Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Het heeft ook een voordeel.
Wanneer je op de kaart een gebied zoekt, en je schuift de kaart totdat je het gebied gevonden hebt, wordt niet steeds onnodig data opgehaald....
Tja. Alles heb z'n voor en z'n tegen
Paul
Wanneer je op de kaart een gebied zoekt, en je schuift de kaart totdat je het gebied gevonden hebt, wordt niet steeds onnodig data opgehaald....
Tja. Alles heb z'n voor en z'n tegen
Paul
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Dat is inderdaad perfect juist, alleen moet ieder voor zichzelf afwegen of er nog voldoende voordelen zijn , om al de nadelen zomaar in te kunnen slikken ?
Voor mij is de keuze duidelijk .
De wereld is als een groot boek, hij die niet reist, leest steeds dezelfde bladzijde !
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Wat heerlijk was het toch dat in de oude offline-versie al die data al was opgeslagen. Je had onderweg dan helemaal geen dataverbinding meer nodig.PaulBng schreef:Het heeft ook een voordeel.
Wanneer je op de kaart een gebied zoekt, en je schuift de kaart totdat je het gebied gevonden hebt, wordt niet steeds onnodig data opgehaald....
.......
Paul
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
wij hebben maar 1 account , maar lidmaatschap en campercontact werken met verschillende mailadressenDenk dat het iets te maken heeft met meerdere accounts op hetzelfde lidnummer.
Martine
------------------------------
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery
https://www.youtube.com/watch?v=97XJsr3TX0A
- - - - - - -
reisverslagen:
https://bubblesinbulgarije.reismee.nl/
https://bubbles-in-marokko2023.reismee.nl/
------------------------------
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery
https://www.youtube.com/watch?v=97XJsr3TX0A
- - - - - - -
reisverslagen:
https://bubblesinbulgarije.reismee.nl/
https://bubbles-in-marokko2023.reismee.nl/
- Marco Polo
- Berichten: 27452
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Net een nieuw account aangemaakt. Wordt verder niet naar een lidmaatschapsnummer gevraagd.
Tot nu toe.
Bevestigingsmail nog niet binnen.
Vraag me af hoe ze dan verifiëren dat je bij NKC aangesloten bent?
In de help functie staat dat dit vanzelf gebeurt als je het e-mailadres gebruikt wat bij hun bekend is.
Tot nu toe.
Bevestigingsmail nog niet binnen.
Vraag me af hoe ze dan verifiëren dat je bij NKC aangesloten bent?
In de help functie staat dat dit vanzelf gebeurt als je het e-mailadres gebruikt wat bij hun bekend is.
- Don Esteban
- Berichten: 1091
- Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
- Locatie: Limburg / Costa Brava
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Waarschijnlijk is hetgeen ik wil melden in deze draad al ter sprake gekomen maar ik ga -met uw welnemen- geen 36 pagina's meer nalezen om te kijken of de info er nu dubbel in komt te staan:
Ik begin aan de nieuwe app Campercontact te wennen en kan er inmiddels best mee uit de voeten. Wat me echter enorm stoorde is de tijdsduur waarmee de app opstartte. 40 tot soms 90 seconden moest ik wachten voordat de startpagina verscheen. Bij een herstart verschijnt de pagina direct dus er wordt bij een 'koude' start iedere keer iets ingeladen wat veel tijd in beslag neemt.
Uiteindelijk maar eens gemaild met het NKC en ik had een uur later al een reactie met het advies:
"heeft u ook offline kaarten gedownload? Zo ja is dát de reden van de opstartvertraging. Opnieuw de app installeren en de offline kaarten weglaten is waarschijnlijk de oplossing."
Ik had inderdaad een aantal offline kaarten gedownload. Na installatie opnieuw ingelogd, offline kaarten weggelaten en de app start nu ook na koude start (bijv. toestel uit/aan) direct op!! Het hinderlijke wachten is verleden tijd.
Ik begin aan de nieuwe app Campercontact te wennen en kan er inmiddels best mee uit de voeten. Wat me echter enorm stoorde is de tijdsduur waarmee de app opstartte. 40 tot soms 90 seconden moest ik wachten voordat de startpagina verscheen. Bij een herstart verschijnt de pagina direct dus er wordt bij een 'koude' start iedere keer iets ingeladen wat veel tijd in beslag neemt.
Uiteindelijk maar eens gemaild met het NKC en ik had een uur later al een reactie met het advies:
"heeft u ook offline kaarten gedownload? Zo ja is dát de reden van de opstartvertraging. Opnieuw de app installeren en de offline kaarten weglaten is waarschijnlijk de oplossing."
