Zo boos!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
josé moncayo
Berichten: 1172
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 10:55

Re: Zo boos!



Bericht door josé moncayo »

Ola

Kan ik begrijpen dat je er graag woont.
In mijn werkzame leven heb ik nooit een dag gepiekerd om NL te verlaten .
En toen kwam P T
Hoe je op latere leeftijd dan toch nog verliefd kunt worden.
Ik moet er bij vermelden dat wij niet in de stad wonen.
Hier staat de deur soms dagenlang met de sleutel aan de buitenkant , niet opzettelijk dat niet.
Het gaat goed zolang het goed gaat zal ik maar zeggen.
.
Groet José
Beter een hond als vriend,
dan dat je vriend een hond is !!
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Zo boos!



Bericht door iSonic »

Wij wonen in de stad (Eindhoven) en hier heeft de sleutel al enkele nachten aan de buiten kant in de deur gezeten, mijn portemonnee heeft al enkel malen op de bijrijders stoel overnacht, de ramen van de auto hebben meerdere malen wagenwijd open gestaan en keer zelf voor een week. Daarnaast hebben we ook de garage deur per ongelijk weleens een nacht laten openstaan. Afstandsbediening is niet altijd handig. En...... er is nooit wat gebeurd.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Zo boos!



Bericht door iSonic »

Waarom zouden de banden vervangen moeten worden? En de ANWB maakt je trekoog kapot en je verzekering moet dokken? Wat ik soms vreemd blijf vinden is dat als mensen eenmaal bij de verzekering terecht komen ze denken dat ze in een speeltuin terecht komen en van alles nieuw mogen uitzoeken. Zo werkt het niet....
Gebruikersavatar
josé moncayo
Berichten: 1172
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 10:55

Re: Zo boos!



Bericht door josé moncayo »

iSonic schreef:
za 24 okt 2020, 17:25
Wij wonen in de stad (Eindhoven) en hier heeft de sleutel al enkele nachten aan de buiten kant in de deur gezeten, mijn portemonnee heeft al enkel malen op de bijrijders stoel overnacht, de ramen van de auto hebben meerdere malen wagenwijd open gestaan en keer zelf voor een week. Daarnaast hebben we ook de garage deur per ongelijk weleens een nacht laten openstaan. Afstandsbediening is niet altijd handig. En...... er is nooit wat gebeurd.
Ola
.
Je zult het toch wel met me eens zijn dat je in de stad meer risico loopt dan op het platte land.
Daarbij is het ook nog zo, dat lang niet in iedere stad de criminaliteit gelijk is .
Vraag dat maar eens aan Femke.😭😭
.
Groet José
Beter een hond als vriend,
dan dat je vriend een hond is !!
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Zo boos!



Bericht door Dafluc »

@iSonic ik lees dat er gesleept is op platte banden. Dan zijn die waarschijnlijk kapot. Waarom niet gekozen voor monteren van vier nieuwe banden voor het slepen is dan wel weer de vraag.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10098
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Zo boos!



Bericht door Peter LMC »

Waarom niet gekozen voor even de auto op bokken en wielen er af.
Dan even nieuwe ventielen monteren en wielen weer terug.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Zo boos!



Bericht door Kroppie »

want hij stond toch op eigen terrein dus niemand in de weg, maar ja waarom?, waarom zijn de bananen krom?.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Zo boos!



Bericht door AadenAnke »

fokus schreef:
za 24 okt 2020, 13:59
Zolang we allerlei drugs gedogen en onze wetten niet handhaven zal het van kwaad naar erger gaan! De blanke westerling is tot bang en soft wezentje verworden.
Wat heeft bestolen en inbraak in je auto/camper met blank zijn te maken? Net als of je buurman uit Marokko dit niet kan overkomen?

Aad
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Zo boos!



Bericht door Dafluc »

Zullen we deze kant niet opgaan? Wie of waarom weten we niet. Laten we daar gewoon verre van blijven.
Afbeelding
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Zo boos!



Bericht door iSonic »

Dafluc schreef:
za 24 okt 2020, 17:50
@iSonic ik lees dat er gesleept is op platte banden. Dan zijn die waarschijnlijk kapot. Waarom niet gekozen voor monteren van vier nieuwe banden voor het slepen is dan wel weer de vraag.
Dat ligt eraan. Als het 5 meter is om hem op een trailer te krijgen is er niks aan de hand. Als er een aantal kilometer mee gereden is zijn ze wel kapot. Maar geen enkele berger doet dat toch?
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Zo boos!



Bericht door iSonic »

josé moncayo schreef:
za 24 okt 2020, 17:35
Ola
.
Je zult het toch wel met me eens zijn dat je in de stad meer risico loopt dan op het platte land.
Daarbij is het ook nog zo, dat lang niet in iedere stad de criminaliteit gelijk is .
Vraag dat maar eens aan Femke.😭😭
.
Groet José
Dat klopt. Eindhoven is volgens mij wel een stad met hoge criminaliteit. Volgens mij zelf een aantal jaren de hoogste van NL. Maar dat wil nog niet zeggen dat er elke avond iemand aan je auto of deur loopt te frummelen.
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Zo boos!



Bericht door HJM »

De ruimte liet opkrikken niet toe, de camper is een paar meter verreden om dit wel te kunnen doen op platte banden.
Het schadebedrijf van de verzekering meldt dat ze van 2012 zijn en dus niet meer kunnen ondanks de 23000 km en geen droogscheuren.
De expert moet nog komen dus ik wacht het wel af. Het gevoel dat het zonde is knappe banden weg te gooien vs. veiligheid cq.zekerheid is lastig te onderdrukken.
De schade aan de velgen door het uitslopen van de ventielen vind ik veel erger, ben nieuwsgierig wat de verzekering daarvan gaat vinden.
Groeten, blijf gezond en veilig,
HJM
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Zo boos!



Bericht door iSonic »

Zoek eens bij je fabrikant van de band en kijk wat zei zeggen. Verzekerings maatschappij bepaald niet wanneer je banden vervangen moeten worden.

https://www.michelin.nl/auto/tips-en-ad ... ervebanden.
Gebruikersavatar
HJM
Berichten: 488
Lid geworden op: za 10 nov 2018, 12:45

Re: Zo boos!



Bericht door HJM »

@iSonic, thnx
Pössl 2winn Style met veel te weinig km's op de teller🙋‍♂️, maar we werken hier aan.
Plaats reactie