Gratis eredivisie op Astra-2

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fritsr
Berichten: 244
Lid geworden op: do 17 aug 2006, 8:43
Locatie: Drenthe

Gratis eredivisie op Astra-2



Bericht door fritsr »

Hadden jullie dit al gezien?
Melding door TotaalTV
Eredivisie ongecodeerd in HD op Astra2-satelliet
Satellietkijkers kunnen in de toekomst ongecodeerd – en dus zonder aanvullend tv-abonnement – live naar wedstrijden van de Nederlandse Eredivisie kijken. De sportzender Freesports HD begint binnenkort met uitzenden.

Het is de tweede poging van Freesports om een HD-kanaal op de Astra2-satelliet te beginnen. Een eerdere poging werd na een korte periode van testuitzendingen noodgedwongen gestaakt. De sportzender had namelijk voor de HD-variant een exclusiviteitscontract met kabelbedrijf Virgin Media gesloten. Deze periode is voorbij waardoor Freesports HD nu ongecodeerd via het Engels Freesat-zenderpakket op de Astra2-satelliet op 28,2 graden oost kan gaan uitzenden. De uitzendfrequentie is 11.426 GHz V – 27500 – 5/6. De testuitzending vindt onder de noemer 52575 plaats.

Eredivisie
Voetbal is onderdeel van de programmering van Freesports. Onder meer wedstrijden van de Nederlandse voetbalcompetitie Eredivisie zijn live te bekijken. In Nederland heeft FOX Sports de uitzendrechten van deze voetbalcompetitie in bezit. Bij de meeste distributeurs dient voor FOX Sports een aanvullend abonnement gekocht worden. Alleen bij Online.nl zijn alle kanalen van FOX Sports Eredivisie met het goedkoopste abonnement te bekijken. Bij enkele andere distributeurs – waaronder Canal Digitaal en T-Mobile – kan met het basisabonnement naar hoofdkanaal FOX Sports 1 gekeken worden. Bij de twee grootste distributeurs van Nederland Ziggo en KPN dient altijd een extra abonnement gekocht te worden om live naar voetbal uit de Eredivisie te kunnen kijken.
Groet,
Frits
---------------------------------------------------------------------
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan. (Loesje)
Bohemia
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 02 feb 2014, 20:09

Re: Gratis eredivisie op Astra-2



Bericht door Bohemia »

Als je behalve tv ook mobiele telefoon(s) via TMobile hebt, krijg je met combinatie korting extra gratis kanalen. Ik heb zo ook Fox Sports 2 en 3 gratis. Onderweg kan je dit dan niet via de TV anywhere app van TMobile bekijken, maar via een speciale Fox Sports app.

Volgens mij krijg je bij KPN en andere providers ook vergelijkbare combinatie kortingen, dit in combinatie met onbeperkte databundel die in heel Europa geldig is maakt denk ik op termijn tv en schotels helemaal overbodig.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13428
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Gratis eredivisie op Astra-2



Bericht door hathi »

Fritsr,dat heb ik Nu ook al een hele tijd op Canal digitaal,waarom zou ik dan naar weer een andere Sateliet gaan ?
Hans
Plaats reactie