De service van Dometic

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
BP 2
Berichten: 839
Lid geworden op: ma 08 nov 2004, 18:12
Locatie: Bornem (Belgie)

Re: De service van Dometic



Bericht door BP 2 »

Straf onderwerp: 55 reacties voor een sticker! Waar mensen zich allemaal druk over maken? Misschien toch wel door Corona en de mondkapjes!
Wat die sticker betreft: waarschijnlijk is de airco in een van die lageloonlanden gemaakt en is het krijgen van een sticker een futiliteit. Het niet bezorgen zou ook kunnen zijn om te vermijden dat hun goede naam op een prutsairco uit een Aziatisch land zou gekleefd worden! Maar het belangrijkste is wel: werkt die airco goed of niet want daarvoor is deze aangekocht en daar schrijft men niets meer over?

BP 2
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51305
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: De service van Dometic



Bericht door Kroppie »

dat maakt dus duidelijk waar het echt om gaat [uiterlijke schijn] :-B :mrgreen: :mrgreen:

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Joske
Berichten: 2509
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 13:28
Locatie: Portimão, Portugal

Re: De service van Dometic



Bericht door Joske »

BP 2 schreef:
vr 07 aug 2020, 12:02
Straf onderwerp: 55 reacties voor een sticker! Waar mensen zich allemaal druk over maken?
:thumbup:
kroppie schreef:dat maakt dus duidelijk waar het echt om gaat [uiterlijke schijn] :-B :mrgreen: :mrgreen:
:thumbup:
Groeten van Joske!
Naast camperen en geocachen, ook fan van een van Nederlands mooiste producten:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: De service van Dometic



Bericht door Kees_S »

Ik heb inmiddels buikpijn van het lachen. Misschien kan een moderator hier een slotje op doen :lol3:
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51305
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: De service van Dometic



Bericht door Kroppie »

waarom een slotje?, omdat jij buikpijn krijgt?, wel gewoon dit topic niet meer aanklikken ,heb je het helemaal zelf in de hand je buikpijn.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: De service van Dometic



Bericht door de Jonckheer »

BP 2 schreef:
vr 07 aug 2020, 12:02
Straf onderwerp: 55 reacties voor een sticker! Waar mensen zich allemaal druk over maken? Misschien toch wel door Corona en de mondkapjes!
Wat die sticker betreft: waarschijnlijk is de airco in een van die lageloonlanden gemaakt en is het krijgen van een sticker een futiliteit. Het niet bezorgen zou ook kunnen zijn om te vermijden dat hun goede naam op een prutsairco uit een Aziatisch land zou gekleefd worden! Maar het belangrijkste is wel: werkt die airco goed of niet want daarvoor is deze aangekocht en daar schrijft men niets meer over?

BP 2
Dus jij denkt dat dat apparaat niét uit een Aziatisch land komt? Nou, reken maar van wel! Ze maken nog maar bar weinig zelf.
Je mag alles kinderachtig vinden maar het draait allemaal om service. Ik bestelde onlangs een paar drangers voor tuinhekjes waar schroeven bij behoorden te zitten. Die zaten er echter niet bij. Eén mailtje met de vraag waarom ze er niet bij zaten was genoeg voor hen om ze na te sturen. Kijk, dat is service en zo hoort het. Het gaat niet om iets kleins of groots maar om het principe. En dan is het raar dat iemand buikpijn van het lachen krijgt omdat iemand gewoon datgene wil wat ie heeft gekocht, compleet en wel. Dat heeft met de werking verder niets van doen want dat zou betekenen dat wanneer bijvoorbeeld de bovenkap zou scheuren je niet moet zeuren want hij doet het immers nog? Wat een lariekoek. En dan dat gezeur om een slotje, alsof je verplicht bent om alle topics te openen en te lezen.
Gebruikersavatar
Kees_S
Berichten: 632
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 8:21
Locatie: Landgraaf (Z-L)

Re: De service van Dometic



Bericht door Kees_S »

Kroppie schreef:
vr 07 aug 2020, 14:19
waarom een slotje?, omdat jij buikpijn krijgt?, wel gewoon dit topic niet meer aanklikken ,heb je het helemaal zelf in de hand je buikpijn.
jos
Prima hoor, en dan zet ik jou ook direct in mijn blocklist :bang: :bow:
Dethleffs Magic Edition T4-EB & Fiat Ducato 180 Pk Automaat 5-2015 (MTM: 4.000 kg), ingevoerd met hulp van www.sfa-parkstad.nl voor 80 euro.
Afbeelding
Solo: Volvo XC60 T6 Polar+ Geartronic 7-2017
Afbeelding
Solo Ex: Volvo V70 T5 R-Design PowerShift 5-2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2434
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: De service van Dometic



Bericht door pepon »

Omdat we er nu toch van alles bij halen.

