Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
globetrottertje
Berichten: 4339
Lid geworden op: ma 17 apr 2006, 19:20
Locatie: de Peel

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door globetrottertje »

Mijn kinderen en kleinkinderen een kaartje gestuurd met een toepasselijk gedichtje en heel vaak met onze pup naar buiten, die net zindelijk is en dat willen we wel graag zo houden. Wel met wat buurtgenoten gepraat, maar op afstand!
groetjes Nellie
Gebruikersavatar
laika kreos 3009
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 09 apr 2012, 22:50
Locatie: Twente

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door laika kreos 3009 »

Een grote tuin geeft veel werk en mijn vrouw ziet van alles wat veranderd kan worden. Zij ziet nu haar kans. Dus ik heb meer dan voldoende vermaak voor de komende 5 weken. Vanmiddag de camper opgehaald. Morgen naar de dealer voor onderhoud en een Max-fan. Daarna weer terug naar de stalling (jammer). In ieder geval staat de camper startklaar als het moment daar is.

groet,

André
Onze huidige camper is een Hymer half integraal 704SL
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door B1gcheese »

Ik werk nu zo'n 50 uur per week thuis, ben inmiddels bijna vergroeid met mijn Headset en PC scherm. Ik heb het nog nooit zo druk gehad, maar ik klaag niet. Gelukkig kon ik vandaag ook even een uurtje naar buiten om een rondje te fietsen in het tuindersgebied hier. Wat heerlijk om dan weer even buiten te zijn. Onderweg wat bossen tulpen gekocht bij een kweker die me nog vriendelijk bedankt toen ik 5 euro in de brievenbus deponeerde. En de tulpen ingeleverd bij mijn vrouw die haar thuispraktijk (voetreflexologie) heeft stil moeten leggen.Die heeft het er zwaarder mee dan ik.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door MonRoe »

vanaf vanochtend 7 uur tot vanavond 7 uur aan het werk geweest, is crisis tijd bij ons om alle slachterijen,vleesverwerkende- en vleeswarenbedrijven en snackproducenten van informatie te voorzien zodat zij door kunnen werken. De vraag vanuit de supermarkten is enorm en aan de andere kant is bij andere bedrijven de vraag gedaald vanwege sluiten horeca.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Transitje »

Sinds vorig jaar hebben we in Apeldoorn een kringloopwinkel van Dorcas, ik ben daar vrijwilliger en de klusser. Nu zijn alle winkels van Dorcas gesloten maar er moet wel iemand op het gebouw passen en omdat ik vlakbij woon mag ik dat doen. Ik ben er helemaal alleen en kan zo lekker doorwerken, vanwege de drukte was niet alles even opgeruimd en netjes en daar heb ik nu lekker de tijd voor.
Ik vermaak me dus prima want zo alleen doe je tig keer zoveel dan wanneer de winkel volop draait. Je zult me niet horen klagen.
Het is natuurlijk wel jammer voor de gederfde inkomsten want die worden gebruikt om hulp te verlenen aan de allerarmsten in, voornamelijk, het oosten van Europa.
Groeten

Klaas
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6046
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door TestCase »

Het dak op geweest om de zonnepanelen op het huis schoon te maken. Je moet wat verzinnen! Morgen weer in de groentetuin bezig.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Hoofdnoorman »

Ik ben verdikkeme nog drukker dan anders thuis. Ik ben gewend alleen thuis te zijn en alle maatregelen veranderen niet zoveel als wat ik gewoon gewend ben. Misschien later als ik toevallig spullen moet kopen wat niet met voeding te maken heeft.
Maar ik heb dus nog minder tijd omdat plotseling al mijn bekenden mij bellen om te informeren of alles in orde is.

Ondertussen al wel begonnen om de camper voorzichtig uit te pakken.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door hwendt »

Transitje schreef:
ma 23 mar 2020, 22:09
Sinds vorig jaar hebben we in Apeldoorn een kringloopwinkel van Dorcas, ik ben daar vrijwilliger en de klusser. Nu zijn alle winkels van Dorcas gesloten maar er moet wel iemand op het gebouw passen en omdat ik vlakbij woon mag ik dat doen. Ik ben er helemaal alleen en kan zo lekker doorwerken, vanwege de drukte was niet alles even opgeruimd en netjes en daar heb ik nu lekker de tijd voor.
Ik vermaak me dus prima want zo alleen doe je tig keer zoveel dan wanneer de winkel volop draait. Je zult me niet horen klagen.
Het is natuurlijk wel jammer voor de gederfde inkomsten want die worden gebruikt om hulp te verlenen aan de allerarmsten in, voornamelijk, het oosten van Europa.
Ik woon in Heerhugowaard oost, kom ik ook in aanmerking ?? :cheers: :cheers: :cheers:
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door de Jonckheer »

Zondag hebben we de auto uitgelaten, rondje west Friesland en kop van noord Holland gedaan. Lekker relaxed binnendoor. Bij een bos stond het parkeerterrein vol, dus dat werd hem niet. Een paar km verder geparkeerd, gewandeld en niemand gezien.
Wij laten de boodschappen bezorgen maar dat valt nog niet mee, 6 april komen ze pas bezorgen! Tja, we zijn niet de enige. Dekamarkt en ook Deen geprobeerd maar die zit tjokvol tot in mei. Gelukkig bakken we zelf brood en hebben we nog voor maanden aan meel. En ook stonden er nog tientallen blikken, potten en flessen met van alles eetbaar in de camper, daar is nu alles uit dus verhongeren zal niet gebeuren.
Klusjes hier en daar in huis en de tuin en voor de rest is Netflix onze beste vriend in deze barre tijden.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31959
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Bob Diesel »

Vandaag in de ochtend een kozijn ontvetten en schuren
en als het deze middag iets warmer is verven

afgelopen dagen al een ander gedaan , hierna nog 2 te gaan
was eigenlijk een klus voor julie/augustus ,
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
maurice72
Berichten: 298
Lid geworden op: zo 27 apr 2014, 10:33
Locatie: Limburg

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door maurice72 »

Net uit de nachtdienst...
Patiënten glippen mij onder de handen weg. Mij nu op mijn enige vrije dag aan het bedenken wat ik meer/anders had kunnen doen? voor ik morgen weer mag beginnen...
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door MonRoe »

Maurice dat is heftig, ik kan begrijpen dat je gaat denken wat als of had ik anders, maar probeer dat niet te doen. Kom tot rust vandaag zodat je er morgen weer voor de anderen kan zijn.
Sterkte.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door Jan en Simonne »

maurice72 schreef:
di 24 mar 2020, 8:24
Net uit de nachtdienst...
Patiënten glippen mij onder de handen weg. Mij nu op mijn enige vrije dag aan het bedenken wat ik meer/anders had kunnen doen? voor ik morgen weer mag beginnen...
Sterkte in deze zware tijden...
Hier word ik even stil van...
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
jansloos
Berichten: 6868
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: Wat heb ik vandaag (uit verveling) thuis gedaan



Bericht door jansloos »

Kan ik me voorstellen.

Gister ook een hartverscheurend iets;

Een meisje die de dokter bedankte voor de pogingen haar vader (55) in leven te houden.

Heb je geen smartlap voor nodig.
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258

Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
Plaats reactie