Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
- Marco Polo
- Berichten: 27452
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
https://www.nkc.nl/media/11741/publicat ... r-2020.pdf
Verwachten rode cijfers vanwege de gecancelde groepsreizen en het feit dat de verkoop van de app ingestort is.
Het project Campercontact is fors uit de klauwen gelopen.
In tijd en geld.
Aldus de “schimmige” ledenraad.
Verwachten rode cijfers vanwege de gecancelde groepsreizen en het feit dat de verkoop van de app ingestort is.
Het project Campercontact is fors uit de klauwen gelopen.
In tijd en geld.
Aldus de “schimmige” ledenraad.
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Je zou verwachten dat je met meer tijd en geld een betere app zou opleveren. Hier is dus iets goed misgegaan.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
- Marco Polo
- Berichten: 27452
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Het zal een forse tegenvaller zijn.
CC was waar ze afgelopen jaar fors op in hebben gezet blijkt uit het verslag van de ledenraad van najaar 2019.
En toen kwam ook nog Corona
CC was waar ze afgelopen jaar fors op in hebben gezet blijkt uit het verslag van de ledenraad van najaar 2019.
En toen kwam ook nog Corona
- Marco Polo
- Berichten: 27452
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Er is blijkbaar maar 1 persoon in dienst voor CC.
En die rol heeft hij nu bijna 5 jaar.
Geen ict specialist maar contentspecialist naar eigen zeggen.
(Dank aan LinkedIn )
Dus alle technologie moet je inkopen.
De moderatie gebeurt door vrijwilligers.
Vorig jaar hebben ze Cap K’weet Het Niet (Cap Gemini ) de organisatie laten doorlichten en die hebben het advies gegeven veel meer te focussen op digitalisering.
Misschien toch ook meer specialisten in dienst nemen?
Maar op een begroting van 9 miljoen en een plus van net nog geen kwart miljoen afgelopen jaar heb je niet al te veel ruimte om uitbundig te manoeuvreren lijkt me.
Zeker niet nu de inkomstenbron aan de kant van de groepsreizen opgedroogd is en daarmee de tegenvallende uitgaven aan de CC kant niet meer gecompenseerd kunnen worden.
Denk dat geduld hebben en insturen van feedback het enige is wat je kan doen op dit moment.
En die rol heeft hij nu bijna 5 jaar.
Geen ict specialist maar contentspecialist naar eigen zeggen.
(Dank aan LinkedIn )
Dus alle technologie moet je inkopen.
De moderatie gebeurt door vrijwilligers.
Vorig jaar hebben ze Cap K’weet Het Niet (Cap Gemini ) de organisatie laten doorlichten en die hebben het advies gegeven veel meer te focussen op digitalisering.
Misschien toch ook meer specialisten in dienst nemen?
Maar op een begroting van 9 miljoen en een plus van net nog geen kwart miljoen afgelopen jaar heb je niet al te veel ruimte om uitbundig te manoeuvreren lijkt me.
Zeker niet nu de inkomstenbron aan de kant van de groepsreizen opgedroogd is en daarmee de tegenvallende uitgaven aan de CC kant niet meer gecompenseerd kunnen worden.
Denk dat geduld hebben en insturen van feedback het enige is wat je kan doen op dit moment.
Laatst gewijzigd door Marco Polo op zo 13 sep 2020, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Of je meer specialisten in dienst moet nemen weet ik niet. Je hebt iemand nodig met visie en die het geheel coordineert. Ik zou eerder voorstellen dat ze een goede IT architect in dienst nemen. Ik stel me bij deze beschikbaar, haha
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
- Marco Polo
- Berichten: 27452
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Als je het vrijwillig doet en de kwalificaties hebt zou je een poging kunnen wagen
- Marco Polo
- Berichten: 27452
- Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
- Locatie: Wageningen
Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Is natuurlijk lastig - als dat het goede woord is - dat CC ook deels een commercieel product is.
Maakt je heel kwetsbaar als het even tegen zit zoals ze nu al gemerkt hebben.
Van leden van de vereniging kan je geduld vragen maar van mensen die er apart voor betaald hebben ligt dat wat anders.
