Joyne failliet

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Joyne failliet



Bericht door hathi »

Ja Bob,je kan niet alles hebben,waar ik kom,ontvang ik beide Satelieten prima,dus ik ben zeer tevreden,vooral iedere dag,met die Gouwe Ouwe op kanaal 54, = Onbetaalbaar,meteen mijn dag weer goed :hug:
Hans
DirkenAnneke
Berichten: 476
Lid geworden op: do 14 okt 2004, 23:00
Locatie: Schoonoord

Re: Joyne failliet



Bericht door DirkenAnneke »

hathi schreef:
ma 12 apr 2021, 23:15
Mensen gewoon Canal Digital nemen.ik heb het al 20 jaar zonder noemenswaardige problemen,en kanker niet zo veel.maar steek de hand ook eens in eigen boezem,want de meeste problemen,welke hier besproken worden,zijn niet gerelateerd aan het uitgezonden signaal,maar of aan onkunde of aan de gebruikte ( falende) apparatuur
Hans, waarschijnlijk ben je met de camper nog nooit in Z Spanje of Portugal geweest ?, dan zou je weten uit ervaring dat Canaal Digitaal (Astra 3) gewoon prut is, soms vaak al 50km onder Alicante (met een 85cm schotel) geen of slechte ontvangst :(
Carthago Chic C-line 5.0, Audi A3 cabrio, en BMW1200RT, zendamateur PH5D
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door MonRoe »

Wij hebben op het zuidelijkste puntje van het vaste land in Griekenland goede ontvangst gehad met CD icm schotel van 80cm, al jaren tevreden klant van CD, zowel thuis als in de camper.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door thole »

DirkenAnneke schreef:
wo 21 apr 2021, 13:25
hathi schreef:
ma 12 apr 2021, 23:15
Mensen gewoon Canal Digital nemen.ik heb het al 20 jaar zonder noemenswaardige problemen,en kanker niet zo veel.maar steek de hand ook eens in eigen boezem,want de meeste problemen,welke hier besproken worden,zijn niet gerelateerd aan het uitgezonden signaal,maar of aan onkunde of aan de gebruikte ( falende) apparatuur
Hans, waarschijnlijk ben je met de camper nog nooit in Z Spanje of Portugal geweest ?, dan zou je weten uit ervaring dat Canaal Digitaal (Astra 3) gewoon prut is, soms vaak al 50km onder Alicante (met een 85cm schotel) geen of slechte ontvangst :(
Wij hebben toch een andere ervaringen :van midden Turkije tot in de Sahara probleemloze ontvangst via CD.
85cm Oyster met automatische skew.
Helemaal eens met Monique :thumbup:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
CaradoT135
Berichten: 2297
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Joyne failliet



Bericht door CaradoT135 »

En heeft CD een app waarmee je met WiFi of met mobiel internet ook in heel Europa kan kijken.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Joyne failliet



Bericht door Jan en Simonne »

thole schreef:
wo 21 apr 2021, 14:58
DirkenAnneke schreef:
wo 21 apr 2021, 13:25
hathi schreef:
ma 12 apr 2021, 23:15
Mensen gewoon Canal Digital nemen.ik heb het al 20 jaar zonder noemenswaardige problemen,en kanker niet zo veel.maar steek de hand ook eens in eigen boezem,want de meeste problemen,welke hier besproken worden,zijn niet gerelateerd aan het uitgezonden signaal,maar of aan onkunde of aan de gebruikte ( falende) apparatuur
Hans, waarschijnlijk ben je met de camper nog nooit in Z Spanje of Portugal geweest ?, dan zou je weten uit ervaring dat Canaal Digitaal (Astra 3) gewoon prut is, soms vaak al 50km onder Alicante (met een 85cm schotel) geen of slechte ontvangst :(
Wij hebben toch een andere ervaringen :van midden Turkije tot in de Sahara probleemloze ontvangst via CD.
85cm Oyster met automatische skew.
Helemaal eens met Monique :thumbup:
+1
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Marianjacques
Berichten: 666
Lid geworden op: vr 07 jul 2017, 22:22
Locatie: Gouda

Re: Joyne failliet



Bericht door Marianjacques »

Hier ook....Astra3...65cm Bente automaat..
Probleemloos (en niet alleen bij mooi weer)bij Gibraltar/Rota en gehele Algarve/Portugal kust.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door Bob Diesel »

CaradoT135 schreef:
wo 21 apr 2021, 15:12
En heeft CD een app waarmee je met WiFi of met mobiel internet ook in heel Europa kan kijken.
mits 4G ontvangst :!:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Joyne failliet



Bericht door Zwerfsteen »

En een grote databundel.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door Bob Diesel »

Heb je niks aan in een blind spot
Bv midden FR oid

Heb je alle 2 wel
Jaaaaaa, dan :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Joyne failliet



Bericht door Zwerfsteen »

Precies! Daarom ben ik ook zo blij met mijn schotel. :D
Of de duvel er mee speelt, op de plaatsen waar wij vaak staan doet de telefoon het vaak niet eens.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Joyne failliet



Bericht door Cee Pee »

Hier ook Smorgens effe de berg op om de mail te checken en de krant binnenhalen en dan weer naar beneden en de hele dag geen internet meer maar wel prima ontvangst van radio en tv via CD. :thumbup:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Joyne failliet



Bericht door hathi »

Dirk,je kan ook Te veel verlangen,maar meestal word die 10 % hier vermeld,en over de goede 90% ontvangst elders word gezwegen. Ik koop altijd waar ik het meeste plezier van zal hebben,....en weet dat ook daar beperkingen,bij gekocht worden
Hans
hennykarreman
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 14:22

Re: Joyne failliet



Bericht door hennykarreman »

kluijfhout schreef:
zo 18 apr 2021, 18:17
Ruim een maand geleden bij cardwriter.nl een Joyne module incl. 6 maanden tv kijken gekocht voor 189 euro welke dus weggegooid geld is.
Kreeg gisteren een mail van cardwriter.nl dat ik een CD module kon bestellen voor 89 euro en dat de helft van dit bedrag als korting wordt berekend bij de eerste abonnementsperiode.
Ik heb gisteren bij CD een Vakantie basis Abo afgesloten. Je krijgt de Cam701 module gratis, je betaalt dan €30 activering kosten en €9,95 verzendkosten
Plaats reactie