Diefstal- en/of inbraakbeveiliging camper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
panda58

Re: Diefstal- en/of inbraakbeveiliging camper

Bericht door panda58 » zo 06 dec 2020, 18:32

Ach ja ieder moet maar doen waar je je goed of veilig bij voelt.
We doen gewoon het simpele slotje erop wat er standaard opzit.
Maar wil er ook niet aandenken om s nachts te ontdekken dat er iemand in ons campertje zit te rommelen,
Of te ontdekken dat dat overdag is gebeurd.
Ach,ik denk altijd maar als de inbreker ons ouwe Bessie zien,krijgen ze nog medelijden met ons ook.
Dat die geen mooiere camper kunnen betalen. :-B
We gaan wel huisje verder. :lol3:

Gr jan

FrS

Diefstal- en/of inbraakbeveiliging camper

Bericht door FrS » zo 06 dec 2020, 18:39

:thumbup:

AadenAnke

Re: Diefstal- en/of inbraakbeveiliging camper

Bericht door AadenAnke » zo 06 dec 2020, 20:06

panda58 schreef:
zo 06 dec 2020, 15:24
AadenAnke schreef:
zo 06 dec 2020, 13:07
panda58 schreef:
zo 06 dec 2020, 12:00
Ik zou ook goeie tralies voor de kunstof raampjes maken.
Want binnen enkele minuten heb ik zo n kunstof gevalletje open en sta ik binnen.
Dan kun je knopen met touwen en riemen en dure sloten monteren.
Iets met de zwakste schakel... :-B

Gr jan
En een lid van het dievengilde die niet naar schade hoeft te kijken in 2 seconden! Helaas

Gr. Aad
Klopt,
Maar ik doe het zonder veel lawaai.
Kan er ook met tank eroverheen rijden :-B .

Gr jan
Jan, doe een paar handschoen aan. Handig om te voorkomen dat je vingers beschadigen en je laat geen vinger afdrukken achter. Loop rustig op zo'n mooi kunststof camper raam toe, kijk een keer rond vingers er tussen op de plek van de sluitingen een ruk open en hop naar binnen. Dat raam zit met 4 of 6 schroefjes in een rubbertje dat in een gaatje in dat raam zit gedrukt. 9 van de 10 keer kan je die gewoon weer gebruiken en is zelfs geen schade aan het raam niet 1 maar nu al een keer of 15 zien doen bij sloopcaravans. Je kijkt ernaar en heb het gevoel door de grond te zakken. Het geluid niet iets wat opvalt. Dat is gewoon naar binnen als je er niet bent, inbreken dus. Anti diefstal systemen zorgen dat ze hem niet meenemen dat doen ze ook binnen no time maar dat vergt enige andere kennis. Beroven met geweld dan bidden dat je er heel vanaf komt.

Niets van waarde achter laten en gordijnen open tegen eventuele buren op de CP vertellen dat je weg gaat en hoe laat je denkt terug te zijn. Geen slotjes op de kastje en ook al eerder genoemd voelt het niet goed weg wezen naar een ander plekkie.

Gr. Aad

Plaats reactie