Camperforumsticker: bestellen maar

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31864
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door Bob Diesel »

En vind je het resultaat niet mooi :roll:

Het eerste idee :idea: was uitdelen
Dan geef je ze weg :mrgreen:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18106
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door Cee Pee »

Evelynne schreef:
wo 18 sep 2019, 11:06
Dag allemaal,
Hier de uitleg of beter de kernvraag: welk deel van het ontwerp gaat er dan transparant zijn? Welke kleur valt dan weg?
Gr, Evelynne
Al het rode blijft alleen de crème achtergrond kleur verdwijnt en dan afdrukken op transparante folie.
Ben daar ook wel voor maar slechts voor een gedeelte van de stickers in mijn geval dus 12 x crème en 8 x transparant.

Maar alleen als het vrij simpel te realiseren is zonder veel kosten.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door bupozaanstad »

Volgens mijn vaste leverancier maakt het niet uit wat kosten betreft of je de afbeelding print op een witte of transparante folie. Ik kan mij voorstellen dat een transparante sticker met dezelfde afbeelding op bv een achterruit mooier is dan een witte sticker net als bv op een grijze camper.

Maar goed ik hoef geen sticker maar was wel even aan het meedenken.
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5451
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door Atoz »

Kan dat ontwerp niet gewoon op dit forum gepost worden, kan iedereen die dit wil zijn 'special' laten drukken.

Anders wil ik wel:
10 witte
3 transparante met goudkleurige letters
7 transparante met gele camper en rode letters
5 transparante met blauwe camper , gele letters en afgeronde hoeken
Eentje die net ietsje groter is dan de witte.

Nee doe mij maar zoals afgesproken :-B
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
Evelynne
Berichten: 237
Lid geworden op: do 15 aug 2019, 19:27

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door Evelynne »

Dag allemaal,

Even nagekeken en de kosten zijn "per opdracht",
dus wanneer er transparante stickers moeten komen, dan verdubbelen de kosten (ongeveer toch).
Ik denk niet dat daar een draagvlak voor is.

Oprecht en eerlijk: na alle last en bagger heb ik niet de ambitie om een 2e lijn op te zetten (of een 3e of 4e).
Dan moet iedereen opnieuw gecontacteerd worden en de keuze krijgen tussen transparant of niet, welk ontwerp ....
Dan een nieuwe kostenstructuur voor de 2e, 3, 4e lijn ... en opnieuw bijdragen ontvangen (een hele boekhouding, dank aan Eugène).

Dus: deze stickers worden geprint op witte vinyl met een "glossy UV-lak" erover. De grootte van het ontwerp valt precies samen met de afmetingen van de sticker, maar mocht er toch nog een ietsiepietsie witte rand zijn, dan knip je die er toch gewoon af.
Graag wil ik al diegenen die transparante stickers of een ander afwijkend ontwerp willen uitdagen om deze hele operatie over te doen.
Ik wil hen met plezier oprecht ondersteunen door de transparante versie van dit ontwerp door te sturen, maar daar blijft het dan wel bij voor mij. Misschien maken we in de toekomst wel een nieuwe sticker, model 2022 of zo en dan worden stickers collector-items, wil iedereen elk model op zijn / haar camper... wie weet?

Soms moet je blij zijn met wat je hebt, het gras zal eeuwig groener zijn aan de overkant en net zo lang zal jouw eigen geluk en tevredenheid zich keer op keer verplaatsen.

Telle est ma quête,
Suivre l'étoile
Peu m'importent mes chances
Peu m'importe le temps
Ou ma désespérance
Et puis lutter toujours
Sans questions ni repos
Se damner
Pour l'or d'un mot d'amour
Je ne sais si je serai ce héros
Mais mon cœur serait tranquille
Et les villes s'éclabousseraient de bleu
Parce qu'un malheureux....

Brûle encore, bien qu'ayant tout brûlé
Brûle encore, même trop, même mal
Pour atteindre à s'en écarteler
Pour atteindre l'inaccessible étoile.

