En wat nou als we straks weer weg mogen?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: En wat nou als we straks weer weg mogen?



Bericht door AadenAnke »

Wij stonden afgelopen weekend op CP Haamstede in Giethoorn. Hadden het b&b appartement voor onze zoon en vriendin gehuurd. CP overvol. Ging op zaterdag half in de middag al de poort dicht. Veel Duitsers, Belgen en een paar Zweden en Noren het dorp zelf was redelijk rustig. Bootjes volop te huur en de grote rondvaart boten voeren met heel weinig passagiers. Zelfs die hele grote met 100 plaatsen die normaal bijna leeg is was nu redelijk (3/4) vol. Komend weekend misschien richting Duitsland. Moet vrijdag nog werken en maandag vroeg beginnen dus niet te ver en ff het weer aankijken. Thuis heb ik ook nog zat te doen, zometeen de andere wagen ophalen en de Alto inruilen. Het blijft een beetje onvoorspelbaar met de drukte.

Gr. Aad
Juanita
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 29 jun 2020, 17:08

Re: En wat nou als we straks weer weg mogen?



Bericht door Juanita »

Wij waren laatst in Zeeland en daar stond het ook vol met campers. Daardoor kregen we ook de indruk dat het in Nederland juist wel druk wordt deze zomer.

Ik lees hier dat het in Fr juist vrij rustig is?
Ben ook benieuwd naar Spanje, Oostenrijk en Slovenie??
Het zal hoe dan ook een andere reiservaring worden, ben ik bang.
Gebruikersavatar
laika kreos 3009
Berichten: 212
Lid geworden op: ma 09 apr 2012, 22:50
Locatie: Twente

Re: En wat nou als we straks weer weg mogen?



Bericht door laika kreos 3009 »

Wij zijn net weer thuis na 3 weken camperen in Nederland en de grensstreek. Als je niet op zoek bent naar z.g. hotspots (bv. aan de kust). kun je op veel plaatsen terecht (onze ervaring). De bezetting op camperplaatsen was wat ons betreft normaal voor de tijd van het jaar. In Budel en Ospeldijk stonden we zelfs alleen. Roermond was de enige plek die vol stond toen wij aankwamen. Ook in Zuid Limburg was op de campings voldoende plaats, evenals de camperplaats in Landgraaf. We gaan over 2 weken weer op stap. Ik verwacht geen problemen met het vinden van leuke overnachtingsmogelijkheden. Dus we gaan onbezorgd op stap.

Groet,

André
Onze huidige camper is een Hymer half integraal 704SL
Juanita
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 29 jun 2020, 17:08

Re: En wat nou als we straks weer weg mogen?



Bericht door Juanita »

Goed nieuws! En volgende week dezelfde omgeving?
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22718
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: En wat nou als we straks weer weg mogen?



Bericht door PaulBng »

Minicamping bij Groesbeek. Zeeën van ruimte..
Will
Berichten: 3530
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: En wat nou als we straks weer weg mogen?



Bericht door Will »

Bij ons het zelfde verhaal ruimte genoeg in Limburg wij stonden o.a. in Valkenburg.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Yvonne57
Berichten: 888
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:23
Locatie: N.-Br.

Re: En wat nou als we straks weer weg mogen?



Bericht door Yvonne57 »

Mijn ervaringen staan in het topic Frankrijk en corona bij Reizen. We trekken rond in de Bourgogne waar het erg rustig is. Moet zeggen dat het me meevalt. Mensen houden redelijk goed afstand en gebruiken veel mondkapjes maar gedragen zich niet krampachtig. Staan nu toevallig op een municipal die open is.
Yvonne
Plaats reactie