Putdeksel lichten

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Putdeksel lichten



Bericht door dieseltje+ »

Onze ervaring afgelopen zomer ruim 50%.
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Putdeksel lichten



Bericht door NAWM »

We zijn in Zweden.
De plekken om hier de vuilwatertank te legen zijn schaars. Als je het vergelijkt met Duitsland en Frankrijk.

Maar gaan jullie alstublieft door :thumbup:
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Putdeksel lichten



Bericht door hathi »

Goeie zet,om dat niet te vermelden. NAWM, DAAR KRIJG JE RURING,EN LEESVOER VAN,ZOALS JE ZIET :thumbup:
Hans
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Putdeksel lichten



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op do 02 nov 2023, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
isoplus
Berichten: 6339
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Putdeksel lichten



Bericht door isoplus »

In Zweden ben ik eens begin mei op een prachtige camping geweest.
Maar er was geen stroom langs de steiger waar we moesten staan en douchen ging met muntjes.
De dame die het spul bestierde zat er vreselijk mee in haar maag, maar de chef was met vakantie in Spanje.
Ik ben met de universeel-meter de schakelkast ingedoken en met een kwartiertje was er weer overal spanning op de 230 volt contactdozen, de 400 volt kwam een halfuur later weer in bedrijf.
Bij het douchen gooide ik een muntje in het kastje en het complete kastje viel van de muur en het was weer gedeeltelijk donker :-B
De volgende dag ging ik opzoek naar een stortplaats voor het toilet en grijswater, nou oma zei: "up the road my friend".
Wat bleek, ik moest 500 meter naar boven sjouwen en daar stond een rood/witte pylon waar ik bij aankomst keurig omheen gereden was.
Midden op de rijbaan, achter de pylon, lag een half opengeschoven putdeksel waar alles gekiept moest worden.
Ik was om 07.00 uur de eerste om 09.00 uur stond er een rijtje Duitsers uit de wintercamping op hun beurt te wachten.
Het was een camping zonder weitjes maar wel met steigers en veel betonnen platen :cheers:
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Putdeksel lichten



Bericht door NAWM »

Hoe ging het verder:
Onder de grote deksel zaten 2 watermeters, dus geen riool 8-)
Iets verderop een deksel van 15cm doorsnee; een prachtig rioolputje, een meter onder de grond zag ik het water met toebehoren stromen.

Eind goed al goed, maar zoals gezegd, ga gerust door in dit draadje met verhalen vertellen :cheers:
isoplus
Berichten: 6339
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Putdeksel lichten



Bericht door isoplus »

Dat is nodig eens een mooi eindigend verhaal :thumbup:
Plaats reactie