Vervangen multimediasysteem Z-E3715

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
shufflev
Berichten: 1
Lid geworden op: di 10 nov 2020, 16:05

Vervangen multimediasysteem Z-E3715



Bericht door shufflev »

Hallo,
Mijn eerste post op dit forum met een vraag, waarop jullie hopelijk een antwoord hebben :) . Heb al diverse topics bekeken maar heb het antwoord nog niet gevonden:

Mijn schoonouders hebben een Hymer B-588 gekocht (Fiat) uit 2015. Daar zit standaard een Zenec Z-E3715 systeem in voor navigatie en multimedia. Dat is vrij oud (zowel qua kaarten) alsook qua mogelijkheden. Nu denken ze eraan om deze te vervangen / upgraden naar bv de Zenec Z-E3766. Die heeft oa Apple CarPlay zodat je via de telefoon gewoon met bv Sygic truck kan navigeren. Ook bellen, muziek luisteren etc zit dan allemaal op 1 makkelijke plek. Iemand al ervaring met de Z-E3766, hoe bevalt deze en is het slim om dit dan te combineren met bv de Sygic app? Heb de overige topics al gelezen over navigatie waar het aantal pagina's eindeloos is, het verschilt zeker per gebruiker wie welk systeem het fijnste vindt :wink: .

De Zenec komt ook in 2 varianten, met of zonder navigatie. Aangezien dat toch weer 200 scheelt de vraag of ik iets over het hoofd zie als ik zeg dat de navigatie prima via CarPlay kan worden ondervangen en dus niet standaard op de Zenec hoeft te zitten.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden! :bow:
Plaats reactie