Overgewicht campers/caravans

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 865
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Veebee »

Net zo stompzinnig als jouw reactie....
Was een reactie op het bericht erboven, niemand hoeft z'n auto of camper aan de kant te zetten omdat iemand erachter haast heeft....snappie..?
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Premiumliner »

Toe nou mensen... doe es lief!😁
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door dieseltje+ »

Je kan het ook "niet " willen snappen :wink:
En haast.....niet echt, ritje duurde wel kwartiertje langer dan nodig was. Waarna je dus wel haast krijgt :-B Als je een beetje fatsoen hebt en zeker de tijd, ga je niet een sliert auto's/vrachtauto's onnodig vertragen. Die gewoon aan het werk zijn. Als je toch zoveel tijd hebt, ga je ff aan de kant. Zijn die anderen 25 mensen ook blij. Tenminste zo ben ik opgevoed :-B
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
tonic
Berichten: 2452
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door tonic »

Veebee schreef:
wo 28 jul 2021, 18:21
Net zo stompzinnig als jouw reactie....
Was een reactie op het bericht erboven, niemand hoeft z'n auto of camper aan de kant te zetten omdat iemand erachter haast heeft....snappie..?
Tuurlijk jij vindt het dus normaal als iemand kilometers lang 55 rijdt op een 80km weg? En hij hoeft dan niet even aan de kant te gaan want hij heeft immers geen haast? Snappie
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 865
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Veebee »

En als ex diender weet jij natuurlijk wat de minimum snelheid is op zo'n weg......kom, je weet het wel.
En als iemand een keer wat doorrijdt worden we door diezelfde dienders bekeurt bij een paar kilometer te hard.... :lol3:
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 865
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Veebee »

dieseltje+ schreef:
wo 28 jul 2021, 18:46
Je kan het ook "niet " willen snappen :wink:
En haast.....niet echt, ritje duurde wel kwartiertje langer dan nodig was. Waarna je dus wel haast krijgt :-B Als je een beetje fatsoen hebt en zeker de tijd, ga je niet een sliert auto's/vrachtauto's onnodig vertragen. Die gewoon aan het werk zijn. Als je toch zoveel tijd hebt, ga je ff aan de kant. Zijn die anderen 25 mensen ook blij. Tenminste zo ben ik opgevoed :-B
En natuurlijk ben je op de hoogte van "zijn" situatie, wellicht technische problemen ? Vastgelopen rem, warmgelopen motor ? Enz.......maakt niet uit waar ie last van heeft of had, als ie maar aan de kant gaat...... :bang:
Niet gaan hakken op de voorbeelden, dient ter illustratie.. :shh:
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27444
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Marco Polo »

Dan ziet je hem terstond op 1 van de 4 parkeerplekken of uitwijkhavens waar Karel in de file erachter ook langs is gekomen ;-)

En alhoewel er minimum snelheid is heeft men zich toch wel aan te passen aan het overigen verkeer.

Alleen op de wereld is toch wel reden voor een goed gesprekje met de lokale Hugo lijkt me ;-)
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 865
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Veebee »

Lokale Hugo geen probleem.. :D
Hopelijk zonder frustraties...... :hug:
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door dieseltje+ »

Veebee schreef:
wo 28 jul 2021, 19:10
dieseltje+ schreef:
wo 28 jul 2021, 18:46
Je kan het ook "niet " willen snappen :wink:
En haast.....niet echt, ritje duurde wel kwartiertje langer dan nodig was. Waarna je dus wel haast krijgt :-B Als je een beetje fatsoen hebt en zeker de tijd, ga je niet een sliert auto's/vrachtauto's onnodig vertragen. Die gewoon aan het werk zijn. Als je toch zoveel tijd hebt, ga je ff aan de kant. Zijn die anderen 25 mensen ook blij. Tenminste zo ben ik opgevoed :-B
En natuurlijk ben je op de hoogte van "zijn" situatie, wellicht technische problemen ? Vastgelopen rem, warmgelopen motor ? Enz.......maakt niet uit waar ie last van heeft of had, als ie maar aan de kant gaat...... :bang:
Niet gaan hakken op de voorbeelden, dient ter illustratie.. :shh:
Precies dat dus.....dat weet de camper bestuurder ook niet van de tig anderen die er achter zitten, waar miss wel een spoedje/haast is geboden.
Dan maak je dus van jou probleem iemand anders zijn probleem :bang:
Remi wereldje op zijn kop :wink:
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6298
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Bas vd laar »

Het is geven en nemen in het verkeer, niet alleen maar "ze passen zich maar aan aan mij, want ik heb geen haast"
Jij vind het ook prettig als een tractor even aan de kant gaat zodat je er voorbij kunt.

Als ik met mijn camper in de bergen rijd ga ik regelmatig even een van die haventjes aan de zijkant van de weg in zodat de auto's er voorbij kunnen.
Je hoeft hem niet eens helemaal stil te zetten, die paar auto's zijn zo voorbij.
Altijd een opgestoken duimpje gekregen of een vriendelijke toeter.
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 865
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Veebee »

Het voorbij laten is inderdaad net zo hoffelijk als wachten tot je er voorbij kan.....
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6298
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Bas vd laar »

Jij hebt echt een plaat voor je kop he? Je wilt het niet snappen.
Als ik 20 km door de bergen moet rijden zitten die mensen 20 kilometer achter mij vast.
Als ik 5 seconden! opoffer ( hoffelijkheid! ) kan de rest gewoon met normale snelheid doorrijden voor de komende 20 minuten.
Dat doen al die bewoners van bergachtige gebieden.

Totdat ze jou tegenkomen natuurlijk, de starre Nederlander die nog nooit van hoffelijkheid gehoord heeft.
Gebruikersavatar
Veebee
Berichten: 865
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 23:47

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Veebee »

Aannames zijn u ook niet vreemd....lange tenen ?
Onder de betekenis van hoffelijkheid staat onder andere " vriendelijkheid" hoffelijkheid is bij u dus ook niet aanwezig, dus doe niet alsof....
Het gaat niet om wat je doet ! , maar hoe je het doet !
Gebruikersavatar
Sun
Berichten: 543
Lid geworden op: di 24 apr 2012, 18:35
Locatie: Boven Leeuwarden

Re: Overgewicht campers/caravans



Bericht door Sun »

Veebee schreef:
wo 28 jul 2021, 20:11
Het voorbij laten is inderdaad net zo hoffelijk als wachten tot je er voorbij kan.....
Het niet voorbijlaten gaan doet je onderschrift geen eer aan.

Arie
Knaus Sun Ti 650 ME, Renault Master 3.0 L, dCi 140
Plaats reactie