Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door dieseltje+ »

janmetdoka schreef:
wo 18 nov 2020, 13:03
Als dat het verschil maakt, dan vraag ik mij toch af hoe offline deze offline kaarten werkelijk zijn. :shock:
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door TestCase »

Het rare is dat wanneer je de offlinekaarten gebruikt je echt niet alle info bij je hebt. Doe eens de volgende handelingen.
Laadt offline kaart FR
Zoek cp 29430, Kassel (Stade), FR.
Deze CP wordt getoond.

Zet vliegtuigmodus aan en herhaal bovenstaande, CP wordt NIET gevonden!

Gooi maar in mijn pet, ik snap het niet meer!


//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1219
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Huub56 »

Heb in augustus de pro versie betaald die werkt nu niet meer in de nieuwe app heb een mail gestuurd maar krijg daarop een standaard antwoord wat niet helpt. Denk dat ik maar afscheid ga nemen van die k..t organisatie en iets anders ga proberen.
Gebruikersavatar
zwaailicht
Berichten: 1019
Lid geworden op: di 21 mei 2013, 21:54
Locatie: Medemblik (NH)

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door zwaailicht »

Denk aan stoppen. Eind dec betalen. Werkte alles goed maar nu is de kwaliteit zeer slecht.
Ben nu aan kijken voor andere apps. Maar Google kan zaak hetzelfde. Ik zoek een locatie en lezen van anderen is wel leuk, maar ik probeer zelf te beoordelen of een locatie er goed/mooi etc.

Dus ik denk afscheid ga doen ......



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Winnen kan ik niet meer. Maar ik zal zorgen (proberen) dat ik niet verlies.
Gebruikersavatar
Douscha
Berichten: 32
Lid geworden op: di 25 aug 2020, 12:33
Locatie: Apeldoorn

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Douscha »

Huub56 schreef:
ma 23 nov 2020, 10:07
Heb in augustus de pro versie betaald die werkt nu niet meer in de nieuwe app heb een mail gestuurd maar krijg daarop een standaard antwoord wat niet helpt. Denk dat ik maar afscheid ga nemen van die k..t organisatie en iets anders ga proberen.
Wij hadden hetzelfde, net de app gekocht via de play store en 2 weken later deze update wat in mijn ogen geen update was maar een nieuwe app.

Google gemaild en netjes het geld terug gekregen.
Het gaat niet om dat kleine bedrag maar meer om het principe dat ik de vorige versie heb gekocht en niet deze.
ik had de app in de huidige vorm ook nooit aangeschaft maar een andere, b.v. park4 night.

Wellicht ooit in de toekomst weer als het gebruik net zo makkelijk en vlot gaat als de vorige versie.
Arie55
Berichten: 5680
Lid geworden op: zo 04 sep 2011, 11:20
Locatie: Barendrecht

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Arie55 »

Nou, Douscha, dat kan je wel op je buik schrijven. Sinds 2014 gebruik ik dit piece of sh.t en elke keer dat er een vernieuwing uitkwam, zat ik te spetteren van boosheid. Een goed voorbeeld was van een paar 10-tal minuten geleden

Wow!!! ik klop een nummer van een camperplek op de site van campercontact... werkt niet. Ok, dat kan. Een ander dan... werkt niet. Start de app op, kan wachten tot sint juttemis.

Ik zou kunnen beschrijven hoe nu mijn gemoedstoestand is, maar dat doe ik niet. Een ding, die is niet best!

[heel veel later]
He he, app is opgestart... kan verder. Of toch niet? Haak voor de zoveelste keer af.

