Steuntje/tafeltje voor armleuning Dethleffs Globebus

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
hymerxxx
Berichten: 11
Lid geworden op: di 28 feb 2012, 15:17

Steuntje/tafeltje voor armleuning Dethleffs Globebus



Bericht door hymerxxx »

Okee, net een vraag verzonden maar bedacht me dat ik vergeten was het onderwerp in te vullen dus waarschijnlijk wordt die dan niet geplaatst..?? Dus hierbij nogmaals:
Ik weet niet goed of mijn vraag onder "algemeen" of "zelfbouw" hoort, dus excuses als die verkeerd geplaatst is. Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar oplossingen voor praktische zaken en vroeg me af of iemand al (uit)gevonden heeft waar ik naar op zoek ben. Ik heb op allerhande woorden gezocht (hier op het forum en op internet) maar kon tot nu toe niets vinden. Hier komt-ie: Wij hebben een Dethleffs Globebus. Ik vraag me af of er een soort van (inklapbaar) steuntje of tafeltje bestaat dat je op de armleuning (niet de verstelbare armleuning van de pilotenstoel maar de armleuning die in het portier zit) kunt zetten en waar je een kopje koffie of iets dergelijks op kunt zetten. Ik vind het wel een uitdaging hier zelf iets voor te bedenken, maar misschien bestaat er al iets voor dat wellicht veel goedkoper is dan zelf iets uit te dokteren en te maken? Ik ben heel benieuwd of iemand begrijpt wat ik bedoel en weet of dit bestaat en waar dit te koop is? Alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom. Alvast bedankt voor het meedenken...
Plaats reactie