Bij het grote Bürstner logo voorop de kop ontbrak het bovenste stukje van de 'e'.
Na een mailtje aan Bürstner Duitsland kreeg ik het hele logo kosteloos opgestuurd en heb alleen de e overgezet.

Dat was toen de service van Bürstner, weet niet hoe het nu is.

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
jurgenc
Berichten: 1868
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: De service van Dometic



Bericht door jurgenc »

Stel dat je de sticker van dometic kreeg en je plakt hem op een andere airco. Achteraf komt de volgende eigenaar van de camper verhaal halen omdat de (fake) airco niet werkt.
H20
Joske
Berichten: 2509
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 13:28
Locatie: Portimão, Portugal

Re: De service van Dometic



Bericht door Joske »

Bij mijn Bürstner was die sticker ook niet meer "compleet"
Toen ik bij de dealer om vervanging vroeg, hing daar toch wel een behoorlijk prijskaartje aan.
Naar mijn mening gewoon een stuk reclame, waar de fabrikant ook baat bij heeft.
Ik ben niet de enige die met een halve sticker rondreed.
Dus waarom niet aan elke dealer een stapeltje geleverd?

Ik heb daarnet even gegoogeld, diverse stickers te koop: voor prijzen van rond 12,50 - 20 eurootjes.
PS, nog een keer goed gekeken: de grote voor € 29,50!!
Groeten van Joske!
Naast camperen en geocachen, ook fan van een van Nederlands mooiste producten:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8474
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: De service van Dometic



Bericht door EasyBee »

de Jonckheer schreef:
vr 07 aug 2020, 14:31
Dus jij denkt dat dat apparaat niét uit een Aziatisch land komt? Nou, reken maar van wel! Ze maken nog maar bar weinig zelf.
Je mag alles kinderachtig vinden maar het draait allemaal om service. Ik bestelde onlangs een paar drangers voor tuinhekjes waar schroeven bij behoorden te zitten. Die zaten er echter niet bij. Eén mailtje met de vraag waarom ze er niet bij zaten was genoeg voor hen om ze na te sturen. Kijk, dat is service en zo hoort het. Het gaat niet om iets kleins of groots maar om het principe. En dan is het raar dat iemand buikpijn van het lachen krijgt omdat iemand gewoon datgene wil wat ie heeft gekocht, compleet en wel. Dat heeft met de werking verder niets van doen want dat zou betekenen dat wanneer bijvoorbeeld de bovenkap zou scheuren je niet moet zeuren want hij doet het immers nog? Wat een lariekoek. En dan dat gezeur om een slotje, alsof je verplicht bent om alle topics te openen en te lezen.
Jij kreeg een onvolledig product, dus terecht dat je die schroeven kreeg.
Die airco werd compleet geleverd, dus niet vergelijkbaar. Die sticker zat er op/bij.
Een sticker die deels loslaat vergelijken met een een gebarsten kap, waardoor water naar binnen kan dringen en het apparaat kapot kan gaan, gaat ook niet op. Zonder die sticker doet dat apparaat het over een paar jaar nog steeds, met een gebarsten kap is dat maar zeer de vraag.
Maar 5 pagina's voll****n over een sticker? :eh:
Het zal de combinatie Covid-19 en de warmte wel zijn. Afbeelding
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51305
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: De service van Dometic



Bericht door Kroppie »

Kees_S schreef:
vr 07 aug 2020, 14:53
Kroppie schreef:
vr 07 aug 2020, 14:19
waarom een slotje?, omdat jij buikpijn krijgt?, wel gewoon dit topic niet meer aanklikken ,heb je het helemaal zelf in de hand je buikpijn.
jos
Prima hoor, en dan zet ik jou ook direct in mijn blocklist :bang: :bow:
stond ik daar nog niet in dan,? jij wel bij mij. :D

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8685
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: De service van Dometic



Bericht door seth_space »

de Jonckheer schreef:
vr 07 aug 2020, 14:31
Ik bestelde onlangs een paar drangers voor tuinhekjes waar schroeven bij behoorden te zitten. Die zaten er echter niet bij. Eén mailtje met de vraag waarom ze er niet bij zaten was genoeg voor hen om ze na te sturen.
Kijk ens als jij de mailtje nu naar bijv Schmid https://www.schrauben.at/ had gezonden had je ook niks gekregen ;) :bow:
Je hebt je mailtje, heel intelligent, vrijwel zeker naar de leverancier van het incomplete product gezonden. En toen werkte het wel.. bijzonder he ;)
:lol3:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Will
Berichten: 3557
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: De service van Dometic



Bericht door Will »

Wat een stickertje niet kan veroorzaken ruzie in de tent en ossie zit met opgeheven hoofd tevreden achter het toetsenbord.
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Plaats reactie