Nog steeds opnieuw inloggen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door javanes »

Hier ook weer foute boel met Chrome onder Windows
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door Kroppie »

gelukkig ben ik niet de enige :eh:

misschien worden die koekies te vlug oud en worden ze slap, een betere koektrommel misschien :D , of een andere bakker

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door JoopBrekken »

Hoe kan het, dat het al vele jaren goed gaat, en nu opeens zoveel problemen geeft? Wat is er veranderd?
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door Dafluc »

Dat lees je in het bericht van Aloys
Afbeelding
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door javanes »

Edge en Firefox onder Windows 10 geen probleem.
Chrome op een Android telefoon geen probleem

Chrome onder Windows wel elke keer opnieuw een probleem.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door Aloys »

Ik heb de betrokken ICT'ers opnieuw van bovengenoemde problemen op de hoogte gesteld! Ik hoop dat er maandag
meteen naar gekeken gaat worden.

JanJD schreef:
za 07 dec 2019, 13:11
Camperforum.nl lijkt niet goed met z'n eigen cookies om te gaan. Chrome is een van de meest gebruikte browsers en gezien de grote hoeveelheid klachten in dit (en andere) draadjes lijkt deze browser (en mogelijk ook andere) onvoldoende ondersteund te worden. Dit is bepaald niet het enige forum waar ik regelmatig kijk, dit forum is wel de enige waar ik de afgelopen dagen tegen problemen met cookies aangelopen ben. Hier is ruimte voor verbetering.
Je hebt dit topic blijkbaar niet gevolgd: om het "probleem" op te lossen voor de enkeling die er niet in slaagde
om ingelogd te blijven is er (door beroeps-ict'ers) gesleuteld aan de cookies. Onverwacht en ongewild gevolg was
dat de oude cookies het inloggen verhinderden. Dus moest iedereen zijn oude cookies verwijderen en dan zou
het verder probleemloos lopen.

Weet jij ook hoeveel mensen bij andere forums problemen hebben met ingelogd blijven, en ondernemen die
forums daarop ook (professionele) actie, of denken ze gewoon: pech gehad?

Dat wij ons best doen om de zelfs de kleinste problemen voor de leden op te lossen betekent ook nog eens dat
er in het forum wordt geïnvesteerd. Dat die werkzaamheden dan wel eens verkeerd kunnen uitpakken, tja.
Het is dan wel een beetje zuur om te lezen dat die problemen nergens anders voorkomen, alleen hier...

We doen ons best! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door Jan en Simonne »

javanes schreef:
za 07 dec 2019, 13:58
Hier ook weer foute boel met Chrome onder Windows
Even afkloppen, maar tot nu toe gaat het nog steeds goed hier. :shifty:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
JanJD
Berichten: 230
Lid geworden op: vr 07 sep 2018, 15:37
Locatie: Utrecht-West

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door JanJD »

@Aloys,

Mijn reactie was niet als kritiek bedoeld op de forum beheerders, een pluim voor de inspanning die jullie erin steken. In de tijd dat ik aan dit forum deelneem is dit de eerste onhebbelijkheid (nog niet ernstig) waar ik tegenaan liep. Bij andere forums ben (nog) niet tegen cookie/inlog problemen als deze aangelopen maar wel ik tegen veel grotere andersoortige problemen aangelopen...

Mijn reactie was ingegeven door een eerdere opmerking dat de oorzaak niet bij het forum gezocht moest worden. In latere uitleg is gelukkig verklaard dat een aanpassing om probleem A op te lossen probleem B veroorzaakte en hier liep ik en vele anderen tegenaan.
Het is jammer en was mooi geweest als voor een andere oplossing gekozen zou zijn zonder het vervelende neveneffect met oude cookies, al kan ik mij voorstellen dat zo'n oplossing technisch veel uitdagender kan zijn. Nu lijkt mij dit minder relevant, de meeste frequente forumgebruikers hebben -met de adviezen in dit draadje- dit waarschijnlijk al 'opgelost'.
Uit andere opmerkingen lijkt het erop dat de problemen Chrome (met Windows 10) specifiek zijn, onder andere als input voor de IT's heb ik mijn ervaring (Chrome en inderdaad ook op Windows) gedeeld. Met Edge (ook op Windows) had ik geen problemen, al had ik hier dan ook geen forum verleden oftewel oude cookies waar het forum last van heeft.

Jan
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door AadenAnke »

Ach ik log elke keer in op de IPad via safari en het verhaal van cookies e.d. Snap er niets van en ga er ook geen moeite voordoen. Als ik wil reageren of iets wil posten log ik wel in! Gebruikersnaam en wachtwoord kan ik intussen dromen. Niet te moeilijk doen. En heb je een heel ingewikkeld wachtwoord dan even een nieuwsmaker dat simpel is.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door limos07 »

:bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: :bang:
Laatst gewijzigd door limos07 op zo 08 dec 2019, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
johan1950
Berichten: 1377
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:01
Locatie: Oosten des lands

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door johan1950 »

Ik begrijp de drukte niet die over dit item gemaakt wordt niet.
Ik log alleen in als ik ergens op reageren wil.
Ik heb niet de indruk dat ik veel mis en log dus niet vaak in. Mocht het een keer nodig zijn stelt het inloggen ook niets voor.
Johan en Ina Gols
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door JoopBrekken »

Het blijkt maar weer: Niet iedereen is even slim
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door Cee Pee »

Ik blijf, en met mij vele, altijd ingelogd ik heb nog nooit zelf uitgelogd.
Maar het probleem was dat je niet meer kon inloggen ook niet om even te reageren.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
limos07
Berichten: 2157
Lid geworden op: za 09 aug 2008, 16:56
Locatie: nederland

Re: Nog steeds opnieuw inloggen



Bericht door limos07 »

AadenAnke schreef:
za 07 dec 2019, 19:43
Ach ik log elke keer in op de IPad via safari en het verhaal van cookies e.d. Snap er niets van en ga er ook geen moeite voordoen. Als ik wil reageren of iets wil posten log ik wel in! Gebruikersnaam en wachtwoord kan ik intussen dromen. Niet te moeilijk doen. En heb je een heel ingewikkeld wachtwoord dan even een nieuwsmaker dat simpel is.

Gr. Aad
U heeft een IPAD.
Dan kunt u ook de Apple-ipad helpdesk bellen, daar krijgt gratis advies.
En deze mensen zijn er tot meen ik 'savonds 22.00 uur.
Succes
Plaats reactie