Vragen over u en uw camper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Jamie
Berichten: 4
Lid geworden op: di 18 mei 2021, 15:18

Vragen over u en uw camper



Bericht door Jamie »

Beste heer/mevrouw,

ik ben op zoek naar (potentiële) camperaars die het niet erg vinden om hun camperervaring en -wensen te delen in een enquête van 5-10 minuten. Ik ben voor mijn afstudeerstage bezig met een onderzoek die moet aanduiden wat de achterliggende redenen zijn voor de keuze van een campervakantie en de bijbehorende camper.

Bent of kent u iemand die graag met de camper op vakantie wil gaan of in het bezit is van een camper? Dan zou ik het enorm waarderen als u één van de onderstaande enquêtes invult. U kunt vrijblijvend uw E-mail achterlaten in de enquête om kans te maken op een waardebon ter waarde van €25 bij Obelink vrijetijdsmarkt.

U bent een (ex) camperaar of huurder:
https://forms.office.com/Pages/Response ... NWUDhXVC4u

U heeft interesse in een vakantie met de camper:
https://forms.office.com/Pages/Response ... VHUVhCSC4u

De enquête kan tot uiterlijk 6-6-2021 worden ingevuld en de winnaar van de waardebon zal via de mail benaderd worden.
De uitkomsten zullen ook enkel voor mijn onderzoek gebruikt worden en blijven volledig anoniem.

Bij voorbaat dank!
Laatst gewijzigd door Aloys op di 18 mei 2021, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Met toestemming.
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door henk en lila »

Ingevuld. Nul vragen over zelfgebouwde campers? Tsja. Bij de vraag naar huurprijzen miste ik de optie n.v.t.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Jamie
Berichten: 4
Lid geworden op: di 18 mei 2021, 15:18

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door Jamie »

Dankjewel voor de opmerking! Ik ga dit zo snel mogelijk aanvullen.
Peer5m
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 17:12
Locatie: Breda

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door Peer5m »

Zelfde geldt voor aanschafprijs.
Piet
Beter een vlieg in de pan als geen vet.
Jamie
Berichten: 4
Lid geworden op: di 18 mei 2021, 15:18

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door Jamie »

Ik heb de wijzigingen doorgevoerd in de enquête. Indien er nog meer op- of aanmerkingen zijn hoor ik deze graag!
DonCamillo
Berichten: 157
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 9:41
Locatie: Epe

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door DonCamillo »

Ingevuld. Eindelijk eens een goed opgestelde enquete, ik bedoel zonder onzinnige of niet relevante vragen.

Wij hebben al een camper. Bij de laatste vragen ben ik er van uit gegaan, dat mocht ik een weer camper kopen of huren, wat ik er voor over zou hebben. Anders sluit je heel veel antwoorden van ervaren camperaars uit. Ik zou dus geen "nvt" toevoegen, maar hoogstens de vraagstelling iets aanpassen.
Gebruikersavatar
DucatoDolf
Berichten: 2192
Lid geworden op: di 09 jun 2020, 22:50
Locatie: Rotterdam

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door DucatoDolf »

Ingevuld. Enquête zit redelijk in elkaar. Maar in je vraagstelling houd je geen rekening met het feit dat alles in het leven van compromissen aan elkaar hangt. Ja ik wil een douche, lederen bekleding, 10m2 vrije bewegingsruimte etc., maar ik heb dat niet om dat mijn budget het niet toelaat of de camper praktisch niet in staat is aan de wens te voldoen.

Succes verder
mikeanber
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 04 dec 2016, 9:49

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door mikeanber »

hallo allen
net in gevuld mis wat vragen zoals hier boven al aan gegeven verder oke
:cheers:
Jamie
Berichten: 4
Lid geworden op: di 18 mei 2021, 15:18

Re: Vragen over u en uw camper



Bericht door Jamie »

Ik wil iedereen bedanken voor het invullen van de enquête, de winnaar van de cadeaubon is via de mail benaderd.
Plaats reactie