Persoonlijk ben ik heel blij dat we bijna stickers hebben. Was dit ontwerp mijn persoonlijke keuze? Het antwoord kan je op de beginpagina's van dit onderwerp vinden, lees maar terug. Maar dit ontwerp werd gedragen, velen vonden het mooi en daar gaat het om.
Dus cijferde ik mijn eigen mening weg omdat mijn ontwerp niet het doel was, maar wel Camperforum-stickers hebben.
Voor mijn part mocht die aartslelijk zijn met alle mogelijke contrasterende kleuren door elkaar en helemaal onleesbaar. Als de meerderheid van de deelnemers dat mooi vond, dan zou dat de sticker worden en met plezier en gepaste fierheid zou ik die op mijn camper kleven, want de keuze was samen gemaakt en daar gaat het om: iets wat we samen verwezenlijken.

Nog een "Gouden raad": Laat nooit een mooie kans om te zwijgen aan jou voorbijgaan.

Gr, Evelynne
PS: Mr.BenZzz = Mercedes-Benz L608D °1983
PPS: BenZzz = Bed en Zicht; de Zzz = aanduiding van slapen in een stripverhaal
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door bupozaanstad »

Je moet niet overdrijven Atoz. Ik heb het over gewoon dezelfde sticker alleen een klein aantal op transparante folie geprint, niks andere kleuren of wat dan ook. Gewoon het ontwerp zoals het is met dus een witte of transparante layer.
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
PDJ

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door PDJ »

Laat ze nou maar snel drukken die stickers, anders blijven we er over discussiëren :crazy:
:cheers:
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80325
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door Dafluc »

@ Bupozaanstad: Jij doet niet eens mee, dus hebt eigenlijk helemaal geen recht van spreken.
Ik snap de gedachte achter transparant. Maar de volgende wil een andere kleur, een ander formaat enz.
Allemaal extra werk en dat is niet netjes om te verlangen van de mensen die hier belangeloos en in eigen vrije tijd energie in steken.Dus: de sticker is wat het is. Take it or leave it.
Afbeelding
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door bupozaanstad »

Dafluc wie heeft het hier over recht van spreken, ik geef alleen maar een goed bedoelde suggestie niets meer en niets minder. Ook heb ik het niet over andere kleuren gehad maar alleen over de layer waar het op geprint wordt en ik loop lang genoeg mee om te vertellen dat de layer of ie nou wit of transparant is dat dit in prijs niets uit maakt.

Maar ik vind het prima, ik ben de boosdoener en NEEN ik wil geen sticker. Maar als meedenken al verboden is dan zeg ik niks meer!
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
isoplus
Berichten: 6342
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door isoplus »

Kom op, wie heeft het over boosdoener?
Je hebt je idee ingebracht en er wordt op dit moment niets mee gedaan, dat is de realiteit en de rest is onnodig en niet ter zake doende.
Wees sportief en leg je neer bij een besluit van een meerderheid.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80325
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door Dafluc »

Henk, ik snapte de tip. Ik snap ook je goede bedoeling. Ik zie echter ook het extra werk als er meerdere modellen komen qua verzending en uitzoeken. Zeker als iedereen iets anders wil. En dat zouden we niet moeten vragen aan de mensen die hier al een bak werk aan hebben. Dat is alles. Geen boosdoener. Goedbedoelde tip. Maar iedereen was tevreden met de rechthoek en zonder handvat. Klaar is klaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4251
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door JoopBrekken »

Er was duidelijk gemeld dat alleen diegene die meedoen, recht van spreken hebben!
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5451
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door Atoz »

Blijkbaar had ik het goed geraden dat dit Franse tekstje wel eens van Jacques Brel zou kunnen zijn....

Maar ik vind geen echt goede vertaling.

Ach ja, trek het je niet al te erg aan. Soms zijn we allemaal wel eens minder vriendelijk tegen elkaar, gewoon omdat we hier allemaal onze eigen mening hebben.
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8867
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Camperforumsticker: bestellen maar



Bericht door kampo »

@Evelynne
Dat heb je (zoals gebruikelijk) heel mooi geformuleerd :clap:
Groeten Kampo
Plaats reactie