Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10101
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Peter LMC »

Bert schreef:
wo 31 mar 2021, 9:46
Gisteren alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en ze werken weer perfect. Ik heb voorlopig maar geen landen gedownload
Bert
Ik denk; Laat ik dat ook maar even doen.
En inderdaad hij werkt, maar wel traag.
Dan maar even Sp downloaden en ja hoor.
Hij werkt niet meer, blijft maar draaien. :bang:
Weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu laat ik het maar even zo.
De app werkt nu, wel traag en zonder de offline kaarten, maar voor hoe lang.
Straks nog maar eens even kijken.
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Camperic »

TestCase schreef:
wo 31 mar 2021, 10:54
Het issue is juist MET de offline kaarten.
Op mijn iPhone (11) dus zelfs ook zónder off line kaarten :wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door pietb »

nl en b offline langzaam en zonder fotos , duitsland en frankrijk lopen vast tijdens download en dan moet alles eraf. app opnieuw erop en daarna nl en b weer. 1uur verder en geen stap gedaan . nieuwe ipad . ??????? ik kan niet begrijpen dat als een product van nkc zo kloot ze daar geen melding van maken op hun site. lmc638a dubbellucht
Gebruikersavatar
J&C
Berichten: 2
Lid geworden op: di 12 apr 2011, 13:56
Locatie: Bollenstreek

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door J&C »

Ik heb na het lezen van al de problemen met de nieuwe CC App gewacht met de Update tot afgelopen week,
in de verwachting dat de kinderziektes er na 7 maanden ondertussen wel uit zouden zijn.
App gedownload en leek prima te werken tot gisteren. Deed niets meer dan kringeltje draaien.
Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, leek goed te werken tot ik een paar offline kaarten wil downloaden en dan weer niets. Tot 3x toe verwijderd en het nu maar opgegeven. :thumbdown:
Gelukkig hebben we op een andere telefoon nog de oude versie, wel traag en niet up-to-date, maar beter iets dan niets!
Ervaring ook als review gezet na de App downloaden en App met 1 * gewaardeerd en jahh,
Er kwam een reactie:

Reactie van ontwikkelaar: :shock:
"Hey , Er zijn problemen met de offline functie, waardoor de app niet altijd goed opstart.
2 dingen die kunnen helpen:
1. Zet de wifi uit- of juist aan en open de app opnieuw
2. Verwijder en download de app opnieuw.

Dus lezen??? Voorlopig maar weer afwachten helaas.
VUT met plezier, rij T vier!
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door FJM »

Deze week heb ik een mail gestuurd naar de NKC, waarin ik klaag over de CamperContact app.
Vandaag kreeg ik bericht terug en wat schetst mijn verbazing? Ze geven ruiterlijk toe dat de app niet functioneert zoals het hoort. En dat er een grote bug is met betrekking tot de off-line functionaliteit.
Ze zeggen ook dat het mijn probleem momenteel niet oplost, maar dat ze er druk mee bezig zijn om het op te lossen.

Ik vond het een correcte e-mail van Campercontact en ze bieden hun oprechte excuses aan.
Daar heb ik dan wel weer waardering voor.

Ik wacht nu even af of hun team het voor elkaar krijgt om de app te verbeteren door de bug “weg” te programmeren.

Frank
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door FJM »

Deze week heb ik een mail gestuurd naar de NKC, waarin ik klaag over de CamperContact app.
Vandaag kreeg ik bericht terug en wat schetst mijn verbazing? Ze geven ruiterlijk toe dat de app niet functioneert zoals het hoort. En dat er een grote bug is met betrekking tot de off-line functionaliteit.
Ze zeggen ook dat het mijn probleem momenteel niet oplost, maar dat ze er druk mee bezig zijn om het op te lossen.

Ik vond het een correcte e-mail van Campercontact en ze bieden hun oprechte excuses aan.
Daar heb ik dan wel weer waardering voor.

Ik wacht nu even af of hun team het voor elkaar krijgt om de app te verbeteren door de bug “weg” te programmeren.

