Dieselschandaal Fiat en Iveco

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Fiat en Iveco



Bericht door Kees_S »

... en hier nog een leuke informatieve website met mogelijkheid om uit te rekenen hoeveel jouw schadevergoeding bedraagt, zie https://ig-dieselskandal.de/wohnmobil-d ... adenersatz :cheers:
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Fiat en Iveco



Bericht door Kees_S »

En vandaag via de email als nieuwsbericht deze link ontvangen met een persbericht in zake Hymer en Dethleffs die Fiat proberen te dekken: https://www.dieselskandal-anwalt.de/akt ... 4Xt54zM2oU :bang:
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Fiat en Iveco (Sjoemel Software)



Bericht door Kees_S »

De Duitse TV gaat hier aandacht aan besteden las ik zojuist elders op een forum.
Dit Fiat Abgasskandal komt a.s. woensdag 21 april uitgebreid op de TV in het programma "PlusMinus". Ze laten testen zien en experts en advocaten komen aan het woord. Er schijnt inmiddels ook reeds een uitspraak van een rechtbank te zijn waarin Fiat is veroordeeld tot het vergoeden van een bedrag van om en nabij de €.60.000.
De uitzending is te zien op de ARD en begint om 21.45 uur.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
staal571
Berichten: 313
Lid geworden op: vr 04 dec 2015, 21:10
Locatie: Twente

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door staal571 »

Ik snap er niets van kan mij iemand proberen mij in JIP EN JANNEKE taal nu eens uitleggen of en wat ik moet doen.
Ik ben in het bezit van een uit Duitsland door een camperdealer geimporteerde Possl Roadcruiser Bouwjaar 2015 en ik heb hem in 2020 gekocht.

Peter
tonic
Berichten: 2412
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door tonic »

Je moet helemaal niks. Ik zou gewoon genieten van je camper :-B
Dit hele verhaal heeft ook bij Volkswagen gespeeld en bij een aantal andere merken. wat is daar uit gekomen? Sommige Volkswagens hebben een update gekregen bij de dealer. Heel veel ook helemaal niet. Volkswagen heeft een dikke boete gekregen en iedereen leefde weer lang en gelukkig.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5960
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door TestCase »

Inderdaad, ik doe ook niets behalve genieten, iets anders is totaal zinloos. (Ducato Euro6 van 2017).

\\Kees

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door Kees_S »

staal571 schreef:
zo 18 apr 2021, 12:27
Ik snap er niets van kan mij iemand proberen mij in JIP EN JANNEKE taal nu eens uitleggen of en wat ik moet doen.
Ik ben in het bezit van een uit Duitsland door een camperdealer geimporteerde Possl Roadcruiser Bouwjaar 2015 en ik heb hem in 2020 gekocht.
Peter
Dan heb JIJ niets gekocht van Fiat in Duitsland en kun jij daar niemand aansprakelijk stellen. Dat zou jou camperdealer wel kunnen doen. En het gaat om serieus geld. Zo kreeg ik al een afkoopvoorstel van €.5000.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
tonic
Berichten: 2412
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door tonic »

Volgens mij was de vraag in JIP & JANNEKE taal niet in HANS & GRIETJE.
Of zouden al die "goudenbergbeloofadvocaatjes" bij het Volkswagen schandaal iets verkeerd gedaan hebben voor de VW bezitters????
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door Kees_S »

In Duitsland hebben alle VW bezitters ook een schadevergoeding gehad. Daar is zelfs door de Verbraucherzentrale (Consumentenbond) een Musterfeststellungklage voor gevoerd en gewonnen. Idem loopt nu voor MB. Helaas zijn de claim advocaten in NL kennelijk niet zo slim en vasthoudend?
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13305
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door hathi »

Laatste Duitse nieuws https://www.adac.de/verkehr/abgas-diese ... ation/maar niemand maakt zich hier in NL druk om,er moet Ford op staan,dan is het anders :-B ,maar het resultaat hetzelfde :?:
Hans
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door Kees_S »

Vandaag op de zaak in de mailbox ontvangen:

"We contacteren u omdat u eerder heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn in de Fiat-emissieclaim. We accepteren nu registraties voor de Fiat-claim, dus mocht u nog steeds interesse hebben, dan verzoeken we u vriendelijk om u als deelnemer aan te melden op onze website: https://www.emissionsjustice.com/nl/veh ... vmake=fiat

Met vriendelijke groet,

Stichting Diesel Emissions Justice". 

Aldus de kans om in Nederland tegen Fiat te klagen ook indien je geen RBV hebt. Dit bedrijf werkt op basis van 27,5% NCNP.
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
willemzon
Berichten: 1744
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door willemzon »

Ik krijg een beetje een deja vue.
Stichting loterijverlies🤔.


Gr willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Karelkaywa
Berichten: 1117
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 13:46
Locatie: Castricum

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door Karelkaywa »

Daar moest je eerst betalen voor je mee kon doen. Bij deze is het No Cure No Pay. Bij geen succes kost het dus niets.
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31822
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Dieselschandaal Fiat en Iveco



Bericht door Bob Diesel »

Wat te denken van het beeldbuis/tv kartel
Phillips betaalt nog steeds niet uit

Loopt al 9 jaar na uitspraak

Op 5 december 2012 heeft de Europese Commissie na jarenlang onderzoek een megaboete uitgedeeld aan de beeldbuisproducenten, waaronder Philips.

Dus bereid je voor op een lange wachtijd :roll: als je de uitspraak mag mee maken ::S
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Plaats reactie