Derde remlicht Knaus Travel Liner 708G (2001)

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Jacco43
Berichten: 53
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 18:01

Derde remlicht Knaus Travel Liner 708G (2001)



Bericht door Jacco43 »

Beste mede-reizigers,
Vandaag onze camper weer opgehaald na een langer verblijf bij de garage. We kunnen er nu veilig mee op reis. We hebben nog wat klussen bewaard voor het najaar. Al met al zeer tevreden over hoe de garage het werk heeft uitgevoerd.
Nu zag ik bij het naar huis rijden, dat het 3de remlicht van de camper niet volledig brandt bij het remmen. Nu zie ik op internet ook advertenties voorbij komen waar een geintegreerde camera in een 3de remlicht wordt aangeboden. Ik kan een dergelijk artikel echter alleen vinden voor de Fiat Ducato vanaf bouwjaar 2006. Onze camper is uit 2001. Het remlicht uit de advertenties ziet er wel hetzelfde uit maar ik weet niet zeker of het zal passen, of de bouten bijvoorbeeld niet op een andere plaats zitten. Heeft er iemand van jullie ervaring met het vervangen van het 3de remlicht voor een dergelijke camera? We gebruiken nu een Garmin BC30. Het beeld vind ik echter wat vaag. Het lijkt wel of er vocht in de camera zit... Kan iemand mij op weg helpen? Alvast dank voor jullie reacties. Hartelijke groeten, Jacco
Plaats reactie