Frank
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door pietb »

mooi ligt het toch niet bij ons, laten ons lekker een half jaar aan kloten zonder ook maar een reactie of exuusje , echte aso ,s daar t lijkt den haag wel bij de nkc laten ze om het goed te maken de oude app er weer op zetten . . lmc638a dubbellucht
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10101
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door Peter LMC »

Peter LMC schreef:
wo 31 mar 2021, 10:55
Bert schreef:
wo 31 mar 2021, 9:46
Gisteren alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en ze werken weer perfect. Ik heb voorlopig maar geen landen gedownload
Bert
Ik denk; Laat ik dat ook maar even doen.
En inderdaad hij werkt, maar wel traag.
Dan maar even Sp downloaden en ja hoor.
Hij werkt niet meer, blijft maar draaien. :bang:
Weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu laat ik het maar even zo.
De app werkt nu, wel traag en zonder de offline kaarten, maar voor hoe lang.
Straks nog maar eens even kijken.
Bij mij is het nog steeds werkend.
Maar heb ook geen offline kaarten meer gedownload.
Laat het maar even zo tot er een verbetering komt van CC.
Toch fijn dat ze toegeven dat de fout bij hun ligt.
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door pietb »

fijn ? na een half jaar irritatie en en nieuwe tablet en van armoe een p.f.n app erbij . lmc638a dubbellucht
Gebruikersavatar
J&C
Berichten: 2
Lid geworden op: di 12 apr 2011, 13:56
Locatie: Bollenstreek

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door J&C »

Er staat nu een reactie op Campercontact.

https://www.campercontact.com/nl/conten ... ntwikkelen

Opstartproblemen door offline gebruik van de app (1 April, 2021)
Op dit moment zijn er problemen met het downloaden van de offline kaarten en het opstarten van de app (deze functionaliteit is alleen beschikbaar als je PRO user of NKC-lid bent). Wat ervoor zorgt dat de app bij veel gebruikers die offline kaarten hebben gedownload niet goed opstart.
Blijft de app bij jou ‘laden’ in het groene opstartscherm, dan zijn er op korte termijn twee oplossingen die kunnen werken:
1. Sluit de app even helemaal af. Zet de wifi uit- of juist aan. En open de app dan opnieuw.
2. Daarnaast kun je de app helemaal verwijderen en opnieuw downloaden. In dit geval zijn je offline kaarten niet meer beschikbaar. Download ze echter niet opnieuw om nieuwe problemen te voorkomen.
Komende week app-update zonder offline
Ondertussen werken wij aan een nieuwe app update die komende week beschikbaar komt. Een app-versie waarin de offline functionaliteit helaas nog niet beschikbaar zal zijn. Dit is een tijdelijke oplossing die ervoor zorgt dat je de overige functionaliteiten van de app wel weer kunt gebruiken. Op het moment dat deze app update beschikbaar is zullen we de informatie op deze pagina aanpassen en vertellen wat dit voor jou betekent.
Hierbij willen we nogmaals benadrukken dat wij het erg vervelend vinden dat dit probleem zich voordoet. Deze functionaliteit is zodanig belangrijk dat het onze hoogste prioriteit heeft. De komende maanden zullen wij dan ook werken aan het verbeteren van de offline functionaliteit van de app. Het resultaat hiervan zal onder andere zijn dat PRO-gebruikers de offline kaarten kunt downloaden van alle landen waarvan er locaties te vinden zijn op Campercontact. En dat Android-gebruikers de mogelijkheid hebben om deze kaarten op te slaan op een SD-kaart. Daarna zullen we ons weer richten op de ontwikkeling van andere app- en website functionaliteiten.

Moed houden dus! :)
VUT met plezier, rij T vier!
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door hathi »

Ik begrijp het niet zo goed,maar mijn Campercontact,werkt gewoon prima?ook even de Stellplatz-Radar ge-update,werkt ook prima ?
Hans
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2121
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door jaap van duijn »

Dan mijn vraag,

Ik wil een review plaatsen maar krijg ene error melding.
Voor 14 dagen kon ik gewoon dit doen en heb verder niets gewijzigd en of nieuw opgeladen.
Wie wie weet wat, systeembeheerder van campercontact hoe kom ik daar?

grtn Jaap
Bijlagen
campercontact.jpg
campercontact.jpg (54.45 KiB) 124 keer bekeken
pietb
Berichten: 720
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 23:14
Locatie: Lemmer

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door pietb »

die reactie zal wel een 1 april grap wezen :eh: lmc638a dubbellucht
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?



Bericht door hathi »

Het enige wat ik een tijd terug gedaan heb is het opnieuw inloggen,en de vermelding wachtwoord vergeten aan klikken,nieuw WW aangemaakt,precies zoals het bij de NKC werd uitgelegt,en dat heb ik gedaan ?
Hans
Plaats reactie