Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door TestCase »

Geert-Jan.
Frustratie bij verzekeraars heb ik ook. Vorig jaar schade terwijl ik stil stond. Appeltje eitje? Nee hoor ik kreeg de schuld omdat ik over midden van de weg stond. Weg was misschien net 4?meter breed en naast mij een rotswand, kon niet verder naar de kant. (Wilde uitstappen om te overleggen maar tegenpartij reed door. Paste toch niet.)
Zo is het altijd wat, kostte me niets ook geen malus maar toch. Ik was knap boos. Afhandeling duurde een paar maanden, geen enkel overleg, heb alleen mijn visie opgestuurd.
(Alleen als voorbeeld van frustratie niet verder over uitweiden hier graag, wil niet topic kapen.)

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door Bob Diesel »

Heb toevallig vandaag ivm schade gevalletje
Een vragenlijst gehad hoe ik over de afhandeling te of on tevreden was
Communicatie ed ,een hele waslijst

Die zal TS ongetwijfeld na afhandeling ook krijgen
En dan kan je daar je gram kwijt
En eventuele verbeteringen aangeven
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door gjvonk »

@Kees: jouw situatie blijkt uiteindelijk nog vervelender dan de mijne omdat je je recht niet kunt halen. Had rechtsbijstand geen zin in deze situatie?

Mijn frustratie zit met name op het vlak van de gebrekkige / zelfs geheel ontbrekende communicatie...

Hoe ingewikkeld is het om even door te vragen? Te checken of de schademelding al juist in de systemen staat? Door te vragen wat de klant wil als hij om vervangend vervoer vraagt? Het afhandelingsproces goed uit te leggen: wie worden daarbij ingeschakeld? Wat is het doel? Wat is de werkwijze? Op welke termijn worden welke resultaten verwacht? Wat gebeurt daarmee? Welke stappen worden gevolgd? Hoeveel tijd is er ongeveer per stap nodig? Enz. De werkelijke deskundigen die ik gesproken heb bij de deel aspecten 'onderzoek en schadedossier opbouw' en 'waardebepaling' heb ik heel, heel, heel veel professioneler ervaren als alle anderen...

@Bob: ik ga daar zeker gebruik van maken als de gelegenheid zich voor doet en ik hoop voor al hun andere klanten dat ze verbeteringen aanbrengen.




Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk


Buscamper fan
tonic
Berichten: 2445
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door tonic »

Klinkt als individu natuurlijk mooi. Maar die verzekeraar heeft mappen vol met schades en al die klanten hebben weer een ander verwachtingspatroon.
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door Meine »

Helemaal niet waar. Elke klant wil hetzelfde, namelijk terugkoppeling over de voortgang en serieus genomen worden. Dat schort nog wel aan bij verzekeraars.

@gjvonk, Eind goed, al goed, en zoek lekker de juiste toekomstige camper uit. Vechten tegen windmolens helpt je niet verder.
Gebruikersavatar
Lambiek
Berichten: 915
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 18:57
Locatie: Brabant

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door Lambiek »

Gelukkig had je tijd genoeg om je continue te ergeren aan het proces.

Maar voel een nieuw proces ;

nieuw topic
Ergeren aan verkopers van Campers

Succes
.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door Marco Polo »

Kan ie het topic van doov kapen :P :D
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door gjvonk »

Lambiek schreef:Gelukkig had je tijd genoeg om je continue te ergeren aan het proces.

Maar voel een nieuw proces ;

nieuw topic
Ergeren aan verkopers van Campers

Succes Afbeelding
Die zijn niet anders als autoverkopers, maak je geen zorgenAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Buscamper fan
tonic
Berichten: 2445
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door tonic »

Meine schreef:
wo 22 sep 2021, 18:19
Helemaal niet waar. Elke klant wil hetzelfde, namelijk terugkoppeling over de voortgang en serieus genomen worden. Dat schort nog wel aan bij verzekeraars.

