Forster camper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
kloppie
Berichten: 268
Lid geworden op: ma 06 mar 2006, 16:31
Locatie: 3 B

Forster camper



Bericht door kloppie »

Wie rijdt er nu met een Forster camper, en welk type. Bevalt deze camper jullie?
Wie niet weg is, is gezien
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13306
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Forster camper



Bericht door hathi »

Kloppie Het is een product van Euramobil,dus prima kwaliteit ,alle grote merken,hebben een goedkopere lijn er naast,zoals Hymer de Carado,iets minder luxe,en standaard accessoires,maar voor deze budget lijn,gaan ze echt niet iets goedkopers monteren/ inkopen
Hans
lassche
Berichten: 972
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Forster camper



Bericht door lassche »

Zelf geen ervaring mee. Maar ondanks dat het om een zogenaamd budget-merk gaat hebben ze een houtvrije opbouw met styrofoam-isolatie. Dat is sowieso een pré.

In Nederland zie je ze niet veel. Maar in Duitsland zijn ze wel populair. Ik denk dat je daarom op de Duitse camperforums meer informatie vindt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Forster camper



Bericht door MonRoe »

Even bij de plaatselijk camperboer op de Noordeindseweg langs, die had ze staan, weet niet of dat nog zo is, ben er al een tijd niet meer langs gereden.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Forster camper



Bericht door iSonic »

lassche schreef:
di 01 jun 2021, 22:00
Zelf geen ervaring mee. Maar ondanks dat het om een zogenaamd budget-merk gaat hebben ze een houtvrije opbouw met styrofoam-isolatie. Dat is sowieso een pré.

In Nederland zie je ze niet veel. Maar in Duitsland zijn ze wel populair. Ik denk dat je daarom op de Duitse camperforums meer informatie vindt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik weet niet of ze daar populair zijn. Die te koop staan zijn vaak ex huur.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3248
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Forster camper



Bericht door B1gcheese »

Ik heb dat merk ook serieus overwogen vanwege de houtvrije opbouw. Moederbedrijf Eura Mobil staat bekend als zeer degelijk. Ik vond de afwerking binnen wat minder geraffineerd maar dat is heel persoonlijk. Drie jaar geleden was er nog geen Nederlandse importeur voor dit merk, maar misschien is dat inmiddels veranderd.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Drim
Berichten: 7
Lid geworden op: za 12 sep 2020, 9:25

Re: Forster camper



Bericht door Drim »

Haffkamp Campers importeert deze nu www.haffkamp.eu
Laatst gewijzigd door Dafluc op wo 02 jun 2021, 8:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
lassche
Berichten: 972
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Forster camper



Bericht door lassche »

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
MarcDe
Berichten: 2
Lid geworden op: do 08 nov 2018, 13:58

Re: Forster camper



Bericht door MarcDe »

Forster = Mc Louis (zie Dicar)
Worden in Italie gemaakt
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Forster camper



Bericht door iSonic »

Als ik zoek kom ik toch echt regelmatig tegen dat het het budget merk van Eura Mobil is.
lassche
Berichten: 972
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Forster camper



Bericht door lassche »

Klopt. Forster=Eura Mobil

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
Gebruikersavatar
linus
Berichten: 775
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 13:42
Locatie: Luxemburg

Re: Forster camper



Bericht door linus »

Klopt. Forster=Eura Mobil
Uit nieuwsgierigheid heb ik ook even gegoogeld en kom tot de conclusie dat Eura mobil samen met nog 19 andere campermerken (waaronder forster en mc louis) deel is van de franse Trigano group en dat de Forsters geproduceerd worden in Italie door Mc Louis.
Eura mobil schijnt alleen de marketing te doen......
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8223
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Forster camper



Bericht door hurktoilet »

Heb er paar maanden geleden naar gekeken, voelde allemaal nogal goedkoop, kwetsbaar aan. Maar dat is maar een gevoel...
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
rhomodel
Berichten: 584
Lid geworden op: do 07 jun 2018, 22:52

Re: Forster camper



Bericht door rhomodel »

4 jaar terug een I740 QB 2 weken gehuurd ( is er nu niet meer), heet nuIi741QB. Is net als alle campers die we gehuurd hebben kwetsbaar as je geen camper gewend bent, maar absoluut waar voor je geld. Het enig irritante is dat na 20000 km de zonwering bij de voorruit niet meer hield, dus elke keer binnen 2 seconden ( onder het rijden) weer omhoog schoot. Ik zou er zo een kopen, ware het niet dat we voor een iets andere indeling hebben gekozen.
Julius
Ergens in Friesland aan het water
Plaats reactie