Ik had inderdaad een aantal offline kaarten gedownload. Na installatie opnieuw ingelogd, offline kaarten weggelaten en de app start nu ook na koude start (bijv. toestel uit/aan) direct op!! Het hinderlijke wachten is verleden tijd.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Knaus SKY I 700 LX
-
- Berichten: 3735
- Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Laatst gewijzigd door janmetdoka op wo 01 nov 2023, 4:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 666
- Lid geworden op: vr 07 jul 2017, 22:22
- Locatie: Gouda
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Ik heb een aantal kaarten voor off line gedownload.
Ik start de app off line op...dit gaat snel...(paar seconden).
Als ik bijvoorbeeld een CP gevonden hebt en wil de recenties lezen, dan schakel ik even de mobiele gegevens in (of wifi) en kan practisch direct verdere info....zoals recenties en foto's zichtbaar krijgen.
Dus dan geen wachttijd van inderdaad 1 a 1.5 minuut.
Ik start de app off line op...dit gaat snel...(paar seconden).
Als ik bijvoorbeeld een CP gevonden hebt en wil de recenties lezen, dan schakel ik even de mobiele gegevens in (of wifi) en kan practisch direct verdere info....zoals recenties en foto's zichtbaar krijgen.
Dus dan geen wachttijd van inderdaad 1 a 1.5 minuut.
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Precies, dit gaf ik al eerder als tip. Eerst even op vliegtuigstand dan app opstarten en dan evt. vliegtuigstand weer aan. Omslachtig,? Ja, maar scheelt toch data en ergenis voor mij.
//Kees.
//Kees.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
- jaap van duijn
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
- Locatie: KATWIJK ZH
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Ja wat vinden jullie is de kop van bericht.
Welnu, onze bevindingen zijn:
1--Zeer langzaam opstarten op beid Iphones en op het Ibook.
2--We vinden onze aangekochte routes niet terug.
3--Ik had ook op de computer het programma, maar dat is nu weg, neen niet weg, maar nergens een kans om in te loggen en bijvb een commentaar te schrijven. Kom steeds op die misselijke app uit.
Welnu, wie kan ons op weg helpen, want ook op campercontact word ik niets wijzer, overal en ergens word ik verwezen naar de FQA en die app.
groeten Jaap
Welnu, onze bevindingen zijn:
1--Zeer langzaam opstarten op beid Iphones en op het Ibook.
2--We vinden onze aangekochte routes niet terug.
3--Ik had ook op de computer het programma, maar dat is nu weg, neen niet weg, maar nergens een kans om in te loggen en bijvb een commentaar te schrijven. Kom steeds op die misselijke app uit.
Welnu, wie kan ons op weg helpen, want ook op campercontact word ik niets wijzer, overal en ergens word ik verwezen naar de FQA en die app.
groeten Jaap
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Je kunt niet meer inloggen op de website en dus ook geen reviews indienen via de website. Onhandig? Ja want het typt zo veel makkelijker op een toetsenbord.
//Kees.
//Kees.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
1. Heb net even de app opgestart op mijn iPhone X. De totale opstarttijd bedraagt 5 seconden.jaap van duijn schreef: ↑wo 18 nov 2020, 16:201--Zeer langzaam opstarten op beid Iphones en op het Ibook.
2--We vinden onze aangekochte routes niet terug.
2. De aangekochte routes zijn in de app te vinden onder menu > mijn profiel > mijn aangekochte routes (pfd).
- jaap van duijn
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
- Locatie: KATWIJK ZH
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
@r3mc0,
Ok opstarten op mijn Iphone 7 duurde 23 seconden, lang? ook goed voor mij hoor.
In die gegeven instellingen vind ik niets terug van aangekochte route in pdf formaat.
Er staat "mijn gekochte routes (PDF)"
dan "Geen resultaten gevonden".
Toch de route in PDF ontvangen en ook betaald a € 9,95
Ja jammer, in de korte tijd dat wij campercontact gebruikten 1,5 jaar veel plezier in / mee gehad met zoeken naar ene plaatsje.
Zelfs afgelopen September nog in Normandie en Bretange.
Maar we leven vrolijk en vrij verder.
groeten Jaap
Ok opstarten op mijn Iphone 7 duurde 23 seconden, lang? ook goed voor mij hoor.
In die gegeven instellingen vind ik niets terug van aangekochte route in pdf formaat.
Er staat "mijn gekochte routes (PDF)"
dan "Geen resultaten gevonden".
Toch de route in PDF ontvangen en ook betaald a € 9,95
Ja jammer, in de korte tijd dat wij campercontact gebruikten 1,5 jaar veel plezier in / mee gehad met zoeken naar ene plaatsje.
Zelfs afgelopen September nog in Normandie en Bretange.
Maar we leven vrolijk en vrij verder.
groeten Jaap
- jaap van duijn
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
- Locatie: KATWIJK ZH
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
@Testcase,
Is dan gewoon "het is wat het is".
en we horen ooit wel eens of het nog beter word.
groeten Jaap
Is dan gewoon "het is wat het is".
en we horen ooit wel eens of het nog beter word.
groeten Jaap