Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13342
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door hathi »

En dan is het juist de kunst,om die ook te kunnen detecteren,.......maar er worden nu ook ..voor/ achter camera’s geplaatst,kunnen die er ook nog wel bij :-B
Laatst gewijzigd door hathi op ma 11 jan 2021, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door Toon »

foto lijkt meer op rechts geen voorrang verleend of genomen
niet er langs blijven rijden in de dode hoek
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
CaradoT135
Berichten: 2297
Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:15
Locatie: Borger-Odoorn

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door CaradoT135 »

rollercoaster schreef:
ma 11 jan 2021, 12:57
met dit resultaat.
Geen voorrang van rechts krijgen volgens mij :P
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door Premiumliner »

hathi schreef:
za 09 jan 2021, 21:41
Er zijn er hier bij die willen alleen wat ze zelf willen.....Niet overbeladen,daarom een Crijbewijs halen en opwaarderen,vervolgens willen ze geen of liever niet Tol betalen,omdat hun camper er uitziet ,als een onder de 3500 kg, en zo willen ze dan ook nog behandeld worden, en dat kan nu eenmaal niet,daar moet je eerder bij stil staan,alvorens je naar C rijbewijs gaat,en dus zal je,indien verplicht,ook stickers moeten plakken,en Tolkastjes moeten voeren,dat is nu eenmaal inherent,aan dat C rijbewijs
Zo stadig aan kennen we de commentaren die u op het C1 rijbewijs heeft allemaal wel! :shh:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
tonic
Berichten: 2443
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door tonic »

Maar hij slaat wel de spijker op zijn kop!

Wat een commentaar hier over een sticker! Ik wil ook geen tolvignet op mijn raam maar zal er toch aan moeten.
Gebruikersavatar
BP 2
Berichten: 839
Lid geworden op: ma 08 nov 2004, 18:12
Locatie: Bornem (Belgie)

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door BP 2 »

Die stickers moeten dus vooraan rechts op de trailer gekleefd worden! Ze moeten wel eens uitleggen waar te kleven op een trailer met een zeecontainer.
Mijn buscamper is ook +3500 kg! (3850kg) Dat zal mooi zijn als daar zo een lelijke sticker op hangt


BP 2
Laatst gewijzigd door BP 2 op ma 11 jan 2021, 20:26, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door Kroppie »

de wetgever kijkt niet naar mooi of niet mooi, die schrijft gewoon wetjes, aan ieder de keus om daar aan te voldoen of niet, met de daar aan verbonden consequenties.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door Kroppie »

ach, andere stickers werden zelfs bij bosjes besteld, en geweldig gevonden :-B , maar die waren niet verplicht.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10101
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door Peter LMC »

Haal het maar weg Luc.
Had de eerste niet gezien. :wtf:
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13342
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door hathi »

Zo stadig aan kennen we de commentaren die u op het C1 rijbewijs heeft allemaal wel! :shh: Premiumliner,waarom denk je,dat ik dit doe,heb je daar al ooit over nagedacht,......

ik zelf heb er totaal geen voordeel bij,!!...mss zet het anderen aan het denken ,om zodoende een beter overwogen beslissing te nemen,in plaats van klakkeloos alles over te nemen,wat hier geschreven word,zo,n beslissing is voor ieder persoon immers anders dus,persoonlijk , Bovendien hangt er een prijskaartje aan,wat buiten het prijzige rijbewijs,ook nog eens ieder jaar oploopt,door de prijsverhogingen,onderweg,..wat bij een B rijbewijs niet of minimaal is...ieder met een camper wil toch zo goedkoop mogelijk reizen,.......of begin je de kosten ook te voelen ?,ik weet niet,....premiumliner is geen B-Camper? ....mss word het hierdoor duidelijker,kijk naar je onderschrift....Wat jij doet met dwerg hondjes,doe ik,met het C rijbewijs,en ieder is verantwoordelijk voor zijn gedrag :hug:
Hans
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door willemzon »

Als ik moet kiezen tussen constant in overtreding te zijn door met een overbeladen camper te rijden, zoals vele camperaars, of in overtreding, door "vergeten" om een sticker te plakken, dan weet ik wel waar ik voor kies.

Groeten willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door Marco Polo »

Je ken hem ook gewoon plakken.
Alhoewel.....
Is wel een rib uit het lijf.
2 stickers a 3,95 per sticker ;-)

Gaat de “C- camperaar” niet trekken ben ik bang :D
Moet wel goedkoop natuurlijk :P
En we betalen al zoveel.
De tol in Frankrijk (die we vrijwel nooit nemen)
De go-box in Oostenrijk (waar we nooit komen)
Het dure rijbewijs (wat een aanzienlijk deel van de C rijders hier op het forum via de baas heeft, zelfs sommige pensionado’s ;-))
Etc
Etc
;-)
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door Kroppie »

willemzon schreef:
ma 11 jan 2021, 19:23
Als ik moet kiezen tussen constant in overtreding te zijn door met een overbeladen camper te rijden, zoals vele camperaars, of in overtreding, door "vergeten" om een sticker te plakken, dan weet ik wel waar ik voor kies.

Groeten willem
eigenlijk zoals het bij velen met het coronavirus gaat dus.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
tonic
Berichten: 2443
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Dodehoek stickers boven 3500 kg tmm

Bericht door tonic »

Waarom zou je iets vergeten als het moet?????

Omdat je iets lelijk vindt??? Dan haal je hem er thuis toch weer af. Zie het "probleem" echt niet.
Gesloten