HymerCamp stickers

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Hymeruwe
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 jun 2020, 20:59

Re: HymerCamp stickers



Bericht door Hymeruwe »

:D
Laatst gewijzigd door Hymeruwe op zo 07 jun 2020, 15:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Hymeruwe
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 01 jun 2020, 20:59

Re: HymerCamp stickers



Bericht door Hymeruwe »

Hallo Rudy,
Het duurde even voordat ik een beslissing had genomen, ik zou deze sticker graag nemen. Het is PayPal.
Vriendelijke campergroet,
Uwe
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: HymerCamp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Zoals ik al schreef, het is héél verstandig om ze op te halen!!!
De plak en snij instructie is erg belangrijk. Verknal je het, moet er een nieuw set gemaakt worden en die is beduidend duurder.
In tegenstelling tot de originele sticker die Hymer zo maar even over elkaar heen plakt, is deze dusdanig dat ook de rasterpunten netjes de hoek om lopen. De sticker op de alkoof bestaat uit vier delen.
Ik weet niet waar je woont, maar het is de moeite waard om ze op te halen en de prijs is toch excl verzenden.

Verdere uitwisselingen over adressen per PB. Dus even op het wolkje klikken.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: HymerCamp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Nu, de stickerset is verkocht en wordt vrijdag opgehaald.

Uwe woont in midden Duitsland en moet dus een eindje rijden. Hij heeft het er graag voor over omdat hij een speciaal Oldtimerkenteken heeft en de camper zoveel mogelijk als origineel er uit moet blijven zien om dit kenteken te kunnen behouden.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
HeroldHymer
Berichten: 1
Lid geworden op: di 29 sep 2020, 18:04

Re: HymerCamp stickers



Bericht door HeroldHymer »

Hallo Rudy, ich möchte einen Aufkleber-set bestellen. Ist es noch möglich?
Und ich habe noch ein paar Fragen ...
Womo Grüßt
Herold
Rondus
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 14 apr 2021, 9:43

Re: HymerCamp stickers



Bericht door Rondus »

Hoofdnoorman schreef:
zo 09 sep 2018, 21:25
Aankomende week laat ik een groot vel stickers op transparant drukken.

Compleet nieuw opgebouwd voor op de alkoof en de achterzijde.

Het losse (knip en plakwerk) is hoe de sticker op de alkoof wordt samengesteld uit 4 delen. Hierbij heb ik rekening gehouden met het raster wat gelijk de hoek om gaat. Dit in tegenstelling van het origineel welke plotseling van donker naar licht gaat en over elkaar heen geplakt moet worden.
Met het delen van de kosten, komt een set ongeveer op 50 euro.
Wel even voor donderdag 13 september reageren.

Afbeelding

Heel waarschijnlijk ga ik ook de beide zijkanten opnieuw doen. Dat is nog niet zeker.
Beste Rudy. Zijn deze stickers nog verkrijgbaar? Groeten, Ron
PieterJanneke
Berichten: 1
Lid geworden op: za 28 aug 2021, 21:21

Re: HymerCamp stickers



Bericht door PieterJanneke »

Hallo, wij hebben een Hymer camp uit 1991 op Peugeot J5 chassis. Afgelopen winter is de cabine opnieuw gespoten. Nu zou ik graag de bestickering weer willen aanbrengen zowel op de zijkanten, naar ook de alkoof en de achterkant. Weet iemand een adres waar ik deze kan bestellen?
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: HymerCamp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

Het resultaat.
Bijlagen
Verkoop collage.jpg
Verkoop collage.jpg (280.8 KiB) 501 keer bekeken
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
zello
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 19 jan 2024, 15:38

Re: HymerCamp stickers



Bericht door zello »

Hi
I am interesstest in a set of HymerCamp stickers. Is there anyone who can help?

I need front, back, bonnet, right and left side (door and fender)

THANKS A LOT !!!!!!!!!!
Bijlagen
sticker-hymercamp.JPG
sticker-hymercamp.JPG (39.77 KiB) 280 keer bekeken
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15363
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: HymerCamp stickers



Bericht door Hoofdnoorman »

.

My files are no longer there, but I still have all the separate parts that I have worked out.
You have to realize that the main color is anthracite, so take a good look at the images.
The gluing of the door parts must be looked at very well in advance. The sticker needs to be trimmed slightly.
The gluing of the alcove is made up of four parts. These must first be situated on a large table. It's a bit of a puzzle, but if you look at the photos of my camper, it will work.
There is also striping for the bonnet. This should also be neatly trimmed with a scalpel. It is not yet present in my photos. On some later pictures of my camper it is.
Given the work I still have to do, it will cost € 160 for the entire camper.
Delivery time will be about 5 working days.
If you want to change the main color (anthracite) into your own color, you can. You have to give me the RGB values.
Payment in advance. If you want to see what it will look like before ordering, you have to pay me 50 euros in advance. Thanks to all your fellow campers who only ask me, let me sign evenings and then don't buy anything later or just copy things.
Settlement can be done by PB.
.
Schermafbeelding 2024-01-20 004139.png
Schermafbeelding 2024-01-20 004139.png (154.35 KiB) 226 keer bekeken
.
Mijn bestanden zijn er niet meer, maar ik heb nog alle losse delen die ik ongeveer uitgewerkt heb.
Hierbij moet je beseffen dat de hoofdkleur antraciet is, dus bekijk de beelden goed.
Het plakken van de deurdelen moet heel goed van te voren bekeken worden. De sticker moet iets bijgesneden worden.
Het plakken van de alkoof is uit vier delen. Deze moeten dus eerst op een grote tafel gesitueerd worden. Het is even puzzelen, maar als je naar de foto's van mijn camper kijkt, zal het wel lukken.
Er is ook striping voor de motorkap er bij. Ook deze moet netjes met een scalpel bijgesneden worden. Op mijn foto's is deze nog niet aanwezig. Op enige latere foto's van mijn camper wel.
Gezien het werk dat ik er nog aan heb, gaat het € 160,- kosten voor de gehele camper.
Levertijd zal ongeveer 5 werkdagen zijn.
Wil je de hoofdkleur (antraciet) veranderen in een eigen kleur, kan dat. Je moet mij dan de RGB waarden doorgeven.
Betaling van te voren. Wil je voor het bestellen eerst zien hoe het er uit gaat zien, moet je mij 50 euro van te voren betalen. Met dank aan al jouw medecamperaars die mij alleen maar vragen, mij avonden hebben laten tekenen en dan later niets kopen of gewoon de boel namaken.
Afwikkeling kan per PB.


PS:
This sticker set has been approved by the German Bundesverkerhsambt as a replacement for the original.
In other words, you are eligible for the H license plate if you have this sticker set.

Deze stickerset is door de Duitse Bundesverkerhsambt goedgekeurd als vervanging van het origineel.
Met andere woorden, u komt in aanmerking voor het H-kenteken als u deze stickerset hebt.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Plaats reactie