Dus ik denk dat het wel meevalt met de wisselvalligheid

Ik denk dat bijna niemand zich belazert voelt eerlijk gezegd, ik denk dat veel mensen gewoon hun kans schoon zien om ''gratis geld'' te krijgen (jonguh)Marco Polo schreef: ↑zo 22 nov 2020, 11:07Alles is haalbaar.
Kost alleen geld.
Kan je beter dik betaalde managers voor in dienst houden en je aandeelhouders mee tevreden stellen
En dan moet je af en toe eens een truukje uithalen.
Groen is ook een groot marketing dingetje.
Het is dus slimmer om net te doen of je zuinige duurzame emissiearme voertuigen produceert dan bij de overheden te gaan klagen dat het je producten te duur maakt.
*Dat je daarmee klanten belazert is een 2e.*
Het enigste waarin ik je gelijk moet geven is dat veel voertuig eigenaren hun kans (willen) zien om ook een graantje mee te pikken.
Toen ik 28 was geloofden we in een betere samenleving, we knokten daarvoor op onze manier.Ik ben 28, en ik moet nog zo lang mee, het moet gewoon afgelopen zijn nogmaals. Laat mij lekker met rust. Ik bepaal zelf wel of ik benzine, diesel of elektrisch wil rijden. En als men de auto-industrie nou gewoon eens een break geeft, worden die auto's vanzelf schoner/zuiniger.
Hoe ik het zie, uw generatie heeft lekker ongestraft kunnen vervuilen. En mijn generatie mag de boete betalen door allerlei hoge belastingen vanwege het milieu. Geen haat naar u hoor, gewoon mijn mening.isoplus schreef: ↑di 24 nov 2020, 10:58Meneer Hefdakbus is nog jong en moet nog veel leren en zal dat ook nog wel doen, tijd genoeg...
Toen ik ongeveer zo oud was rookten we ons longkanker, verhardden wij de wegen in het buitengebied met asbestafval waar je ook weer kanker van kreeg.
Ik werkte toen op een tanker die olie van Arabië naar Amerika bracht, wij pompten vrolijk de olieresten overboord en de resultaten zag je als je in de winter aan het Scheveningse strand de olieslachtoffers borg en thuis schoonmaakte en weer op de poten en vleugels hielp.
Ik heb veel geleerd maar ben dan ook bijna 80, net heb ik weer geleerd dat we nog te weinig proberen onze jeugd te doordringen van het feit dat je wel onverschillig kunt zijn maar dat je eens de rekening gepresenteerd krijgt voor je onverschilligheid.
Dus Hefdakbus kijk eens goed in het verleden en kijk nu eens om je heen, er is al veel veranderd en dat moet ook doorgaan vluchten kan niet meer...