Uw mening over een nieuw product

Algemene campervragen en -opmerkingen.
marcel-m
Berichten: 894
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 22:59
Locatie: middelburg

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door marcel-m »

Sorry maar zelden zoiets overbodigs gezien, ik hoop niet dat dit de norm voor de studenten van tegenwoordig is want dit is zonde van de tijd en het geld .
na gedane arbeid smaakt een goudgele rakker altijd!
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door KTManiac »

Bob Diesel schreef:
do 23 jan 2020, 22:48
ieder vogeltje zingt zo als het gebekt is
Ah, we zijn 't eens! :thumbup:
Er zit inderdaad wat verschil tussen het gekrijs van een kraai of roek en de zang van een merel.

Disclaimer: Dit is een mening.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Bob Diesel »

in dit gevall met de zelfde uitkomst,, geluid
met de betekenis welke hier iha is weergegeven
zie boven :!:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Jan en Simonne »

Het lijkt mij ieders recht om fatsoenlijk te woord gestaan te worden.
Wat "tere zieltjes" daar nou weer mee te maken heeft, is mij niet duidelijk.
Maar wat ik wel interessant vind om te weten: wat zijn de criteria voor de moderators om ook eens iets te laten horen?
Hoe vaak wordt dit gedrag aangekaart hier?
Toch zeker elk half jaar?
En dat hier forumleden worden afgezeken, moet kennelijk als "normaal" worden ervaren.
En dat er mensen worden afgezeken, is een ding wat zeker is.
Dat heb ik uit eerste hand mogen meemaken.
Dus kennelijk gaat het om de leeftijd?
Als het "iemands dochter of kleinkind" is, wordt er wel iets over gezegd?
Dat vind ik dan weer vreemd.
Volgens mij is het de bedoeling, dat een ieder met respect en fatsoenlijk wordt behandeld, ongeacht leeftijd, sexe of wat dan ook.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Dafluc »

Dat laatste Simonne.
En wat de criteria voor de moderatie betreft. Laat ik voor mezelf spreken. Ja, we zouden er misschien vaker iets van moeten zeggen. Maar hoe vaker je het doet, hoe minder indruk het maakt? Bij sommige forumleden denk ik ook wel eens ons kent ons. Wie ben ik dan om er iets van te zeggen. Hugo heeft mij ooit voorgehouden dat ik als 'zachte Limburger' niet zwaar moest tillen aan twee Amsterdammers onder mekaar. Hij had waarschijnlijk een punt.
Ik wil ook niet (te snel) voor een ander spreken. Want daar voelt die ander zich misschien helemaal niet gemakkelijk bij. En soms denk ik ja, als je iets zo brengt mag je ook verwachten dat er zo'n reactie komt.
Helaas is het geen zwart-wit regel. Iedereen is anders. Ook nu komt het weer voorbij, het vogeltje en hoe het gebekt is. Ik kan er geen temperatuurmeter in steken. Als het te warm is dan is het fout. Dus is het, zoals veel hier, een compromis. Haal ik soms onterecht mijn schouders op. En grijp ik soms te snel in. Wil ik niet de eeuwige zeur zijn maar wil ik het wel voor iedereen leuk houden. Wat voor mij nog kan is voor een ander al over de rand. En waar ik me aan stoor ziet een ander misschien totaal anders. Het is zoals met de humor op het forum. De een wil daar niets van weten, voor de ander moet het kunnen. Oftewel: we doen het nooit voor iedereen goed.
Ja, hier was het inderdaad het gegeven dat een jong iemand met een schoolopdracht een mening vraagt. Iemand die niet bekend is op het forum. Ik vond de reacties onnodig kwetsend. Dus heb ik iets gezegd.
En als laatste: het forum is ook in deze niet beter dan de boze buitenwereld. Met dat verschil dat we hier als laatste redmiddel een noodrem hebben. Recent nog gebruikt.
Afbeelding
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Jan en Simonne »

Misschien heb je gelijk Luc, met die boze buitenwereld.
Normen en waarden vervagen, dat is zeker.
Kennelijk moeten we daar "mee leren leven" en we "moeten het maar slikken".
En dat vind ik idioot en ik ben dat niet van plan.
Sta mij fatsoenlijk te woord en anders maar niet.

