Joyne failliet

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Is dat dan de aanbieding van CD? De ci gratis?
Betaal je wel gewoon de standaard prijs voor je abo?
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Joyne failliet



Bericht door JoopBrekken »

Als je nog een CI en een (oranje) kaart van CD hebt krijg je dan korting op het abo?
Laatst gewijzigd door JoopBrekken op do 22 apr 2021, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Baal ook dat je maar 1 sportkanaal krijgt.
Kun je espn 2 en 3 nog apart afsluiten als je het vakantie flex abo neemt voor 6 maanden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13419
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Joyne failliet



Bericht door hathi »

Hoe jammer ook voor sommigen,het is kiezen of delen,maar voor niets gaat de zon op,en dat is bij alle aanbieders zo,en je hoeft niets ,en extra wensen kosten nu eenmaal geld
Hans
Gebruikersavatar
rzwiebel
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 14:36
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door rzwiebel »

hathi schreef:
ma 12 apr 2021, 23:15
Mensen gewoon Canal Digital nemen.ik heb het al 20 jaar zonder noemenswaardige problemen,en kanker niet zo veel.maar steek de hand ook eens in eigen boezem,want de meeste problemen,welke hier besproken worden,zijn niet gerelateerd aan het uitgezonden signaal,maar of aan onkunde of aan de gebruikte ( falende) apparatuur
Ja! Maar heel soms is het wel terecht. Wij zijn een dik jaar geleden overgestapt van CanalDigitaal naar Joyne omdat CanalDigitaal de Discovery-kanalen niet meer doorgaf. Nu dus "noodgedwongen" weer terug. Wel een Cahors bi-satellite met multifeed, voorzien van 10 LNB's aan de gevel hangen, zelf ingericht en afgesteld, als ook de DiSEqC 10/1 switch voor die 10 LNB's, met een VU+ 4K decoder, dus aan de apparatuur thuis ligt het niet. Aan die in de camper ook niet, want daar gebruiken we een Bente-schotel, handbediend, op een zelf in elkaar geknutseld statief dat afgekeken is van het EISS, maar dan steviger en desondanks wegen schotel en statief samen nog geen 3 kg. Overal in Europa (m.u.v. het Hoge Noorden) ontvangst van Astra 3: een Bente 65 cm staat gelijk aan een doorsnee 80 cm schotel, ga je één stap hoger bij Bente dan heb je zelfs vergelijkbaar een 120 cm bij je. 't Is maar een tip voor al die kankeraars op CD. En oh ja, even een kleine praktische cursus volgen "schotel uitrichten" en je wilt nooit meer een automaat :-B
Geef onze aarde niet uit handen aan verwoesters, laag volk en leeghoofden. (Konstantin Paustovski 1892-1968)
Niets is geheel waar en misschien zelfs dat niet; Ik leg me toe op 't schrijven van levend Nederlands. Maar ik heb schoolgegaan. (Idee nrs 1 en 41, Multatuli)
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13419
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Joyne failliet



Bericht door hathi »

Gedane zaken nemen geen keer,hoe jammer ook, voor sommigen.....het is nu eenmaal niet anders ,dus leer er mee omgaan ,treuren helpt niet
Hans
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Vandaag aanbieding binnen. Gratis C+ module.

Je kunt evt een vordering indienen bij de curator.

Niet geschoten...........


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Iemand al zijn kaart ontvangen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
rzwiebel
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 14:36
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door rzwiebel »

Ja, al bijna een maand geleden! Gratis CD+ module (alleen verzendkosten € 9,95 aangetekend verstuurd).
Geef onze aarde niet uit handen aan verwoesters, laag volk en leeghoofden. (Konstantin Paustovski 1892-1968)
Niets is geheel waar en misschien zelfs dat niet; Ik leg me toe op 't schrijven van levend Nederlands. Maar ik heb schoolgegaan. (Idee nrs 1 en 41, Multatuli)
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Vreemd. Krijg te horen dat ze op zijn tgv de vele aanvragen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
rzwiebel
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 01 mar 2010, 14:36
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door rzwiebel »

Ik was denk ik één van de allereersten, want ik had al de toezegging dat ze hem op zouden sturen voordat het algemeen bekend werd. Ik was dan toch niet voor niets bij hen aangesloten van 2005 tot en met juni 2020.
En na mij nog zo'n 15.000 misschien, en dan raken die modules natuurlijk snel op; voeg daarbij de crisis in chips door Covid-19 en je hebt een goed recept voor stremming. Maar als ze niet kunnen leveren zullen ze ongetwijfeld nog langer even het contract van Joyne uitdienen en zullen ze denkelijk niet over 7 dagen de stekker er uit trekken.
Geef onze aarde niet uit handen aan verwoesters, laag volk en leeghoofden. (Konstantin Paustovski 1892-1968)
Niets is geheel waar en misschien zelfs dat niet; Ik leg me toe op 't schrijven van levend Nederlands. Maar ik heb schoolgegaan. (Idee nrs 1 en 41, Multatuli)
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Nou ik heb sinds eind april al geen joyne. Krijg als antwoord dat aanzetten niet lukte


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Als het nog lang duurt heb ik straks niks aan mijn 6 mnd flex abonnement.
Ik ga 4 juni weg voor 4 weken maar vrees hem dan nog niet te hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Wim Corduwener
Berichten: 373
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 17:06
Locatie: Enschede

Re: Joyne failliet



Bericht door Wim Corduwener »

Als er mensen zijn die Canal Digitaal te duur vinden, dan is het misschien een idee om een abonnement met iemand te delen. Je neemt dan samen met iemand één abonnement, betaalt elk de helft en je vraagt twee Smartcards aan.
Vroeger toen er nog kranten werden gelezen deden buren dat ook met de krant.
Eigenlijk is het allemaal niet zo heel moeilijk. :lol3:
Van een KIP-caravan 44 TTZ overgestapt naar een Dethleffs Fortero H 6945 2.4 TDCi Ford 2402 cm³-140 pk, dubbellucht, achterwielaandrijving en luchtvering achter.
Plaats reactie