Zo boos!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Zo boos!



Bericht door HJM »

Besten,
gewoon om even af te blazen, gisteravond om 21.36 vond een Kloot*** het nodig om mijn zijruit eruit te slaan en mijn dubbel din radio/beeldscherm van camera gps en versterker eruit te jatten. Ook het bandealarm systeem wilden ze en knipten dus de ventielen van de velgen af :bang:
Schade aan ruit, dashboard, banden, velgen, sleepoog en wat ik nog meer niet gezien heb.
Denk je achter een groot!! hek op eigen parkeerplaats veilig te staan :wtf: .
Enige hoop die ik heb is dat het een overdosis oplevert :lol3:
Dus tracker en alarm zijn goed idee.
Groeten en tot camper,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
metatoon
Berichten: 9611
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: Zo BOOS



Bericht door metatoon »

Verschrikkelijk gewoon vind ik dit soort praktijken.
Hoop maar dat de dief op een of andere manier zijn verdiende straf krijgt.

Gr. Toon.
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Zo BOOS



Bericht door Camperic »

:evil:
Hopelijk werkt de verzekering mee en is de schade snel hersteld!
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Zo BOOS



Bericht door thole »

Vreselijk zo iets, denk je dat je veilig staat.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Zo BOOS



Bericht door gjvonk »

Oh jee, ik wil niet als een zwartkijker overkomen, maar camper geparkeerd op je eigen terrein achter je eigen hek? Ben je verzekerd voor datgene wat je op eigen terrein opslaat? Is dat niet gekoppeld aan een bepaalde waarde / aan je inboedel verzekering? Of is het een eigen bedrijfsterrein, waar je voor alles wat er is opgeslagen een aparte verzekering hebt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Zo BOOS



Bericht door pietb »

shit!!! hoop dat het allemaal weer goed komt. lmc 638 a dubbellucht uit de lemmer
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Zo BOOS



Bericht door FJM »

Kl*tezooi.
De last die je er weer van hebt. Maar ook wéér een deuk in het vertrouwen van je medemens.
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Zo BOOS



Bericht door Jan en Simonne »

O man!
Om uit je vel te springen.

Naar aanleiding van de opmerking van gjvonk gaan we morgen direct informeren bij onze verzekering.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Zo BOOS



Bericht door AadenAnke »

Dat is shit man!
Verzekering e.d. is natuurlijk een ding! Wat het vertrouwen in de mensheid ik weet niet wat dat is. Komt te voet en vertrekt per paard is het spreekwoord wel dat paard is al lang geleden in volle galop weggerend. Maar je vraagt je af wisten ze wat er inzat of zagen ze het toen ze bezig waren?

Gr. Aad
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Zo BOOS



Bericht door Vertrokken2 »

gjvonk schreef:
do 22 okt 2020, 14:06
Oh jee, ik wil niet als een zwartkijker overkomen, maar camper geparkeerd op je eigen terrein achter je eigen hek? Ben je verzekerd voor datgene wat je op eigen terrein opslaat? Is dat niet gekoppeld aan een bepaalde waarde / aan je inboedel verzekering? Of is het een eigen bedrijfsterrein, waar je voor alles wat er is opgeslagen een aparte verzekering hebt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ga je me nu zeggen dat ik verzekeringstechnisch mijn auto beter op straat kan parkeren dan onder mijn carport?
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4368
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Zo BOOS



Bericht door jheeck »

Gobert schreef:
vr 23 okt 2020, 7:55
Ga je me nu zeggen dat ik verzekeringstechnisch mijn auto beter op straat kan parkeren dan onder mijn carport?
Dat vond ik ook een wat wonderlijke suggestie.
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Gebruikersavatar
GenE
Berichten: 1759
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 23:08
Locatie: Pays-Bas

Re: Zo boos!!



Bericht door GenE »

Ik ben geen expert in verzekeringen maar ik parkeer mijn camper ook op eigen grond, ook achter een hek (poort wat op slot zit), lijkt mij toch sterk dat dit wordt gezien als opslaan. Als de camper geschorst is ook dus uit de verzekering dan dal men wellicht het zien als opslaan en zou de inboedel verz. van nut kunnen zijn !?
We gaan het vernemen van de TS.
M.v.gr. GenE

Carpe diem.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Zo boos!!



Bericht door gjvonk »

Ik ga het ook navragen bij mijn autoverzekering; onze auto staat ook op onze eigen oprit. Maar in mijn inboedel verzekering staat weer, dat wat er in mijn tuin staat, onder mijn inboedel verzekering valt. Heb ooit n.l. iets vergelijkbaars gehad met een verzekerde fiets die uit mijn berging gestolen werd: de fietsverzekering dekte de diefstal niet, ik moest claimen bij mijn inboedel verzekering...

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Camper-T
Berichten: 1145
Lid geworden op: ma 21 sep 2020, 19:57

Re: Zo boos!



Bericht door Camper-T »

Wij hebben een bijna identiek geval gehad met onze prive auto. Ook de dure 2DIN multimedia radio/navigatie van 2 maanden oud er uit en het slot van het rijdersportier kapot gemaakt, plus de nodige beschadigingen en krassen op het dashboard. Allemaal in een paar minuten tijd door figuren die mogelijk een paar Euro willen verdienen.
Via de verzekering is alles gedekt en hersteld, allemaal prima, maar het gedoe wat je er allemaal van hebt en bovenal het machteloze gevoel wat je vredelijk boos maakt dat een ander jouw spullen vernielt en spullen steelt, dat is nog het meest frustrerende. Buiten het feit dat je natuurlijk netjes aangifte moet doen maar vooraf al weet dat hier geen zaak van gemaakt gaat worden en de 'boeven' inmiddels fluitend de zoveelste auto openbreken.

De nieuwe 2DIN autoradio zit met anti diefstal schroeven vast en wordt na parkeren afgedekt met zo'n nep radiofrontje wat er heel goedkoop uitziet, dat is het enige waarvan je hoopt dat het werkt. Meer kun je niet doen, ja hopen dat ze de volgende keer voorbij jouw eigendom lopen.
Bürstner Lyseo Time T 727G Limited 2020
Plaats reactie