    Bericht door travelscout »

    In ieder geval allemaal weer een booster voor de booster verkoop. Er zijn eenvoudiger oplossingen die ook goed voldoen zonder al die beperkingen die een booster weer op kan leveren. Maar als eerder, weet je er geen raad mee, koop een booster. Kwaad kan het verder niet.
    Paul.
    CamperGerrit

    Re: Tip voor campers met B2B booster



    Bericht door CamperGerrit »

    Charm,
    Bedankt voor dit uitstekende idee. Ben vandaag thuis gekomen van 3 weken Frankrijk, en heb meteen nagekeken wat mijn dynamo levert: 160 Ah, en wat denk je dat mijn Booster doorgeeft: 45 .
    Van die 45 neemt de TEC/tower er 18, en blijft er dus 27 over voor de HH accu. Na jouw idee worden die 27 er 45, en dat vind ik een groot voordeel.
    Ga ik een dezer dagen realiseren, een relais heb ik nog wel liggen.

    Nogmaals bedankt
    Gerrit
    Plaats reactie