Zonnepanelen plaatsen op zijkant ipv op het dak

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
MarkV
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 17 jun 2019, 17:48
Contacteer:

Re: Zonnepanelen plaatsen op zijkant ipv op het dak



Bericht door MarkV »

Atoz schreef:
wo 12 mei 2021, 23:50
Soms vraag ik me 1 eenvoudig dingetje af.....
Zou de schrijver van ''het'' antwoord, gelezen hebben wat de vraag was?
Of loopt er iets mis met de forum software?
Nou in dit geval heb ik twee titels door elkaar gehaald en daarmee begrepen dat het zonnepaneel flexible was (dus daar ben ik de fout in gegaan).

Ik denk overall dat alle info die wat dat betreft gedeeld is waarde heeft. De "zijn er geen regels voor de dikte" is een valide vraag en daar wordt info over gedeeld. (dan zou je vervolgens flexibel kunnen overwegen, aangezien daar ook mooie foto's over langs komen). De "grootste krachten komen niet van de zwaartekrachte" dus daar zal het niet fout gaan heeft waarde. De opbrengst berekening is zinvol. De "bel eens een bedrijf dat dit doet over hun ervaringen met de kit" en "dit is daarbij een fijne club" heeft waarde.

Je heeft in een forum niet alleen vragen op antwoorden van anderen, je laat ook info na voor mensen met een gelijksoortige vraag. Ik hou de "trust good intensions" altijd in mijn achterhoofd in de draadjes die er langs komen.
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5451
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Zonnepanelen plaatsen op zijkant ipv op het dak



Bericht door Atoz »

MarkV schreef:
do 13 mei 2021, 9:45
....
Het naast de vraag antwoorden om alzo wat reclame te maken zorgt voor allergische reactie's.
Niet alleen het out of thé Blue vermelden van bevriende bedrijven, evenzeer het leggen van allerlei links in je teksten zorgt voor jeuk :crazy:
Maar ik beken dat ik een grondige hekel heb aan elke vorm van reclame.
Daarom heb ik zowel in huis als in de camper een Pi-hole reclame Blokker staan.
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
Duco
Berichten: 939
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 9:53
Locatie: Staphorst

Re: Zonnepanelen plaatsen op zijkant ipv op het dak



Bericht door Duco »

Voor het geld van die zonnepanelen, kabels en regelaars de hele bus van voor tot achter in de folie laten zetten met bedrijfsreclame en een geweldige 3D print! Brengt qua reclame meer op en de stroomopbrengst is nauwelijks lager. De adressen waar je panelen plaatst beschikken vast wel over een stroompuntje om de accu van je boormachine op te laden.

Bijkomend voordeel is dat de kosten aftrekbaar zijn.

Mocht je er dan een paar nachtjes in weg willen gooi je er een matras in. Hebben we zelf ook een tijd gedaan met een verwijderbare inrichting, werkte perfect.
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5451
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Zonnepanelen plaatsen op zijkant ipv op het dak



Bericht door Atoz »

Zo goedkoop is die ganse reclame-print nou toch ook weer niet
Wat plaats je dan op de 3D foto?
Een 3 D zonnepaneel?
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Zonnepanelen plaatsen op zijkant ipv op het dak



Bericht door Kroppie »

de beste en goedkoopste reclame is mond tot mond reklame, maar ja daarvoor moet je wel gewoon goed werk leveren.

gewone reclame levert niets op er is er al veel te veel van, valt niet meer op, EN blijft niet hangen.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie