Joyne failliet

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

MonRoe schreef:
zo 18 apr 2021, 11:24
je kan nu al overstappen, even bellen naar Canal Digitaal.
zag dat ze pas volgende week met een aanbieding komen. Maar zoals gemeld gaan ze nog 2 maanden door. Wel handig om te weten om welke 2 maanden het gaat. Als het om mei-juni gaat ga ik na de vakantie wel overstappen
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Joyne failliet



Bericht door MonRoe »

twee maanden vanaf nu lijkt me en je kan morgen al bellen, volgende week is het aanbod op de website te zien.
Denk je eraan om over te stappen naar Canal Digitaal? Dan hebben we speciaal voor jou een zeer aantrekkelijk aanbod. Bel onze klantenservice (bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9.00 uur tot en met 21.00 uur) op 088-003 85 55 of ga langs bij je plaatselijke dealer.

Wil je liever online een abonnement afsluiten? Ons aanbod is vanaf volgende week ook op deze pagina beschikbaar. Ook ontvang je dan een email van ons met extra uitleg en daarin ons aanbod.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

dan maar gaan bellen. Weer een duur geintje. Nieuwe module weer nodig en maar hopen dat mijn tv met ingebouwde decoder werkt met CD.
kluijfhout
Berichten: 5
Lid geworden op: za 18 jul 2020, 22:46

Re: Joyne failliet



Bericht door kluijfhout »

Ruim een maand geleden bij cardwriter.nl een Joyne module incl. 6 maanden tv kijken gekocht voor 189 euro welke dus weggegooid geld is.
Kreeg gisteren een mail van cardwriter.nl dat ik een CD module kon bestellen voor 89 euro en dat de helft van dit bedrag als korting wordt berekend bij de eerste abonnementsperiode.
Laatst gewijzigd door kluijfhout op zo 18 apr 2021, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Ik had eind maart nog contact met Joyne ivm het verlengen van abo. Toen €150 overgemaakt voor een 6 mnd abo. Toen zei men nog niets en nu dus failliet.
Kan er ook naar fluiten
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Hoe kan ik trouwens nog 2 maanden kijken? Had 1 mnd geactiveerd maar kom niet meer op die site om een 2 de periode te activeren
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Joyne failliet



Bericht door Cee Pee »

Je gaf in de laatste zin van je vorige bericht al het antwoord.🤔
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Prhg
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 17:44
Locatie: Rijsbergen

Re: Joyne failliet



Bericht door Prhg »

Maar meerdere mensen geven aan dat ze dus nog 2 mnd in de lucht zijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Joyne failliet



Bericht door Cee Pee »

Dat klopt ja, maar zonder een geactiveerd abonnement heb je daar dus geen fluit aan.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
famdebree
Berichten: 287
Lid geworden op: do 26 aug 2010, 13:38
Locatie: Soesterberg

Re: Joyne failliet



Bericht door famdebree »

Balen zeg, ik had hier nog helemaal niets van meegekregen en krijg net een mailtje van Canal Digitaal. Eerst dacht ik nog dat het spam was en had 'm al bijna verwijderd. Maar blijkt dus helaas waar te zijn.

Kost dus weer geld, ander kastje en kaartje aanschaffen en een veel duurder abonnement. Wij betaalden bij Joyne 13 euro per maand, en kunnen/konden dan het hele jaar tv kijken. Aan dat vakantieabonnement van CD hebben we niets, wij camperen het hele jaar en kijken juist in de herfst en wintermaanden meer tv dan in de zomer, grote sportwedstrijden zoals Tour de France en dergelijke uitgezonderd. Ook geen Eurosport meer bij CD, kortom een enorme achteruitgang voor meer geld als je het hele jaar wilt kunnen kijken.

Nou, CD gaf aan binnenkort contact op te nemen voor een aanbieding. Ik ben benieuwd wat die inhoudt. Voorlopig kunnen we nog even kijken begreep ik, dat gaan we komend weekend dan maar eens testen.
Wij reizen rond in een Carthago Chic C-line T-Plus 4.8H van 2013
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Joyne failliet



Bericht door JoopBrekken »

De mail van CD ook ontvangen. Ze zijn de boel weer lekker aan het bedriegen. In hun vergelijk van Joyne en CD doen ze net of het Joyne abo van €22 het goedkoopste was, maar wij hadden ook het Joyne abo van €13.
Dat duurste abo van Joyne vergelijken ze dan met het goedkoopste van hun, en dan zeggen: de onze is goedkoper. Bah.
Bovenstaande bedragen zijn voor de 12mnd per jaar abo,s.
CaradoT135
Berichten: 2346
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Joyne failliet



Bericht door CaradoT135 »

Ja Joop, het moet uit de lengte of uit de breedte komen. Die € 13,- was een lokkertje en op de lange termijn niet kostendekkend. Ze zijn niet voor niets failliet.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13414
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Joyne failliet



Bericht door hathi »

Carado :thumbup: jij begrijpt het ....bij“goedkoop zit “altijd een addertje bij,of duurt niet lang ,is inherent aan al die bedrijven,verzekeringen,en providers,zelfs onze overheid heeft er een handje van,met de bekeuringen,en motorrijtuigen belasting, en ieder jaar weer,met een paar € de rest volgt dan vanzelf,leer er mee leven,je doet er geen een mallemoer aan :?:
Hans
Gebruikersavatar
Chateauke
Berichten: 162
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 22:11
Locatie: Hasselt - België

Re: Joyne failliet



Bericht door Chateauke »

Er was zelfs een jaarabonnement van 100 Euro... dus 8,33 Euro per maand.
Met vriendelijke groeten
Raymond
Plaats reactie