Ervaringen Hymer B544

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lauradb
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 13:22

Ervaringen Hymer B544



Bericht door lauradb »

Hallo allemaal,

wij zijn gaan kijken bij een Hymer B544 uit 2011 en het past goed bij onze wensen. Voor de koop zouden we deze laten keuren, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze camper van (ongeveer) dit bouwjaar. Ervaringen, tips waar we op kunnen letten voor de aanschaf? Alles wat we kunnen weten voordat we zo'n dure uitgave doen zou fijn zijn!
Gebruikersavatar
Wim Corduwener
Berichten: 373
Lid geworden op: ma 15 aug 2016, 17:06
Locatie: Enschede

Re: Ervaringen Hymer B544



Bericht door Wim Corduwener »

Als je op het forum zoekt op Hymer en B544 dan rolt er vast wel wat uit. 👍🏻
Van een KIP-caravan 44 TTZ overgestapt naar een Dethleffs Fortero H 6945 2.4 TDCi Ford 2402 cm³-140 pk, dubbellucht, achterwielaandrijving en luchtvering achter.
Gebruikersavatar
lauradb
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 13:22

Re: Ervaringen Hymer B544



Bericht door lauradb »

Ik heb inderdaad wel de zoekfunctie gebruikt, maar zag vooral over het oudere model. Ik bedoel een beetje de plus- en minpunten. Of tips bij beladen (aangezien die de badkamer en keuken helemaal achterin heeft). Maar volgens mij zijn er in die periode ook niet al teveel gemaakt. Misschien ook met een goede reden 😂
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Ervaringen Hymer B544



Bericht door Face »

Wij rijden met een B544 uit 2011 en bevalt prima ,wat een ruimte.
Gisteren stond er(heb nu niet gekeken) eentje uit 2011 op marktplaats bij een dealer met weinig kilometers. Bij het type van 2011 zit de keuken niet achterin,daar bevinden zich kasten. Het oude type is 5.99m lang en de nieuweren 6.50m lang,met direkt bij binnenkomst rechts de keuken.
Plaats reactie