Android radio ingebouwd

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schovie
Berichten: 391
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 14:39
Locatie: Langedijk

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door Schovie »

Nee, alleen de achteruitrijcamera. Deze aangesloten op de stroomkabel van de sigaretteaansteker, zodat je ook tijdens de rit kan kijken wat er achter je gebeurt. Zit ook nog een vrije aansluiting voor Dashcam met stroomkabel. Kan dus nog altijd gemonteerd worden.
Gebruikersavatar
Loeki
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 9:04

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door Loeki »

Heb ook de android 10 versie
Weet iemand hoe men hierbij een "dubbel" scherm kan krijgen?
Kan men het geluid van de "navigatie" luider zetten en onafhankelijk van het radiogeluid?
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door macfocus »

Beide opties zijn radio afhankelijk.
“Dubbel scherm” dus de helt toont navi, de andere helft bv achteruitrij camera; denkelijk niet.
Verschil tussen navi en ander geluid (bv radio), kan je over het algemeen regelen in de instellingen.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door TestCase »

Splitscreen
https://www.wikihow.com/Use-Split-Screen-on-Android

Volume van navi anders dan van bijv. muziek kan alleen wanneer je kunt instellen welk geluidskanaal de navi gebruikt. Zo heb je media, alarm, telefoon, .... Je kunt standaard per geluidskanaal het volume regelen, niet per app.


\\Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Loeki
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 18 sep 2016, 9:04

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door Loeki »

Split-screen gevonden.
SIMPEL
Tik het "dubbel rechthoekje" aan boven in het scherm
Je krijgt nu alle geopende apps te zien
Klik een app aan en houd vast en sleep hem naar de linker rand van het scherm en laat los
Half scherm wordt gevuld met de app
Tik terug "dubbel rechthoekje" aan boven in het scherm
Klik een andere app aan
Klaar is Kees
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door TestCase »

'Dat zei ik'


\\Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
scheepsmaat
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 27 jan 2020, 20:34

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door scheepsmaat »

Hallo mede forum leden
Hier even een updaten betreffende inbouw android radio.
Ik heb een andere donor radio console gevonden van bj. 2018 deze kwam uit een Peugeot Boxer en is iets anders van vorm ik hoefde niet te zagen de radio kon er zo in.
Ik heb met een breinaald een v form gemaakt met op het uiteinde 2 haakjes welke ik in de transportschroefjes van de dvd speler kon doen.
Voorts heb ik een ijzeren beugeltje gemaakt om de radio in de juiste stand te zetten, het geheel ziet er goed uit al is het niet origineel.
Origineel is met een slede waar je het 1 din gedeelte inschuift je kan dan later de radio er uithalen middels 2 beugeltjes welke je in de 4 gaatjes doet aan de voorzijde van de radio net onder de 2 ronde knoppen, echter zo een slede is nergens te krijgen of je moet deze ook zelf maken.
Door deze constructie kan ik de 2 schroeven die de telefoonhouder/iPad op zijn plaats houd niet aanbrengen de radio zit dan nm. in de weg.
Het mooiste zou dan een slede zijn waar je de radio dan inschuift zoals op de foto van het eerste draadje goed laat zien.
mocht iemand zo een slede weten laat het me dan even weten.

Bijlage wat foto's van de inbouw en de 2 verschillende radio consoles.
grt. Scheepsmaat
Bijlagen
radio ingebouwd de tijdelijke bevestiging.JPG
radio ingebouwd de tijdelijke bevestiging.JPG (42.59 KiB) 480 keer bekeken
radio ingebouwd zicht zijkant.JPG
radio ingebouwd zicht zijkant.JPG (49.14 KiB) 480 keer bekeken
het orginele radio console met de kleine opening.jpg
het orginele radio console met de kleine opening.jpg (28 KiB) 480 keer bekeken
japio671
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 22 apr 2020, 19:58

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door japio671 »

iSonic schreef:Ik overweeg ook de dasaita. ZIjn er mensen die ervaring hebben met de tpms sensoren? Werkt dit een beetje?
Ik heb ook een dasaita met Android 10
En tpms sensoren van dasaita ,en dit werkt goed , ik heb de sensoren die je op het ventiel moet draaien, dit omdat het makkelijker is om over te zetten op de winter banden/velgen


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

da_sies
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 24 mei 2020, 21:45

!



Bericht door da_sies »

ik heb ook een PX6 android 10 android radio ontvangen uit China en geinstalleerd in een X290. nu heb ik nog wel een aantal problemen:

1. radio kan niet aan als de sleutel niet omgedraaid is. Is dit een setting of heeft iedereen dit? ik duw op de ronde knop linksboven.
2. radio aansluiten op HH batterij, kan dat zo maar met een canbus aansluiting? In de verloopstekker dan de rode en gele doorknippen en doorverbinden met de HH batterij? of krijg ik dan problemen met de ECU of achteruitrijcamera?
3 alleen de stuurwielbediening aan de rechterkant werkt, geen idee wat dat kan zijn.

ik had trouwens gehoopt dat ik mijn bluetooth battery monitoring ook op het scherm kon toveren, maar nu ik zo aan het lezen ben kunnen al dit soort android radios enkel overweg met telefoons en OBDII connectors. helaas!

verder had ik ook gehoopt dat ik de camperleveller app kon gebruiken om de camper recht te zetten, maar ook dit werkt niet. Alhoewel de PX6 wel de benodigde sensoren heeft, worden ze niet gebruikt.
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1715
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door Sandor Gora »

1 = dat is bij mij ook zo; hoef de motor niet te starten, maar wel de sleutel verdraaien; bij mijn camper heeft de vorige eigenaar een schakelaar laten plaatsen, daarmee kan ik de radio ook aanzetten.

camperleveler: ik heb uitgebreid contact gehad met Eland (van de app); helaas zit er in de radio-unit niet de goeie sensor.
lees hier: viewtopic.php?f=10&t=8471297&p=1946408& ... p#p1946408
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
da_sies
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 24 mei 2020, 21:45

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door da_sies »

Dank voor je hulp! Heb hem net toch retour aangemeld naar China. Naast bovenstaande problemen krijg ik ook kromme tenen van de geluidskwaliteit( en dan heb ik er eentje met dsp).

Misschien wil ik wel teveel, ik ga nog eens verder zoeken op de markt. Google Maps op je head unit is in ieder geval wel heerlijk!

Was gisteren ook even aan het kijken naar die pioneer met opkliktablet, maar die tablet zelf komt geloof ik ook uit het jaar kruik
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1715
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door Sandor Gora »

Mijn ervaringen met het chinese ding voldoen. Moet zeggen: wij rijden meestal in stilte en zijn verder wel tevreden met het geluid, maar we zijn geen muziekkenners.
Het belangrijkste: Ik heb goed beeld van de achteruitrijcamera en de TT go app draait er prima op.
Achteraf gezien zou ik naar een headunit- speciaalzaak zijn gegaan.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Android radio ingebouwd



Bericht door macfocus »

Kijk bijvoorbeeld even bij Autowolf. Nl. Bedrijf dat o.a. Chinees spul levert.
Die reageren ook gewoon op vragen van jouw kant.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Plaats reactie