Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
- Bob Diesel
- Berichten: 31963
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
- Locatie: limbabwe
- Contacteer:
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Suc6 met de zoektocht
En ja , eigen risico neem er 1op
, Als slik je het makkelijker weg
En ja , eigen risico neem er 1op
, Als slik je het makkelijker weg
Laatst gewijzigd door Bob Diesel op wo 22 sep 2021, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
mooi. Blij dat je positief over afhandeling bent. Geld kost een diefstal helaas altijd.
//Kees
//Kees
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Over het financiële resultaat ben ik positief, maar het hele proces en alle communicatie processen is mijns inziens zo her en der wel aan een aanzienlijke verbetering toe.
Ik zit alleen nog te puzzelen: ga ik een klacht indienen, of probeer ik de begeleiding bij een verbetertraject te acquireren .
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik zit alleen nog te puzzelen: ga ik een klacht indienen, of probeer ik de begeleiding bij een verbetertraject te acquireren .
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Buscamper fan
- Marco Polo
- Berichten: 27449
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Denk dat je gewoon in het bakje moeilijke klanten beland.
- Zwerfsteen
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
- Locatie: gemeente Albrandswaard
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Een klacht indienen zou ik niet doen maar voorstellen om de communicatie tussen verzekeraar en klant in dit soort gevallen te verbeteren klinkt een stuk positiever.
Wanneer je de ervaren pijnpunten benoemd kan er misschien iets verbeterd worden.
Ieder bedrijf staat altijd open voor opbouwende kritiek denk ik.
Althans dat roepen ze vaak.
Wanneer je de ervaren pijnpunten benoemd kan er misschien iets verbeterd worden.
Ieder bedrijf staat altijd open voor opbouwende kritiek denk ik.
Althans dat roepen ze vaak.
Groet,
Leny en Pieter
Leny en Pieter
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Zou leuk zijn als dat dan ook nog wat schuift, maar een klacht zal me inderdaad weinig meer opleveren dan een herbeleving van mijn frustraties en daar heb ik geen zin in. Ik denk ook wel dat ik nog 2 keer extra nadenk voor ik weer bij deze verzekeraar een contract zou afsluiten...
Wie weet, volgt er nog een klanttevredenheidsonderzoek: "u heeft contact gehad met onze schade afdeling, wilt u meewerken aan verbetering van onze dienstverlening door het invullen van een vragenlijst?"
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Wie weet, volgt er nog een klanttevredenheidsonderzoek: "u heeft contact gehad met onze schade afdeling, wilt u meewerken aan verbetering van onze dienstverlening door het invullen van een vragenlijst?"
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Buscamper fan
- Marco Polo
- Berichten: 27449
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Net een kleine maand na het gebeuren een bevredigende financiële compensatie ontvangen.
Exclusief wat handgeld, waar je overigens zelf voor getekend hebt,
Lijkt me geen negatieve reclame voor de NKC verzekering eigenlijk.
Is het in ieder geval niet voor mij.
Exclusief wat handgeld, waar je overigens zelf voor getekend hebt,
Lijkt me geen negatieve reclame voor de NKC verzekering eigenlijk.
Is het in ieder geval niet voor mij.
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Hmm, jouw interpretatie van tijdsbestek is in deze wat anders als de mijne.
Wat ik al schreef: product blijkt uiteindelijk niet zo slecht, maar het proces . En daar ben ik misschien gevoeliger voor dan een ander. Op zijn best: ik had klaarblijkelijk een ander verwachtingspatroon...
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Wat ik al schreef: product blijkt uiteindelijk niet zo slecht, maar het proces . En daar ben ik misschien gevoeliger voor dan een ander. Op zijn best: ik had klaarblijkelijk een ander verwachtingspatroon...
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door gjvonk op wo 22 sep 2021, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Buscamper fan
- Marco Polo
- Berichten: 27449
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Jij verwacht een rol van bureau slachtofferhulp van de verzekeraar.
Vraag me af of dit reëel is.
Vraag me af of dit reëel is.
- DiffRental
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Als ik heel eerlijk ben dan denk ik niet dat je bij een andere maatschappij of tussenpersoon beter geholpen zou worden.
Ik denk dat veel van de frustratie voort komt uit je (gelukkig) eigen onervarenheid met dit soort vervelende verzekerings zaken.
Je hebt te snel antwoorden willen hebben bij medewerkers die dat antwoord niet of nog niet konden hebben.
Voor een kantoor meisje ben je 1 van de vele zaken die het grote kantoor behandeld, voor jou is het een hele emotionele aangelegenheid waar veel geld mee gemoeid is.
Misschien heb je ook wel met 1 of meerdere personen pech gehad maar ik heb niet het idee dat de uitslag en snelheid van afwikkeling sneller of beter is gegaan door er bovenop te zitten en gefrustreerd te zijn.
Het beste is accepteren dat er bij verzekeringsmaatschappijen ook mensen werken voor een gewoon salarisje.
Niet meer over nadenken en gaan genieten van een huur camper en het alvast uitzoeken van een mogelijke vervanger.
Ik denk dat veel van de frustratie voort komt uit je (gelukkig) eigen onervarenheid met dit soort vervelende verzekerings zaken.
Je hebt te snel antwoorden willen hebben bij medewerkers die dat antwoord niet of nog niet konden hebben.
Voor een kantoor meisje ben je 1 van de vele zaken die het grote kantoor behandeld, voor jou is het een hele emotionele aangelegenheid waar veel geld mee gemoeid is.
Misschien heb je ook wel met 1 of meerdere personen pech gehad maar ik heb niet het idee dat de uitslag en snelheid van afwikkeling sneller of beter is gegaan door er bovenop te zitten en gefrustreerd te zijn.
Het beste is accepteren dat er bij verzekeringsmaatschappijen ook mensen werken voor een gewoon salarisje.
Niet meer over nadenken en gaan genieten van een huur camper en het alvast uitzoeken van een mogelijke vervanger.
Groeten Peter
- DiffRental
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33
- Marco Polo
- Berichten: 27449
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Dat is wel een beeld dat bij mij opgeroepen wordt als ik de reclame teksten van verzekeraars lees...Marco Polo schreef:Jij verwacht een rol van bureau slachtofferhulp van de verzekeraar.
Vraag me af of dit reëel is.
Ik heb mijn les geleerd en voor mijzelf conclusies getrokken...
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Buscamper fan
- Marco Polo
- Berichten: 27449
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen
Gelukkig maar
Veel succes met zoeken naar een nieuwe wagen die naar je zin is
Veel succes met zoeken naar een nieuwe wagen die naar je zin is