MRB verhoging

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: MRB verhoging



Bericht door thole »

Als ik dit lees zouden we geen toeslag, maar juist korting moeten krijgen Afbeelding
Dan zou ik voor de broodnodige nuance maar even het hele artikel lezen:

https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/d ... um=organic

En fijnstof doet nog meer dan de opwarming van de aarde wat tegen te gaan, duizenden doden per jaar veroorzaken, alleen al in Nederland:
https://www.gezondheidsnet.nl/astma-en- ... s-fijnstof.

Je zou het bijna vergeten bij al het nieuws over stikstof en Pfas.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: MRB verhoging



Bericht door henk en lila »

Dank je wel. Tsja, jij zit met 48 mg net als ik met 56 mg/km toch royaal boven de grens van 5 mg/km dus als ik niet verkeerd reken, dan krijg jij de brief ook nog.
Maar afwachten.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1091
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: MRB verhoging



Bericht door Don Esteban »

dus als ik niet verkeerd reken, dan krijg jij de brief ook nog.
Vol verwachting klopt ons hart.... wie de .. enz. x:@
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1804
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: MRB verhoging



Bericht door doov »

Die brief zou je al moeten krijgen op basis van het bouwjaar.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13417
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: MRB verhoging



Bericht door hathi »

Ik lees op de Site van de belastingdienst,” is er geen uitstoot op uw Kenteken geregistreerd,dan moet u uitgaan van 0,”... en aangezien 0 lager is dan de 5mg/km die nu gehanteerd word !😁
Hans
Henk van Anrooij
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 21 mar 2018, 17:16

Re: MRB verhoging



Bericht door Henk van Anrooij »

Rens en Riet schreef:
ma 25 nov 2019, 19:30
Dafluc schreef:
ma 25 nov 2019, 11:00
@Atoz: ik hoop inderdaad dat wij nooit een regering zullen krijgen die het klimaatprobleem ontkent en onze grenzen sluit voor vluchtingen. Maar dit geheel terzijde.
Ik wil daar wel even op reageren.

Voor mij mogen de grenzen direct weer gesloten worden . dan hadden we dat gezeik over stikstof / zwarte piet / minder
boeren / lekker alle maal aan de soja bonen niet ( de groentesoep schijters) , zolang de linkse kak aan het bewind is met de grootste leugenaar aan het hoofd is dus iedere gelukszoeker welkom , vol is vol toch .
Al die belasting verhogingen komen voort uit de gaten die zogenaamd ontstaan doordat men te veel geld verkwanseld aan verkeerde uitgaven , en nee ik heb niet voor deze regering gekozen laat dat even duidelijk zijn .

Mvg, Rens
Dag Rens, Rutte I,II en III dus al jaren rechtse kak.
Mvrgr Henk
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: MRB verhoging



Bericht door Cee Pee »

Rutte rechts?
Voor extreem links misschien wel ja.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: MRB verhoging



Bericht door de Jonckheer »

Iemand die nu nog beweert dat de VVD rechts is heeft totaal geen idee wat rechts of links is. Een blinde kan nu toch wel zien dat de VVD vrijwel het complete partij programma van GL aan het uitvoeren is. Niet voor niks 7 zetels verlies in de laatste peilingen. Ik hoop van ganser harte dat dat doorzet en er een splinterpartijtje overblijft of nog beter: helemaal weg. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Gebruikersavatar
Magirus-Deutz
Berichten: 185
Lid geworden op: di 13 aug 2019, 11:09
Locatie: Rockanje

Re: MRB verhoging



Bericht door Magirus-Deutz »

:thumbup:
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: MRB verhoging



Bericht door thole »

Iemand die nu nog beweert dat de VVD rechts is heeft totaal geen idee wat rechts of links is. Een blinde kan nu toch wel zien dat de VVD vrijwel het complete partij programma van GL aan het uitvoeren is.
Ik snap dat het moeilijk is in deze roerige tijden om de samenleving nog te snappen, zeker als je het beeld hiervan uit de door Alt Right gedomineerde sociale Media moet halen.
Maar iemand die beweert die de VVD ( nog veruit de grootste partij in de peilingen) links is en het programma van GroenLinks uitvoert raad ik aan om het partijprogramma van Groen Links eens te lezen.

Eindelijk eens een rechtse partij die een beetje verantwoordelijkheid durft te nemen , 50 jaar na de Club van Rome, t.a.v. een verdere vervuiling van deze planeet.
En omdat ik links van de VVD sta word ik door sommige nu als extreem links gezien, diegenen kunnen zich afvragen als ze zich rechts van de VVD achten , waar ze dan staan, hoef ik niet goedkoop met etiketten te gaan plakken.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: MRB verhoging



Bericht door Kroppie »

ach, wat is links en wat is rechts , de waarheid ligt vaak in het midden, (nee niet de communistische krant)

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: MRB verhoging



Bericht door Dafluc »

Het milieu afdoen als linkse hobby. Ik zal het nooit begrijpen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pallieter
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 24 apr 2019, 16:06
Locatie: Fryslân

Re: MRB verhoging



Bericht door Pallieter »

Inderdaad, als je van mening bent dat zorg voor het milieu alleen voor "links" denkenden" is, ben je wel erg bekrompen bezig.
You can't start a fire without a spark.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: MRB verhoging



Bericht door Cee Pee »

Zorg voor het milieu is iets anders als dat alles moet wijken en ondergeschikt is aan het milieu.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Plaats reactie