Satellic tolkastje inleveren

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Satellic tolkastje inleveren



Bericht door NAWM »

Is het leven echt zo simpel, soms, of……
Jaren geleden, bij het ophalen van mijn satellic kastje, was ik zo nu en dan de wanhoop nabij. Hoe haal ik zo’n tolkastje uit die automaat. Er gingen toen verhalen over wanhopige vrachtwagenchauffeurs die in huilen uitbarstten.

Nu wil ik mijn kastje weer inleveren. In de beschrijving van Satellic staat volgens mij: gewoon alles netjes in de automaat en over enige tijd krijg je het geld terug.

Hoef ik niks te doen met die inlever automaat met: wachtwoorden, inschrijfdate, codes?
Gewoon kastje erin en klaar?
Gebruikersavatar
Wim Corduwener
Berichten: 373
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 17:06
Locatie: Enschede

Re: Satellic kastje inleveren



Bericht door Wim Corduwener »

Volgens mij kun je dit zó op internet uitzoeken. 😳
Van een KIP-caravan 44 TTZ overgestapt naar een Dethleffs Fortero H 6945 2.4 TDCi Ford 2402 cm³-140 pk, dubbellucht, achterwielaandrijving en luchtvering achter.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8673
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Satellic kastje inleveren



Bericht door seth_space »

Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Satellic kastje inleveren



Bericht door NAWM »

Het was toch niet zo eenvoudig. Bij de inlever-automaat moest ik nog m'n wachtwoord en gebruikersnaam ingevoeren. Maar die gegevens lagen thuis.
Dankzij de hulpvaardige helpdesc jongeman is alles goed gekomen. Nu wachten of zíj het kastje nog goedkeuren zodat ik de hele borg terug krijg.
Plaats reactie