Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door TestCase »

Wij nog steeds in Italië, hebben de hele noordwest hoek, Valle d'Aosta, Piemonte, west Lombardije, doorgezigzagd. Onderweg onze ebikes 'verloren' in Turijn. Zijn gestolen terwijl ze met extra sloten aan fietsenstallingbeugel stonden op drukke plek bij museo risorgimento. Er wordt veel gefietst in Turijn dus veel voorzieningen. Niets is meer veilig tegenwoordig!
Staan nu vlakbij Modena, nog 2 weken van de 6 te gaan. Moeten plannen iets aanpassen want ergens naar toe fietsen......

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door Marco Polo »

Jammer dat het zo gelopen is Kees.
Hopelijk stuurt het de trip niet al te veel in de war.
Zonder fietsen is het allemaal wel een stuk lastiger alhoewel we ze ook een hele tijd niet gebruikt hebben (Kroatië tot waar we nu zitten).
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door appellover »

Bij ons reed een Fransoos tegen ons fietsenrek ,denk maar klein duwtje maar wielen helemaal krom ,2 nieuwe wielen nodig.Hij reed gelijk weg ,en wij vloeken.

Saint Hilari de Sacalm (ES) grote cp maar sta weer alleen.
Lees hier over drukte en volle campings,nou hier niet,gisteren alleen,vandaag alleen.
Toch goede cp met water,electra .
Alle Fransen en Spanjaarden weer aan het werk en school.
Nog een week dan zijn we weer thuis,ook wel weer lekker.
Gr.Ron.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Challenger Genesis 388 eb 2016
Jelle
Berichten: 592
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 16:30
Locatie: Weer terug in stad Groningen, hopelijk binnen kort naar het buitenland, als alles mee zit.

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door Jelle »

TestCase schreef:
zo 19 sep 2021, 21:05
Onderweg onze ebikes 'verloren' in Turijn. Zijn gestolen terwijl ze met extra sloten aan fietsenstallingbeugel stonden op drukke plek bij museo risorgimento.
Kees
Misschien handig om onderweg de fietsen in de camper te doen, om diefstal te voorkomen, wel goed vast zetten.
Mvg, Jelle.
Ps, mocht ik iets kunnen verbeteren, schrijf mij gerust een PBtje,
de MOD's hebben het al druk genoeg, en willen ook genieten van het forum.
Ik wens verder iedereen veel genoegen op het fijne forum.
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4368
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door jheeck »

Ik lees uit het bericht van Kees juist dat de fietsen op een fietsbestemming zijn gestolen en niet vanaf de camper. Daar helpt binnen zetten niet tegen.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door Marco Polo »

Maar had ie zijn camper met de fietsen erin in het centrum van Turijn neergezet dan was ie het hele circus nu waarschijnlijk kwijt geweest ;-)
Camper en fietsen.
Jelle
Berichten: 592
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 16:30
Locatie: Weer terug in stad Groningen, hopelijk binnen kort naar het buitenland, als alles mee zit.

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door Jelle »

Ik geloof dat het mensen waren die Tv opnamen maakte in een stad in Italië, ha en ze hadden in een grote passagiers bus hun filmapparatuur laten liggen toen ze terug kwamen was al hun spullen verdwenen gestolen, ze waren geloof ik even wat gaan eten en drinken.
Als je onderweg gaat ja moet je overal aan denken en maatregelen treffen, want dat dan ook mag zijn want tussen de dieven zitten ook gewiekste professionals.
Mvg, Jelle.
Ps, mocht ik iets kunnen verbeteren, schrijf mij gerust een PBtje,
de MOD's hebben het al druk genoeg, en willen ook genieten van het forum.
Ik wens verder iedereen veel genoegen op het fijne forum.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door Aloys »

Even dit topic weer on-topic helpen! :D

Wij zitten in Die op dit moment, wisselend weer, vandaag gaan we waarschijnlijk weer wat zuidelijker, daar is het droger...

Blogje week 3: https://www.aloys.nl/2021-september-in-frankrijk-3

We zitten of rijden exact hier: https://aprs.fi/#!call=a%2FPA3DAT&timer ... tail=86400
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4368
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door jheeck »

Wij zitten in ons laatste weekje 'zomer'vakantie, begonnen met een weekendje Texel en daarna via Konstanz wat naar het zuiden afgezakt. Na een zonnige anderhalve week in Italië en een regenrijdag door Zwitserland is het nu even wennen aan de 13 graden in Alpirsbach.

Alpirsbacher-pils.jpg
Alpirsbacher-pils.jpg (72.54 KiB) 312 keer bekeken
Zolang het droog blijft noemen wij het goed wandelweer en de Truma houdt de bus comfortabel. Morgen rustig nog wat noordwaarts, eind deze week bij Detmold nog wat klossen door de bossen.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door TestCase »

Oja, het is hier in noord Italië al 4 weken overdag zo goed als droog op de plaatsen waar wij zijn en tussen de 20 en 30 ⁰C afhankelijk van hoe hoog je staat.
Veel Fransen en Italianen hier, duidelijk weinig Duitsers en Nederlanders, die zitten misschien zuidelijker? Slechts 1 maal geen plek meer op mooi uitzichtpunt en verder ruimte zat.

//Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
marjasjaak
Berichten: 1727
Lid geworden op: wo 18 jul 2018, 13:04
Locatie: Kaag en Braassem

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door marjasjaak »

We zitten op Kreta, Agia Galini dorpje aan de zuidkust. Zijn in de afgelopen 3 weken nog geen Nederlandse camper tegengekomen. Wel opvallend veel Oostenrijkers en natuurlijk Duitsers. Over een paar dagen weer terug met de pont naar Piraeus. Daarna langzaam richting een bootje die ons naar Italië brengt.
Sjaak
Gebruikersavatar
walda
Berichten: 598
Lid geworden op: zo 05 mei 2019, 10:40
Locatie: Joure

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door walda »

Vrijdag vroeg vertrokken, in de middag bij Luzern overnacht. Gisteren door de sneeuw op de Simplon pas. Nu in Conobio, morgen verder naar het zuiden.

Walter
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door MonRoe »

vandaag naar Vaison la Romaine gereden.
vanochtend grijs en fris, vanmiddag zonnig maar ook een frisse wind.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Wie is er nu onderweg en wie maakt nu plannen?



Bericht door Camperaapje »

jheeck schreef:
ma 20 sep 2021, 8:50
Wij zitten in ons laatste weekje 'zomer'vakantie, begonnen met een weekendje Texel en daarna via Konstanz wat naar het zuiden afgezakt. Na een zonnige anderhalve week in Italië en een regenrijdag door Zwitserland is het nu even wennen aan de 13 graden in Alpirsbach.


Alpirsbacher-pils.jpg

Zolang het droog blijft noemen wij het goed wandelweer en de Truma houdt de bus comfortabel. Morgen rustig nog wat noordwaarts, eind deze week bij Detmold nog wat klossen door de bossen.
Dichtbij de Externsteine...beslist even doen! https://www.externsteine-info.de/
Plaats reactie