Nog wat extra belasting op je camper?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door FrankJC »

Gobert schreef:
do 17 sep 2020, 19:02
Oh ja, 1,6 miljoen per jaar voor een of ander teenage prinsesje. Ook dat moet betaald worden.
Dat is helemaal als van de ratten besnuffeld, waar heeft zo'n grietje dat voor nodig :?: Een optrekje laten bouwen in Griekenland misschien :?:
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13431
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door hathi »

iSonic schreef:
do 17 sep 2020, 18:42
Weer zo'n zeur bejaarde... Nooit tevreden. Die moeten we ruilen met een stel vluchtelingen. Kom je ten minste in een land terecht waar je reden hebt om te zeuren.
I Sonic als er iemand tevreden is,ben ik het wel,en daar heb ik wel zelf voor gezorgd,.zonder bemoeienis v d overheid ,waar ik al wel 60 jaar aan betaal,en nog steeds !het is geen zeuren,het zijn feiten,in het enige land in Europa Met zo,n doorgeschoten systeem,en uw vergelijk gaat hier dus niet op,
Hans
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door Ontario »

Bij deze, straks mogelijk terechte, klaagzang wijs ik nog even op de (vooralsnog) tijdelijke BTW-verlaging van 19% naar 16% in Duitsland. Ook maken veel Duitsers gretig gebruik van de mogelijk legaal een voordelig 're-import' voertuig aan te schaffen. En wat dat prinsesje betreft: je moet eens horen hoe veel, vooral vrouwelijke, Duitse inwoners kicken op ons koningshuis. Geniet daar nou maar van en blijf lekker hier. :lolno:
Henk
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51316
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door Kroppie »

ze zal het nodig hebben, wel zielig als je zo jong al zoveel nodig hebt, gelukkig heb ik geen koningshuis nodig, als het er morgen niet meer is zal ik het niet missen, waarschijnlijk zelfs niet eens weten.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door Vertrokken2 »

Ontario schreef:
vr 18 sep 2020, 20:48
Bij deze, straks mogelijk terechte, klaagzang wijs ik nog even op de (vooralsnog) tijdelijke BTW-verlaging van 19% naar 16% in Duitsland. Ook maken veel Duitsers gretig gebruik van de mogelijk legaal een voordelig 're-import' voertuig aan te schaffen. En wat dat prinsesje betreft: je moet eens horen hoe veel, vooral vrouwelijke, Duitse inwoners kicken op ons koningshuis. Geniet daar nou maar van en blijf lekker hier. :lolno:
Henk
Geen idee waarom ik moet genieten van een Koningshuis? Ze betalen ook nog eens geen belasting.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door Ontario »

Iets duidelijker dan: geniet nou maar van het feit dat je niet in Duitsland woont met de adoratie voor ons koningshuis en blijf met o.a. het oog daarop dus gewoon maar hier.

Henk :wink:
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13431
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door hathi »

Hans
Gebruikersavatar
jheeck
Berichten: 4389
Lid geworden op: zo 19 mei 2019, 13:09
Locatie: Rhenen
Contacteer:

Re: Nog wat extra belasting op je camper?



Bericht door jheeck »

Dit is zo te zien van tafel: Ministerie zegt toe: geen btw over bpm (via hurktoilet op Twitter)
Groet!

Jurjen

ΆΔΕΙΑ - 2021 Adria Twin Supreme 640 SLB 160pk automaat / EP Levelset / Busbiker.
Plaats reactie