Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Guido123

Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Guido123 »

Hallo allemaal ik ben op internet aan het zoeken naar een goedkoop stukje grond waar ik met de camper kan staan.
Lijkt me leuk als er ook een huis op staat wat vervallen is kan ik het later altijd opknappen als ik daar zin in heb.
Het lijkt me leuk om een groentetuin aan te leggen met fruit bomen etc

Weet iemand een goede plek waar dit betaalbaar kan?
Had zelf gekeken naar de Harz regio in duitsland of portugal beetje van het strand af.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper plaats



Bericht door de Jonckheer »

Als Frankrijk ook goed is neem dan via Facebook contact op met Paul Veltman, die kan je op zeker helpen.
Guido123

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper plaats



Bericht door Guido123 »

Landelijk Frankrijk lijkt mij ook prima zal eens kijken
Laatst gewijzigd door Dafluc op za 16 okt 2021, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodie quote verwijderd.
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8840
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door kampo »

In ieder land weer andere regels...
Groeten Kampo
Edmond
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 14 dec 2016, 18:04

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Edmond »

In Frankrijk geen probleem voor 20.000 40.000 € veel te koop
Huis inc land.in een dorp of daarbuiten
Gr Edmond
roma
Berichten: 4488
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door roma »

Je hebt een e-mail.
Meine
Berichten: 4668
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Meine »

Als je in Duitsland echt goedkoop wilt, dan komt Saksen, de regio in de nabijheid van Tsjechië het meest in aanmerking. Daar koop je voor heel weinig een huisje op een groot stuk grond, omgeven door mooie natuur. Onder de 50.000 euro koop je daar de mooiste dingen.

Gebieden als de Eifel, Westerwald en Harz zijn de laatste paar jaar steeds duurder geworden. Dankzij de vele Nederlanders en tuiswerkende Duitsers uit de verstedelijkte gebieden is er een ware run op deze mooie omgevingen gekomen.

Het verkrijgen van nutsvoorzieningen kan in D. behoorlijk in de papieren lopen. Kilometers lang graafwerk betaal je zelf. Het kopen van een vervallen pand op een mooi stuk grond is daarom vaak het voordeligst. Niet bouwrijpe grond kan dus tegenvallen.
Guido123

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Guido123 »

Bedankt voor de tips ik had meegedaan aan de veiling voor saksen https://www.sga-ag.de/ werd snel overboden
Ik heb niet echt voorzieningen nodig alleen 4g maar een vervallen huis zou wel mooi zijn en is dan gelijk het douche en toilet gebouw.
Mijn budget is max 20k
Laatst gewijzigd door Dafluc op zo 17 okt 2021, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodie quote verwijderd.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80278
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Dafluc »

Guido, vriendelijk verzoek: als je rechtstreeks reageert zoals hierboven dan aub niet quoten. Dat doen we alleen als er al berichten tussen staan. Dan maak je duidelijk op welk bericht je een reactie geeft. Reageer je rechtstreeks dan de knop Plaats Reactie links onder gebruiken. Dan staat het bericht er niet onnodig dubbel. Onze dank is groot :wink:
Afbeelding
Guido123

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Guido123 »

oke zal het niet meer doen.


Dit complex zou heel geschikt zijn helaas heb ik het geld niet dit is bij harz DE

https://hollandstadt.nl/property/groot- ... lijkheden/
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Gino608D »

Dan maak je er een simpele camperplaats van. Dan genereer je ook nog wat inkomsten.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door macfocus »

Nou wil ik niet vervelend doen, maar als je al een plan hebt, dan lijkt het vol met gaten te zitten.
Max 20K voor een stuk grond met als het even kan er ook nog een wat vervallen pand erop.
Dat is wellicht nog wel te vinden, maar heb je dan ook nog enig budget om werkzaamheden uit te voeren?
Zelfs als je het pand de eerste 5 jaar laat voor wat het is (en daar wordt het niet beter van), dan kost het inrichten van het terrein zodat het bruikbaar is toch ook wat geld.
Veel kan je zelf met het handje, maar een keer met een machine eroverheen kost ook geld.

Dus bedenk eens wat je nou echt wilt doen en bereiken en maak dan iets van een budget (uiteraard voor zover niet al gedaan).
Ik weet hoe je bv. van een verwaarloosd huis een b&b maakt met een laag budget, maar dat betekent niet dat het goedkoop is.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Guido123

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door Guido123 »

Ik heb daar nog geen budget voor maar ik weet dat het veel geld kan kosten als je het netjes wilt maken.
Het huis opknappen kost nog veel meer geld. Ik zie dat bij ik vertrek.
Maar enige wat ik in het begin doe is gras maaien en fruit boompjes planten etc
Als ik later meer geld heb dan pak ik de rest aan maar is een project wat 10 jaar mag duren.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8549
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Goedkoop stukje grond kopen EU voor eigen camper



Bericht door seth_space »

Ik krijg ook een sterk "ik vertrek" gevoel. Maar wel dapper om zoiets aan te pakken zonder enige voorkennis.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Plaats reactie