@gjvonk, Eind goed, al goed, en zoek lekker de juiste toekomstige camper uit. Vechten tegen windmolens helpt je niet verder.
Hoezo kun jij concluderen dat de TS niet serieus is genomen? De wachttijd is volgens de polis 30 dagen. Kort daarna is volgens mij alles netjes opgelost. Je kunt in de tussentijd van alles willen maar je bent gewoon 1 van de te behandelen schade gevallen.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door gjvonk »

Laatste update: na de uitbetaling van de keurig vastgestelde dagwaarde is nu ook de verzekering beëindigd, het resterende premie bedrag is teruggestort en mijn schade vrije jaren zijn conform de afspraak opgenomen in het Roy data register.

Financieel uiteindelijk netjes, procedureel onnodig stress verhogend. Dat heb ik in het evaluatierapport en het daarop volgende telefoon gesprek met de verzekeraar ook aangegeven.

Nu nog even doorsparen en dan waarschijnlijk toch een andere (ook ander type) camper kopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
peterkon
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 okt 2020, 19:31
Locatie: oosterhout

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door peterkon »

Ik snap wat je meemaakt, wij hebben ongeveer in 2012 op 4 april een brand mee gemaakt.
Onze caravan stond op een stalling in dorst en daar was een brand uitgebroken in een camper.
Onze caravan was hierdoor met inventaris kompleet afgebrand.
De verzekering van de betreffende camper wilde niet uitkeren en heeft dit tot november van 2012 vol kunnen houden.
Uiteindelijk moesten ze wel omdat er al een rechtszaak was aangespannen die ze toch hadden verloren.
Maar voordat alles geregeld is en de tijd die je er mee bezig bent is slopend.
Ook in de nacht wordt je wel eens wakker en kan je door de situatie niet meer slapen.

Dus, neem een borrel op de goede afloop en ga genieten met de zoektocht naar een andere camper.

Met vriendelijke groet
peter :cheers:
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8866
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door kampo »

Bedankt voor je update.
Gelukkig een positief verhaal. Het hele gebeuren zal ons scherp houden.
Succes met de zoektocht !
Groeten Kampo
metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door metatoon »

Kijk dat zijn berichten.
Nu terug naar de geniet ervan modus.

Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
AadenAnke
Berichten: 13179
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Onze camper is vanmiddag (10 augustus) gestolen



Bericht door AadenAnke »

peterkon schreef:
di 26 okt 2021, 18:48
Ik snap wat je meemaakt, wij hebben ongeveer in 2012 op 4 april een brand mee gemaakt.
Onze caravan stond op een stalling in dorst en daar was een brand uitgebroken in een camper.
Onze caravan was hierdoor met inventaris kompleet afgebrand.
De verzekering van de betreffende camper wilde niet uitkeren en heeft dit tot november van 2012 vol kunnen houden.
Uiteindelijk moesten ze wel omdat er al een rechtszaak was aangespannen die ze toch hadden verloren.
Maar voordat alles geregeld is en de tijd die je er mee bezig bent is slopend.
Ook in de nacht wordt je wel eens wakker en kan je door de situatie niet meer slapen.

Dus, neem een borrel op de goede afloop en ga genieten met de zoektocht naar een andere camper.

Met vriendelijke groet
peter :cheers:
Elke verzekeraar gaat altijd op zoek of ze niet onder vergoeden kunnen uit komen of af te schuiven naar anderen. Ook wel enigszins begrijpelijk anders zou de premie nog veel hoger zijn. Communicatie kost tijd dus geld en regelmatig melden dat er nog niets veranderd is geeft voor de gedupeerde misschien het gevoel dat er aan gewerkt wordt maar dat is dan ook alles.

@vonk Gert Jan dacht ik? Fijn dat het nu afgerond is kan je op naar de volgende stap een andere camper. Alles bij elkaar dus 10 weken was 10 augustus toch toen het gebeurde volgens mij toch best snel afhandelde

Gr Aad
Plaats reactie