Canal Digitaal op het Camperforum

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kick
Berichten: 794
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 12:19
Locatie: N H

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door kick »

Heerlijke firma CD 52 minuten aan de telefoon gezeten en dan ik verbind u door........opgehangen misselijk makend :bang:
Doe wat je moet doen maar doe ook iets voor een ander.
Antje

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door Antje »

CD is voor Nederland geen monopolist, wel voor camperaars, in nederland heb je buiten de kabel het digitenne systeem.
Wij hebben lang CD gehad(1990) omdat we geen kabel in het buiten gebied hadden, veel veranderingen mee gemaakt in het woonhuis om gek van te worden, samen met de camper was het betaalbaar. Nu alleen voor de camper niet meer te doen en wil ik dat ook niet meer, CD opgezegd wat veel vrijheid geeft, geen gedonder meer om te gaan staan waar je ontvangst hebt, je avonduren zelf invullen en op internet het nieuws volgen en in de plaatselijke 'pub' het nieuws en weer proberen te volgen!
Minder sores en meer vrijheid .. :angel:
Aardy
Berichten: 1022
Lid geworden op: di 29 okt 2013, 15:20
Locatie: Veenendaal

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door Aardy »

Dit draadje interesseert me omdat we voor de camper CD gebruikers zijn.
Vooralsnog zullen we voor het huisadres geen CD nemen.
Wat mij intrigeert is, dat Paul het CD logo gebruikt en uit zijn onderschrift laat blijken dat hij connecties heeft met CD.
Dat impliceert een zekere autoriteit, die m.i. iets meer betekent dan medewerker zijn van de helpdesk.
Dat zou ik dan willen uitgelegd zien terugvinden in de beantwoording van vragen.

Ik ben benieuwd of de moderatoren inmiddels iets wijzer zijn geworden over de status en bedoelingen van Paul.
Dafluc heeft overleg toegezegd met zijn collega's en het hoofd.
Maar misschien ben ik te ongeduldig ;;-)
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24456
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door javanes »

Is wellicht zoiets als dit.

https://twitter.com/webcarecd

Maar of je daar nu veel wijzer van wordt?
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80382
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door Dafluc »

Ik heb nog geen nieuws.
Wel per pb de toezegging dat ze de aankondiging dat ze hier mee zouden gaan doen vandaag zouden oppakken en excuses dat die er nog niet was.
Ook kon ik een twitterbericht sturen en zou ik antwoord krijgen via het officiële twitteraccount van CD.
Daarmee zou in ieder geval de twijfel over de echtheid van de identiteit weggenomen kunnen worden.
Nou heb ik geen twitter en hoef ik die ook niet, dus ik heb ervoor gekozen om maar even af te wachten of we iets horen vandaag.
Zo gauw we iets weten zal ik dat melden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door Transitje »

Willen jullie een fatsoenlijke discussie met iemand die mogelijk wat kan toevoegen, of moet er voor de zoveelste keer weer eens flink gal worden gespuwd?
Wees blij met iedereen die iets kan betekenen voor dit forum, zulke mensen hebben we nodig.
Mocht Paul zich gelijk hebben teruggetrokken dan zou ik daar alle begrip voor hebben. Wees toch eens positief inplaats van gelijk weer te lopen griepen. Sommige mensen zien de ander in een discussie alleen maar als vijand of tegenstander. Zo'n man als Paul moet je niet aanvallen, je moet met hem in discussie gaan op een nette manier, dan krijg je veel meer informatie.
Het zou mooi zijn als er veel vertegenwoordigers van allerhande campergerelateerde bedrijven in functie lid zouden worden van het forum, wat zou daar een kennis van zaken kunnen worden geleverd.
Daarbij kan iemand als Paul mooi de reden van bepaalde maatregelen kunnen toelichten zodat er misschien begripgaat komen als we weten waarom een, ons minder sympatieke, maatregel werd genomen. En bedenk aub dat Paul niet CD is, maar dat hij daar werkt, en niet voor alles verantwoordelijk is wat ons niet zint.
Misschien kunnen er ook vertegenwoordigers van de camperdealers en toeleveringsbedrijven lid worden. Ik zie dat wel zitten.
Hoe vaak zie je niet een topic wat zich steeds verder uitbreidt over iets waaraan velen zich ergeren, misschien zou de ergernis fors afnemen als je weet waarom het is zoals het is.
Groeten

Klaas
PE1OPQ Theo
Berichten: 4573
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door PE1OPQ Theo »

Bob Diesel schreef: Maar mi is en heeft CD een monopolist, en maakt daar misbruik van
In Nederland, en daar is de service voor bedoelt, heb je keus uit de verschillende aanbieders van TV signalen.
En is er absoluut geen sprake van een monopolist op de TV distributie markt.

Theo
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31960
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door Bob Diesel »

Vertel mij dan maar waar ik VIA SATELIET de nl zenders kan aankopen

Snap het nu eens :bang: via SATELIET,, en dan is er slecht 1aanbieder

Ik haak af :wave:

BTW .het topic ging ergens anders over
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
CanalDigitaalWebcare
Berichten: 82
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 9:27
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door CanalDigitaalWebcare »

