Forster camper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80278
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Forster camper



Bericht door Dafluc »

Die term kennen wij overigens ook. Een instapserie oftewel de instapper. Is vaak aangenaam geprijsd en heeft een iets minder volle uitrusting.
Afbeelding
kloppie
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 06 mar 2006, 16:31
Locatie: 3 B

Re: Forster camper



Bericht door kloppie »

Yep dafluc fijn! Vraag eens bij alle fabrikanten na hoe ze het noemen. ENTRY LEVEl.
En weet je waarom? Budget kliinkt marketing technisch nadelig.
Echter de Forsters, Carado,s. Weinsberg. Malibu, sunlights,itineo, Chausson, Challenger, Benimar, etc worden mainstreams genoemd.
Omdat dit de volumemakers zijn.
De duurste en minst verkochte zijn high levels, maar dan spreek je van voertuigen boven 120.000
Nu sluit ik echt af.
Wie niet weg is, is gezien
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80278
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Forster camper



Bericht door Dafluc »

Je zult vast helemaal gelijk hebben. Maar in onze eigen taal noemen we een recreational vehicle een camper of een kampeerauto. In Duitsland is het dan weer een Reisemobil. Ik ben bij geen enkele camperbouwer hier ooit de term entry level tegengekomen in welke uiting naar de klant dan ook. Niet op de site, niet in reclame, niet in persberichten. Dat budgetmerk minder goed klinkt snap ik natuurlijk ook wel. Alhoewel, kijk eens naar het succes van de Dacia. En dat is toch het budgetmerk van Renault.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Forster camper



Bericht door Zwerfsteen »

Entry level, budgetcampers, topmerken, het zal allemaal wel.
Volgens mij zit het plezier van camperen niet in het merk, niet in nieuw of oud en ook niet in groot of klein.
En het hoogste wat je in camperland kunt bereiken is dat je tevreden bent en er plezier mee beleeft.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9027
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Forster camper



Bericht door gjvonk »

de grootste, sterkste, duurste, mooiste, beste, waar heb ik dat nou toch vaker gehoord? en: gelijk hebben is iets anders als gelijk krijgen...

Een ding is zeker: de marketing meisjes en jongens die gloedvol de 'nieuwste ontwerpen met de laatste technische verbeteringen' aan de man mogen brengen, is er alles aan gelegen ervoor te zorgen dat argeloze 'nieuwe camper kopers' zo diep mogelijk in de buidel zullen willen tasten. Ze zijn helemaal in hun opzet geslaagd als de koper naderhand ook nog vindt dat hij toch wel een unieke buitenkans heeft gescoord.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Premiumliner
Berichten: 1092
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Forster camper



Bericht door Premiumliner »

En als je er geen genoeg geld voor (over) hebt dan is de prijs boven je entry level!😁😁😁
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Premiumliner
Berichten: 1092
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Forster camper



Bericht door Premiumliner »

kloppie schreef:
wo 09 jun 2021, 17:20
HATHI;
Stop met het noemenvan budget!!!! Een Weinsberg Caracore is een Entry level van Knaus. Kost compleet meer dan 100.00.
Niks Budget
Ik zie de 700 uitvoering toch echt staan voor minder dan 75000 euro. Wat compleet is maakt de individuele koper op basis van zijn entry level zelf wel uit!🤔🤔😁😁
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Meine
Berichten: 4668
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Forster camper



Bericht door Meine »

Laat me raden......, je hebt zelf een premium camper van ruim boven de ton. :thumbup:
Premiumliner
Berichten: 1092
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Forster camper



Bericht door Premiumliner »

Niet op de kilometerteller.😎
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
willemzon
Berichten: 1744
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Forster camper



Bericht door willemzon »

Zwerfsteen schreef:
do 10 jun 2021, 17:18
Entry level, budgetcampers, topmerken, het zal allemaal wel.
Volgens mij zit het plezier van camperen niet in het merk, niet in nieuw of oud en ook niet in groot of klein.
En het hoogste wat je in camperland kunt bereiken is dat je tevreden bent en er plezier mee beleeft.
Dat is de waarheid en niets anders dan de waarheid. 👍

Gr willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5960
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Forster camper



Bericht door TestCase »

Zo heeft iedereen verschillende eisen. Ik ging eens kijken naar een Sunliving, het andere merk van Adria. Die Sunliving is de goedkopere klasse t.o.v. de Adria. Zag er op het eerste gezicht prima uit maar ik zag al snel de mindere afwerking waar ik mij behoorlijk aan zou ergeren, een ander misschien niet. Net niet goed aansluitende panelen, iets 0,5 tot 1mm scheef gezaagd,... De dealer gaf mij gelijk hij zei de lagere prijs moet ergens vandaan komen. Degelijk leek het wel en ik kan een minder exemplaar getroffen hebben.
De Forster heb ik pas gezien nadat ik deze Eura al had en vond hem iets eenvoudiger dan onze Eura waar dingen in zitten die voor mij niet direct hoeven, feest/sfeer verlichting in de douche en dimbaar sfeer verlichting in de hele camper met a.b., maar de Eura is wel perfect afgewerkt.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Plaats reactie