Triest

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Triest

Bericht door Transitje »

Citaat uit de nieuwsbrief van de NKC:

"Stijkel in Harderwijk sluit serviceplaats
19 augustus 2020
Camperbedrijf Stijkel in Harderwijk heeft met onmiddellijke ingang de gratis serviceplaats gesloten, vanwege negatieve reacties op Campercontact en op de website van zijn bedrijf. Het bedrijf bood de mogelijkheid om vuil water te lozen, het chemisch toilet te legen en schoon water te tappen. Dit alles kosteloos.


Eén klant gaf het bedrijf een 1 omdat hij zijn fecaliëntank niet kon legen. “Terwijl gewoon op Campercontact stond dat ik die mogelijkheid niet heb”, zegt Peter Stijkel. Een ander deelde een 1 uit omdat zij tijdens de lunch een kwartiertje moest wachten tot een medewerker plaats kon maken op de wasplaats. “Ik was met een klant in gesprek en de rest was aan het lunchen. Na een kwartier was mevrouw vertrokken en even later had ik weer een 1 te pakken.”

Genoodzaakt te sluiten
Hij richtte de serviceplaats twaalf jaar geleden bij de start van zijn bedrijf in, omdat de gemeente Harderwijk in die tijd een proef begon met een camperplaats zonder voorzieningen. “Het leek me een goed plan, omdat mensen soms geneigd zijn hun afval in de bosjes te gooien. Bovendien bood het mij wat aanloop en mogelijk ook wat klandizie.”

Stijkel is er nu helemaal klaar mee. “We doen ons stinkende best om klanten tevreden te houden en dat kun je ook zien aan onze beoordelingen. Dan is het heel frustrerend als mensen zo’n reactie achterlaten, voor een dienst die we nota bene gratis aanbieden. Het is heel jammer, maar deze mensen verpesten het voor de klanten die wel normaal doen.”
"
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27449
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Triest

Bericht door Marco Polo »

Gesloten