Campers met stapelbed

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
brecht
Berichten: 6
Lid geworden op: do 10 jun 2021, 10:51

Campers met stapelbed



Bericht door brecht »

Hoi,

Nieuw hier, ik zal me nog wat beter introduceren in het daarvoor bestemde topic, maar ik post vast mijn vraag waarvoor ik me aangemeld heb.

Met mijn vrouw en (toen) 3 jaar oude zoontje hebben we veel gereisd met een T4 Wetsfalia met pop-up dak. Laatste reis was 2 maanden Marokko eind 2019 begin 2020 (net voor dat we op slot gingen :) ) Na die reis is de camper de deur uit gegaan en zijn we autoloos verder gegaan. Nu hebben we 2 zoontjes: 1,5 en 4,5 jaar oud en we gaan weer! Ik heb mezelf vrij gemaakt van werk en we vertrekken begin aug tot eind van het jaar. Weer met een camper, maar het liefst één met wat meer ruimte. Wat op ons lijstje staat:
  • Niet al te groot, meter of 6
  • 2 vaste slaapplaatsen voor ons, 2 voor de kids
  • Een zitje wat te gebruiken is door ons als de kids al slapen. (geen rond- of trein zit die moet omgebouwd om te slapen)
  • liefst veel bergruimte, ook in garage
Ik heb van vrienden een Hymer C524 (alkoof) gezien met een stapelbed dwars achterin en een enorme garage eronder. Ook de Dethlefs A5882 heeft die indeling.

Weten jullie nog meer types met die indeling zodat ik wat gerichter kan zoeken?
weten jullie andere handige indeling voor deze wensen?
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Campers met stapelbed



Bericht door iSonic »

Chausson flash 25... Er zijn er veel meer. Let wel op als de stapelbedden in lengte richting staan willen ze weleens korter zijn. Afhankelijk van hoe lang je de camper wil gebruiken kunnen je kids er dan niet meer in.
brecht
Berichten: 6
Lid geworden op: do 10 jun 2021, 10:51

Re: Campers met stapelbed



Bericht door brecht »

Dank! Ik heb er weer 1 bij in mijn zoekopdrachten.

Wellicht is een budget ook handig: we zoeken tussen de 10 en 20k nu. Liever betrouwbaar en met wat restwaarde dan te goedkoop.

Ik nu trouwens veel op Marktplaats. Zijn er nog goede plekken om te kijken, waar campers staan die niet op Marktplaats staan?
Plaats reactie