Speakerboxen op dashboard

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Hans Dethleffs
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 26 apr 2021, 16:40

Speakerboxen op dashboard



Bericht door Hans Dethleffs »

Hallo,
Ik heb vorig jaar een Dethleffs Camper bwj 2017 gekocht en heb “speaker” boxen, merk Eton op het dasboard gemonteerd zitten. Er komt geen muziek uit via de radio/cd speler. Ik heb geen idee hoe ze ingeschakeld kunnen worden. Wie kan mij helpen?

Onder mijn keuken kastje het ik ook een soort speaker zitten met daarop een schuifje “ off, low en hi” wie weet waarvoor dat dient? (Zie foto)
Bijlagen
346CF383-EF1D-4153-994F-5A84F42C937D.jpeg
346CF383-EF1D-4153-994F-5A84F42C937D.jpeg (25.65 KiB) 510 keer bekeken
Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1397
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Speakerboxen op dasboard



Bericht door rollercoaster »

Kijken bij instellingen van radio , fader , links rechts , zit er wel een draadje aan , verder kan ik niet kijken in de glazenbol.
When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 433
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Speakerboxen op dasboard



Bericht door FJM »

Wellicht een idee om de vorige eigenaar eens te vragen?

Daarbij: Eton speakers op je dashboard zijn retrofit en wrs bedoeld voor de hoge tonen (tweeters) en aanvullend voor een basbox?!? Ze geven dus geen “vol”-geluid wat je zou verwachten van standaard-speakers.
Toch maar eens goed luisteren of er echt geen geluid uitkomt.
Komt er echt geen geluid uit? Aan beide zijden niet? Dan ligt het aan de instelling van de autoradio. Het gebeurt nog wel eens dat bij de verkoop van een (kampeer)auto de hele dure autoradioe vervangen wordt voor een standaard autoradio die soms aansluitingen mist…. :roll:

Dat speakertje onder je keukenkastje: geen idee. Misschien een ongedierte verjager?
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Plaats reactie