Slagboom/hek, code's e.d.

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6048
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door TestCase »

Wanneer je van CC poi's download kun je daar geen filter op gratis zetten. Ook de gpx file bevat geen info om hierop te sorteren. Dit lukt alleen in de CC app.
Helaas.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Janpinz
Berichten: 2012
Lid geworden op: zo 10 jun 2018, 10:00
Locatie: Mar de Pulpí, E

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door Janpinz »

Dit is heen afdwalen meer, dit is vérdwalen :lol3: :lol3: :cheers:
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31960
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door Bob Diesel »

je met ze ook achter een hek houden :idea:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door iSonic »

Ik vind dat sponseren door de middenstand ook maar een raar iets. Bedoel mensen die met een tent/caravan op de camping staan of in een huisje zitten kopen toch ook veel bij de middenstand. Waarom zouden campers op een cp dan gesponserd moeten worden?
roma
Berichten: 4555
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door roma »

Camperaars reizen year round. Campinggasten vnl in juli en augustus. Dus met een cp extra inkomsten over het hele jaar.
AadenAnke
Berichten: 13241
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door AadenAnke »

Elke gemeente doet wel iets om de middenstand te steunen en werkgelegenheid te bevorderen. Weet nog dat een bridge kennis van me een nieuw bedrijfspand ging zetten. Bij de buurgemeente kon hij bedingen dat indien hij bij aantrekken van nieuw personeel eerst voor een geschikte kandidaat onder de bijstand uitkeringsgerechtigde van die gemeente zou kijken en deze voorrang zou geven bij aanname een aantrekkelijke korting op de grond prijs. Was nog geen 500 meter verder dus dat was geen opstakel. Alle beetjes helpen dus ook die paar euro van de camperaar. Het kan net dat verschil maken tussen het besluit van de bakker om te stoppen of door toegaan met zijn winkel

Gr. Aad
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door twente1946 »

dus je denkt dat als de bakker 5 broodjes per dag extra verkoopt hij kan blijven bestaan? Wat denk je wat de verdienste op een broodje is? Hoogstens als er een cp is met 100 standplaatsen met een bezetting van 75% en die halen een broodje dan wordt het interessant voor hem.
Gebruikersavatar
de toren
Berichten: 996
Lid geworden op: zo 25 feb 2007, 16:14
Locatie: Lienden

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door de toren »

iSonic schreef:
do 20 feb 2020, 9:35
Ik vind dat sponseren door de middenstand ook maar een raar iets. Bedoel mensen die met een tent/caravan op de camping staan of in een huisje zitten kopen toch ook veel bij de middenstand. Waarom zouden campers op een cp dan gesponserd moeten worden?
Ook de camping eigenaar komt bij ons langs om een boekje te sponseren waar mee wij dan weer klanten binnen krijgen om te eten . Zo krijgt hij zijn flyers betaald .
AadenAnke
Berichten: 13241
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door AadenAnke »

Nee niet van 5 broodjes van mij! Maar van al die kleine dingen die aan het eind van het jaar misschien maar 1000 euro opleverde maar net het verschil maakt. Zo ook bij dat kleding winkeltje waar omdat we het vergeten zijn die korte broek word gekocht en die koekenpan die ik gisterenavond heb verziekt door er met het mes in te peuteren moet ook worden vervangen. En al die beetjes bij elkaar kan net het verschil zijn in kleine gemeenschappen. Als dan die CP ook nog niet teveel aan inverstering kost braak stukje grond ambtenaar die in ziektewet zit kan het 1/2 uurtje werk wel doen. Kosten weinig tot niets, opbrengst onzeker maar zeer welkom?

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31960
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door Bob Diesel »

id
daar waar niets is ,kan iets het verschil maken :thumbup:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
AadenAnke
Berichten: 13241
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Slagboom/hek, code's e.d.



Bericht door AadenAnke »

Zou het niet beter zijn om de pensioen fondsen achter hun broek te zitten voor meer geld dan hoeven sommigen niet meer te bedelen bij de middenstand. :oops:

Mvrgr.Wil
[/quote]

Ik las net een stuk dat de positie van het abp weer wat minder is en om de huidige regeling te handhaven er of geschoven moet worden met de francise of er ongeveer 3% premie bij moet of ja regeling versoberen.
Dus zal het voor velen toch iets vaker gratis worden. Ruim 2 jaar geleden heeft de minister nog de premie verlaagt om de lonen wat te laten stijgen die premie verhoging zie ik dus niet gebeuren.

Gr. Aad
Plaats reactie