Transitje schreef:Willen jullie een fatsoenlijke discussie met iemand die mogelijk wat kan toevoegen, of moet er voor de zoveelste keer weer eens flink gal worden gespuwd?
Wees blij met iedereen die iets kan betekenen voor dit forum, zulke mensen hebben we nodig.
Mocht Paul zich gelijk hebben teruggetrokken dan zou ik daar alle begrip voor hebben. Wees toch eens positief inplaats van gelijk weer te lopen griepen. Sommige mensen zien de ander in een discussie alleen maar als vijand of tegenstander. Zo'n man als Paul moet je niet aanvallen, je moet met hem in discussie gaan op een nette manier, dan krijg je veel meer informatie.
Het zou mooi zijn als er veel vertegenwoordigers van allerhande campergerelateerde bedrijven in functie lid zouden worden van het forum, wat zou daar een kennis van zaken kunnen worden geleverd.
Daarbij kan iemand als Paul mooi de reden van bepaalde maatregelen kunnen toelichten zodat er misschien begripgaat komen als we weten waarom een, ons minder sympatieke, maatregel werd genomen. En bedenk aub dat Paul niet CD is, maar dat hij daar werkt, en niet voor alles verantwoordelijk is wat ons niet zint.
Misschien kunnen er ook vertegenwoordigers van de camperdealers en toeleveringsbedrijven lid worden. Ik zie dat wel zitten.
Hoe vaak zie je niet een topic wat zich steeds verder uitbreidt over iets waaraan velen zich ergeren, misschien zou de ergernis fors afnemen als je weet waarom het is zoals het is.
:bow:

Dankjewel Transitje. En nee hoor, geen zorgen, we hebben ons niet teruggetrokken. :)

Er zijn trouwens meer webcare medewerkers, er kan dus wel eens een andere naam onder een berichtje staan. :-B

Gr Robbert
Forumberichten van de gebruiker "CanalDigitaalWebcare" met het CanalDigitaal-logo als avatar zijn afkomstig van CanalDigitaal.
Gebruikersavatar
CanalDigitaalWebcare
Berichten: 82
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 9:27
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door CanalDigitaalWebcare »

Toon schreef:
Toon schreef:peter
je bedoelt een soort prepaid gebruik je betaal je
gebruik je niet betaal je niet
dan kun je de vraag nog verder uitbreiden
is het mogelijk om zelf een pakket samen te stellen
wil je alleen maar npo 1 2 3
of wil je alleen de commerciële zenders
wil je alleen maar de sport zenders
zelf heb ik het vermoeden dat daar de toekomst in zit
en niet de opgedrongen pakketten door mensen samengesteld van CD zelf
Paul
waarom stop je met antwoorden
2 vragen beantwoord je op een jou correcte manier
graag een antwoord op bovenstaande
op het moment dat wij instapte in de trein van CD was het pakket nog iets van €27,00 per jaar
nu inmiddels €120,00 voor dezelfde zenders
daar konden we mee akkoord gaan of weggaan
wat zou jij zelf doen als jou sportclub met zulke maten % gewijs zou verhogen
juist
je zou een andere zoeken
wat kunnen wij
juist
niets als mee gaan of vertrekken maar waar naar toe
nou
zeg het maar
Wij beantwoorden berichten tijdens de openingstijden van de helpdesk. We zijn er gisteren niet meer aan toegekomen. Sorry. :shifty:

Ook wij hopen dat dit soort abonnementen in de toekomst mogelijk wordt. Nu hebben we nog wat beperkingen waar wij ook niet omheen kunnen. Die minimaal dertig betaalde zenders bijvoorbeeld, dat is gewoon zo. Dat is dan ook ons BasisHD-pakket. :)

We geven je zoveel mogelijk vrijheid om daarbovenop zelf te kiezen welke zenders je erbij wilt hebben. En wist je dat je voor een optiepakket als HBO of Film1 bij ons niet verplicht bent om ook het BasisHD-pakket af te nemen? Zul je bij andere aanbieders niet tegenkomen. Als we ergens wel omheen kunnen werken doen we dat ook, zodat jij meer keuzevrijheid hebt. :cheers:

Gr Robbert
Forumberichten van de gebruiker "CanalDigitaalWebcare" met het CanalDigitaal-logo als avatar zijn afkomstig van CanalDigitaal.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13415
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door hathi »

Ben ik blij dat het mij goed bevalt,het word wel ieder jaar duurder ,maar wat niet? Een vergelijk met 15 jaar geleden gaat niet op,maar een vergelijk met andere Providers (thuis) wel,en dat zal men bij CD ook wel gedaan hebben,wat goed overeen komt,vele problemen die hier ter sprake komen,heeft zijn oorzaakin de apparatuur,of in de onkundige persoon,dat moet men kunnen onderscheiden CD zend enkel het signaal,en dat is de laatste jaren wel veranderd,maar ook bij de providers
Hans
myway
Berichten: 15519
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 21:07

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door myway »

Dat van die 30 zenders is van de overheid, dat klopt.
Maar CD haalt een aantal zenders er af en verschuilen zich dan achter het feit dat dit van de overheid komt.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door hwendt »

ik ben blij dat ze er zijn hier. Snap al dat geleuter niet. iedereen is hier welkom en als het ook nog een meedenker is die juist problemen kan oplossen of ter spraken brengen bij de baas dan is dat alleen maar meegenomen. Ik hoop niet dat iedereen die hier lid wil worden voortaan zo behandeld wordt.

Ik begrijp wel de gefronste wenkbrouwen van de mods en Aloys. Reclame is niet gewenst maar een bedrijf die hier een hulplijn ter beschikking stelt vind ik klassen.

Niet verder zeuren en doe je voordeel er mee zou ik zeggen..


Hugo die zijn kanaal 267 bijna versleten is.. :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: (Grapje hoor)
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Canal Digitaal op het Forum?



Bericht door Cee Pee »

Misschien kan de "forum directie" of iemand van het "moderatie team" in de forumnaam van de nieuwkomer een i bijplaatsen.
Want ik geloof dat de individuele leden dat zelf niet meer kunnen als het profiel eenmaal is aangemaakt. :wink:
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Plaats reactie