Camperknuffelen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19103
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Camperknuffelen



Bericht door Aloys »

't Is humor hoor, Henk! Niet zo serieus :D

Ook leuk: de camper naast je heeft een hele kennel van die kleine hondjes, ter grootte van konijnen. Minstens 4 of 5. Dan worden er hekjes buitengezet, een soort omheining waarbinnen het vee rondhuppelt. Wandelt er dan iemand langs, dan blijken ze ook hééél waaks... Ze keffen alleen wat harder dan konijnen!
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Lambiek
Berichten: 915
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 18:57
Locatie: Brabant

Re: Camperknuffelen



Bericht door Lambiek »

camilo schreef:Ik heb een (heel stille) ingebouwde generator in mijn camper en aan weerszijden heb ik een bordje in de raam om eventuele toekomstige buren daarop te attenderen. Dat helpt! En als ze de bordjes niet hebben gezien en ik wijs ze er alsnog op, dat "hoeven" ze plotseling niet meer zo tegen me aan te kruipen. Maar net zo vaak verkas ik even (tenslotte: er zit een motor in dat ding!). En even voor de goede orde: dat aggregaat gebruik ik nooit als dat in de gegeven situatie overlast zou kunnen geven. Niet doorvertellen, hoor!
Lullig ; jou nieuwe buurman zegt,

Mooi man , ik heb ook generator , op diesel een oude.

.
camilo
Berichten: 1000
Lid geworden op: zo 10 aug 2008, 8:25

Re: Camperknuffelen



Bericht door camilo »

Zoals ik al schreef: net zo vaak verkas ik even!
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51119
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Camperknuffelen



Bericht door Kroppie »

naast me staan ?, prima, en een praatje?, ik doe mijn gehoor apparaatjes uit en hoor dan niks dus men bekijkt het maar.
en ik was vroeger toen ik nog heel jong was ook zo,n knuffelaar zeg maar, als we op een camping stonden en mijn moeder vroeg waar is Jos toch gebleven dan zei mijn vader , kijk daar staat een auto met de motorkap open , kijk daar maar eens :-B

jos
Laatst gewijzigd door Kroppie op za 28 aug 2021, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Camperknuffelen



Bericht door Zadowolony »

Ongelooflijk. Ze lullen het hele camperforum vol. En in het echt zijn het halve autisten .

Van nature is een mens een sociaal dier. Ik vind het gezellig als mensen een praatje op de camping hebben. Vind het leuk andermans ideeën, tips en levensverhaal te horen.
Maar niet te dicht met de camper bij mij komen staan want wij zijn thuis ruimte van het buitengebied gewend!
Will
Berichten: 3531
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Camperknuffelen



Bericht door Will »

+1 :thumbup:

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Andorus
Berichten: 460
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 19:20
Locatie: Amsterdam

Re: Camperknuffelen



Bericht door Andorus »

Als het even kan ga ik zowiezo niet dicht naast een ander staan ik heb aan de Moezel meegemaakt dat in een oude camper die op een meter afstand naast ons stond een gasfles ontplofte je schrikt je een ongeluk de mensen waren weg en hadden gelukkig de deur open er was nog een klein hondje binnen dat we eruit konden halen we hebben de vlammen kunnen doven maar wat een ravage en een schrik wat als wij ook weg waren geweest?
fred flair
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Camperknuffelen



Bericht door Jan en Simonne »

Zadowolony schreef:
za 28 aug 2021, 9:13
En in het echt zijn het halve autisten Afbeelding.

En dat vind je komisch?

En dan vraag ik me af wie er meer sociaal onbeholpen is, degene die geen prijs stelt op dat praatje of degene, die zijn hele levensverhaal, compleet met alle ziektes en ziekenhuis opnames en foto's van alle kleinkinderen loopt te vertellen aan wildvreemde mensen, die je nog nooit gezien hebt.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Camperknuffelen



Bericht door Premiumliner »

+1👍
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2121
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Camperknuffelen



Bericht door jaap van duijn »

Oja,

Echtgenote:

"Jaap, Jaap daar komt weer zo een busje".
Ik dan "laat gaan, ze komen en gaan vanzelf toch.
Zij weer "Ja hele dag / avond die rot deur van krerrrr, klap" waarmede ze de schuif deur bedoelde.
Ja dat is vervelend, met wintersport naast en rond om ons wel meerdere met die rot schuifdeur en iedere maal die krerrr klap.
En dan ga je ergeren, waren gelukkig alleen een weekeinde en wij nog een week "rust".
Nu heb ik het gemak zet mijn gehoor apparaat uit scheelt wel hoor.
En ja die mensen willen ook kamperen, maar houden dan - de goede niet daar gelaten - weinig rekening met een ander zoals des avonds die glazen wijn drinken - natuurlijk buiten - en hoe meer flessen leeg hoe meer omgeving lawaai.
Och kom we kunnen allemaal wel klapzeikerds zijn en of worden, maar de mens moet toch wat.
Zelf ben ik absoluut geen kamper of andere knuffelaar :).

Jaap
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Camperknuffelen



Bericht door Zadowolony »

Je bepaald altijd zelf wat je kwijt wilt aan vreemden. Ofschoon sommige mensen soms meer vertellen aan vreemden dan aan bekenden, dat is veiliger. Zie je ook op internet gebeuren.
Schijnt heel therapeutisch te werken voor sommigen.
Maar tussen iedereen vermijden en iedereen alles vertellen ligt een hele wereld.
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Camperknuffelen



Bericht door willemzon »

Op dit moment staat er achter ons een camper op gedoogde afstand, maar dan gaat er 's, avonds langs de hele luifel gekleurde flikkerende lichtjes aan tot middernacht, dat hij er zelf niet gek van wordt, als het vanavond nog zo is loop ik er even heen, het moet wel leuk blijven.

Gr willem.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Camperknuffelen



Bericht door Marco Polo »

Klinkt op zich wel gezellig eigenlijk zoals je het beschrijft :-)
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Camperknuffelen



Bericht door willemzon »

Man man pfff :crazy:

Echt, vanaf de grond via de poot omhoog langs de luifel en via de andere poot weer naar beneden.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Plaats reactie