En extra omzet vanuit de app kan je natuurlijk helemaal vergeten als je de functionaliteit ietwat moet afknijpen omdat er geen geld meer is.
Maakt je heel kwetsbaar als het even tegen zit zoals ze nu al gemerkt hebben.
Van leden van de vereniging kan je geduld vragen maar van mensen die er apart voor betaald hebben ligt dat wat anders.
En extra omzet vanuit de app kan je natuurlijk helemaal vergeten als je de functionaliteit ietwat moet afknijpen omdat er geen geld meer is.
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Terwijl volgens het verslag nog steeds de ambitie bestaat om met de app in 2023 wereldleider te zijn.
Voor een vereniging is een kleine winst vaak goed genoeg. Er is ook nog een reserve van 3.5 miljoen.
Voor een vereniging is een kleine winst vaak goed genoeg. Er is ook nog een reserve van 3.5 miljoen.
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Ik heb de recensies in de apple en Android appstore eens bekeken en het liegt er niet om. Eigenlijk alleen maar negatieve reviews, weinig positiefs. Ben erg benieuwd hoe de evaluatie van de lancering gaat op het kantoor van de NKC.
Hopelijk komen ze snel met een update die werkbaar is.
Hopelijk komen ze snel met een update die werkbaar is.
--------------
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Hmm, had ik me misschien toch beschikbaar moeten stellen voor die ledenraad
Heb er nog eens mee zitten spelen maar echt slecht kan ik de app niet noemen hoor, wel wat bugs maar dat is te verwachten. Maar eens kijken wat ze er van maken de komende tijd.
Heb er nog eens mee zitten spelen maar echt slecht kan ik de app niet noemen hoor, wel wat bugs maar dat is te verwachten. Maar eens kijken wat ze er van maken de komende tijd.
Gr, John.
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
De interface van de app is een stuk beter dan van de oude. Er zitten alleen nog wat bugs en eigenaardigheden in.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Cap Gemini vragen de organisatie door te lichten is de kat op het spek binden.
En als oud ICT architect wil ik best gratis meedenken.
//Kees.
En als oud ICT architect wil ik best gratis meedenken.
//Kees.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
Precies, wat soort toko’s doen is de organisatie doorlichten.
Op zich prima. Dan komt er een rapport uit waarin staat dat er moet worden ingezet op digitalisering.
De zogenaamde Digitale Transformatie.
Op zich ook niet raar, maar er gebeuren 2 dingen.
Het onderzoek en rapport worden geschreven door personen die nog langt aan de gemiddelde leeftijd van de doelgroep komen.
En de klant heeft geen grote teams die dit advies kunne. Opvolgen. De zogenaamde “executiefase” valt namelijk buiten de opdracht, kennis en kunde van Cap Gemini (vul hier naam van andere partij in).
Daar komt dan nog bij dat de ene persoon bij NKC, dat project niet in zijn eentje kan trekken, maar dat waarschijnlijk wel moet doen.
Op zich prima. Dan komt er een rapport uit waarin staat dat er moet worden ingezet op digitalisering.
De zogenaamde Digitale Transformatie.
Op zich ook niet raar, maar er gebeuren 2 dingen.
Het onderzoek en rapport worden geschreven door personen die nog langt aan de gemiddelde leeftijd van de doelgroep komen.
En de klant heeft geen grote teams die dit advies kunne. Opvolgen. De zogenaamde “executiefase” valt namelijk buiten de opdracht, kennis en kunde van Cap Gemini (vul hier naam van andere partij in).
Daar komt dan nog bij dat de ene persoon bij NKC, dat project niet in zijn eentje kan trekken, maar dat waarschijnlijk wel moet doen.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri
Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Oh ja, I own a Ford Capri
Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Re: Wat vinden jullie van de nieuwe NKC app Campercontact?
De link brengt me niet verder dan de opsomming van de kandidaten voor de ledenraad. Maar je hebt gelijk, de verslagen van de ledenraadsvergaderingen zijn te vinden. Die geven me echter weinig zicht op wie welke inbreng heeft. Voor het doorsnee lid is er veel te weinig informatie om een weloverwogen stem uit te brengen op een kandidaat.