Wij zijn als millennials in sommige gevallen erg traditioneel. Mijn lieve vrouw is de chef-kok en ik de grill meistert. Op camperreis is het vaak: uit eten, pasta of de bbq.
Het credo 'You had me on pasta' geeft onze keuken voorkeur aan. Maw, de inductiekookplaat thuis wordt vaak maar voor 2/5e gebruikt. Pan pasta, pan saus. Af en toe iets met rijst voor de afwisseling, maar dan vaak ook maar 2 pannen. Dat betekent dat we in de camper dus zat hebben aan 2 pitten en niet echt anders koken dan thuis. Desalniettemin zal ik es kijken of er nog leuke recepten langs komen of alternatieve bereidingswijzen.

Inmiddels heeft de ervaring geleerd dat 1 pit ook voldoende is. Water opzetten voor pasta of rijst. Alles schoonmaken, snijden en klaarzetten. Inmiddels de boel aan de kook. (de sauspan evt als deksel gebruiken om alvast op te warmen) kookpan eraf, ik verzorg het afgieten, vrouwlief kan rap verder met haar kunstwerk. Die pasta blijft warm zat en volgens mijn vrouw is het Hollands om saus en pasta apart te serveren. Dus gaat de pasta bij de saus in de pan (zoals het hoort

Verder gaat de Weber Go Anywhere overal mee naartoe. Die past met alle benodigdheden in zo'n mooie alu kist van 'de baas'.
Wij koken dus eigenlijk niet echt anders, maar ben toch wel benieuwd naar die specifieke 'camper recepten'