Gelockt in Joyne

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 433
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Gelockt in Joyne



Bericht door FJM »

Eergisteren de camper gestart en op vakantie!!!! Eindelijk weer eens.
Eergisteravond het acht uur journaal kijken en wat blijkt: was ik vergeten om de derde periode te activeren bij Joyne... dus dat maar even doen op de website. (we hebben een abonnement van drie maal één maand gedurende een jaar).
Dus we activeren de derde periode. Althans dat probeerden we. Want we waren net enkele dagen te laat. :bang: Ons abonnement eindigde vorige week.
Jammer dan, denken we. Dan maar een nieuw abonnement voor het komende jaar nemen (3x €20).

Maar dan kom je toch bedrogen uit. Joyne zegt dan: éérst de derde periode activeren. Maar dat kan dan weer niet, want het jaar is voorbij. We zitten dus in een website-loop....
De klantenservice van Joyne is er dus de facto niet: ons contactadres is de dealer waar je indertijd Joyne hebt gekocht. Die dan maar gisteren gecontacteerd en die zegt met droge ogen: houd maar gewoon rekening met meer dan anderhalve week voordat het bij Joyne geregeld is.

Heeft één van mijn camperforum-vrienden een idee of en hoe deze loop te doorbreken is? Of moeten we nu echt meer dan een week gaan wachten totdat iemand bij Joyne een gebruiker unlockt?!?!
Want dat is echt maar twee minuten werk (weet ik uit ervaring).....

Gr Frank
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
de grebbe
Berichten: 275
Lid geworden op: zo 18 jan 2009, 21:50
Locatie: Wieringen

Re: Gelockt in Joyne



Bericht door de grebbe »

info@joyne.nl

Ik werd in ieder geval snel geholpen.
Allemaal de groeten van Martien en Karin
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 433
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Gelockt in Joyne



Bericht door FJM »

Belt de dealer op: ze hadden contact opgenomen met Joyne en een snelle oplossing gezocht. Of ik even de TV wilde aanzetten... er was dus signaal!!!

De dealer had met Joyne een tijdelijke login gemaakt om vervolgens ons abonnement weer te kunnen geven.

Chapeau voor de dealer èn voor Joyne!!! Kan niet anders zeggen dat dit top-service is!!!
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Plaats reactie