Leuk bijkomstigheid, gisteren zat ik het nkc blad te bekijken en stond er een artikel in over het vernieuwde programma. En allemaal lachende gezichten! Dat houd in dat MIJ het lachen zal vergaan (een dingetje die ik in de loop der jaren heb 'ontwikkeld', waarschijnlijk marketing bs waar ik vroeger intrapte en steeds van een koude kermis thuis kwam) En zowaar! :sick:

Arie
iets wat ik niet heb, is haast

B = bijnaam: bouwkeet
55 = leeftijd dat het camperen vorm begon te krijgen
0 = gratis
mama
Berichten: 1851
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 20:06

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door mama »

Het is altijd hetzelfde , als er iets veranderd dan zijn er klagers .
De zwijgende gebruikers , de meerderheid hoort men niet , alléén die kleine groep klagers , die omwille van één of andere reden zelf , of hun toestel , of andere reden niet goed werkt .
Dat een nieuw systeem kinderziektes heeft is volkomen normaal , maar om het daarom zo af te breken ?
Terwijl de makers ervan , aanpassingen doen als het goede sugesties zijn .
Rome is ook niet op één dag gebouwd .
Of zou het de leeftijd van die klagers zijn , dat ze zich niet meer kunnen aanpassen aan de steeds maar veranderende dingen ?
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Premiumliner »

@Arie55

He he... het is er uit! Opgelucht?
Wat ik nu niet snap is dat mensen zoooooo gefrustreerd zijn over een product en het toch blijven gebruiken!
De voordelen wegen dan blijkbaar toch op tegen de nadelen. :D

En dan dat schelden...
Ik denk dan dat sommige mensen in therapie zouden moeten gaan. Je laat je humeur toch niet bederven door zoiets!
Nou ja een keertje dan, maar regelmatig? :crazy:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1219
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Huub56 »

Dus volgens jou zijn wij klagers en oud en kunnen we niet meer met huidige techniek omgaan. Bedankt weet niet wat jij vernieuwing noemt als je iets koopt en het werkt niet en na klagen krijg je een standaard computer antwoord. Ik hoop dat jij nooit hulp nodig hebt , maar dat zal wel niet iemand moet perfect zijn en dat ben ik niet.
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Premiumliner »

Huub56 schreef:
ma 23 nov 2020, 10:07
Heb in augustus de pro versie betaald die werkt nu niet meer in de nieuwe app heb een mail gestuurd maar krijg daarop een standaard antwoord wat niet helpt. Denk dat ik maar afscheid ga nemen van die k..t organisatie en iets anders ga proberen.
Als u dat een k..t organisatie vindt dan snap ik werkelijk niet waarom u daar lid van bent. Masochisme? :mrgreen:
O nee. Ik zie dat u blijkbaar geen lid bent. Hebt u zich voor een paar euro toch flink bekocht gevoeld. Kijk ook eens naar de eerste zin in uw bericht hierboven. Ik kan er geen chocola van maken ieg.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
JohnCurly
Berichten: 348
Lid geworden op: zo 18 okt 2020, 15:22

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door JohnCurly »

Even alles getest, on en offline, op appleapparaten.
Geen probleem alles werkt.
Alleen die “zoek in dit gebied” knop is redelijk irritant!
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1219
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Huub56 »

Gelukkig kan ik lachen om een paar euro.
Gebruikersavatar
Douscha
Berichten: 32
Lid geworden op: di 25 aug 2020, 12:33
Locatie: Apeldoorn

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Douscha »

Het zou veel handiger zijn geweest als ze naast de oude app de nieuwe beschikbaar hadden gemaakt en niet als " update" van de oude.
Dan waren er meer mensen blij geweest, een groep mensen die gewoon de bestaande app hadden kunnen blijven gebruiken (welles waar zonder updates) en een groep die graag een vernieuwde app ziet. Dan had ook niemand hier in dit forum iets of iemand af hoeven te vallen.
Gebruikersavatar
309T16
Berichten: 3161
Lid geworden op: za 05 apr 2008, 13:35
Locatie: Grootegast

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door 309T16 »

Mijn ervaring met apps (Android only) is, dat de hardware en OS versie erg bepalend zijn voor het resultaat. Mijn nieuwe telefoon en 4 jaar oude maar wel krachtige tablet hebben geen moeite met de nieuwe app. Daarentegen de telefoon, die ik tot voor kort gebruikte, ging niet samen met de nieuwe NKC app.
Plaats reactie