Wij hebben onze kinderen goed opgevoed, dat zou iedereen moeten doen.
Maar kennelijk is het daar heel erg mis gegaan bij een steeds groter wordend aantal mensen.
En dat vind ik jammer en ook wel zorgelijk.
Dan krijg je zo'n respectloze generatie, die oudere mannen in elkaar slaat, omdat hij vroeg of het vuurwerk iets minder kon.
Ik bedoel maar...
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door B1gcheese »

Tja ik vind de reacties hier soms ook van een dusdanig bedenkelijk niveau dat er soms sprake is van plaatsvervangende schaamte. Je kunt niet steeds wijzen naar de moderators want het gaat hier om fatsoen, en dat kun je heel lastig vatten in objectieve regels. Ik hou mezelf altijd voor dat ik reageer zoals ik dat face to face ook zou doen. Dat kan heel verschillend zijn in reacties naar mensen die ik niet ken, of mensen die ik al wat langer ken. En ik probeer er ook rekening mee te houden dat een grappig bedoelde reactie op schrift soms heel anders kan overkomen dan in het echt. Ik merk overigens dat er heel veel forumleden zijn die helemaal niet meer reageren, alleen nog maar lezen en soms via een PB contact zoeken. Dat is doodzonde vind ik maar het is niet anders.

Ik heb de vragenlijst ook ingevuld, dit product is niets voor mij omdat ik de fietsen altijd achterin zet. En ik vind het wat aan de prijs.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Peter R
Berichten: 110
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 10:33
Locatie: Anna Paulwna

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Peter R »

Ik heb de lijst ook ingevuld en zie het nut er ook niet van in. Ik gebruik de fietshoes.
Peter

Follow your dreams, before it's too late.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Marco Polo »

Op zich wel komisch.
Zo’n studentje gebruikt - met nadruk op gebruikt - het forum 1 malig voor zijn studie.
Maar zorgt er wel voor dat de vaste gasten weer in de clinch gaan over allerlei normen en waarden ;-)

Te veel eer voor iemand die feitelijk niks bijdraagt aan het forum ;-)
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Dafluc »

Toch jammer. Want zo'n 'studentje' komt het hier vragen aan de ervaren camperaar. En mag gewoon een normaal, fatsoenlijk antwoord verwachten. Waarom vinden camperaars met praktijkervaring iets wel of geen goed product? Wat scheelt eraan? Wat valt te verbeteren? Normale feedback.
En wil je een enquete niet invullen? Prima, doe het dan niet. En denk je dat er grootkapitaal of Big Brother achter zit? Sla het dan gewoon over. Of vul het in, geef op een normale manier je mening en help een student bij het afstuderen. Hoe moeilijk kan het zijn?
Afbeelding
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door bupozaanstad »

Misschien moet topic starter eens het ontwerp vergelijken met dit:

https://www.google.com/search?client=fi ... oilet+tent
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Koudedouche
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 19 feb 2018, 16:56

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Koudedouche »

Marco Polo schreef:Op zich wel komisch.
Zo’n studentje gebruikt - met nadruk op gebruikt - het forum 1 malig voor zijn studie.
Maar zorgt er wel voor dat de vaste gasten weer in de clinch gaan over allerlei normen en waarden ;-)

Te veel eer voor iemand die feitelijk niks bijdraagt aan het forum ;-)
Wij allen ‘gebruiken’ dit forum om oplossingen te vinden, nieuwe dingen te leren van anderen. En ‘feitelijk’ dragen we ook niet altijd bij.
Studenten, het woord zegt het zelf, leren nieuwe dingen en dat gaat ook samen met succes en falen.
Hebben we niet allen die periode meegemaakt? En waren we niet blij als we iets nieuws opstaken met de hulp van leraren en ervaringsdeskundigen? En als de beoordeling objectief gebeurde hadden we daar meestal geen problemen mee. Maar als we persoonlijk respectloos aangevallen werden door leerkrachten en mensen met ervaring vonden we dat ook niet leuk.



Uitgeschreven

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Uitgeschreven »

Ik zie het positief: ik denk dat Kim veel geleerd heeft. Niet noodzakelijkerwijs over haar tentje.

Groet van,
Martin
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Uw mening over een nieuw product



Bericht door Atoz »

Toen ik 37 jaar geleden als eindwerk, in de afdeling elektronica, koos om een zender te bouwen, zei iedere radioamateur die ik kende, dat ik gek was.
37 jaar later bouw ik nog reeds zenders.
Ze zeggen nog steeds dat ik gek ben.

Beste Kim
Trek je al die negatieve commentaar niet aan.
Doe gewoon jouw ding!

Succes!
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Plaats reactie