Weinsberg Pepper ervaringen?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Vopper
Berichten: 2188
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door Vopper »

Lelijk met dat maffiaglas :-?

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1217
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door Huub56 »

Op de fiat site zijn filmpjes van de nieuwe ducato van binnen en buiten, zelf vind ik hem wel mooi maar dat is smaak gevoelig.
Gebruikersavatar
TonenJolanda
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 21 jun 2017, 9:00
Locatie: Rijswijk (ZH)

Re: Niet model Ducato



Bericht door TonenJolanda »

Dillennet1 schreef:
wo 27 jan 2021, 10:25
We hebben nu 4 jaar een oude Knaus integraal waar we heerlijk mee rondgetoerd hebben. Het is een vierpersoons camper en onze kinderen zien er niet is :(. Daarom hebben wij besloten om over te stappen naar een Weinsberg Caracompact Pepper 600 MEG.
Gefeliciteerd Karel!
Groet, Ton
Gebruikersavatar
Lambiek
Berichten: 915
Lid geworden op: ma 20 jan 2014, 18:57
Locatie: Brabant

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door Lambiek »

Vopper schreef:Lelijk met dat maffiaglas :-?

:wave: Vopper
Lelijk ??
Ze zien jou dan toch niet zitten ..
.
vespaman

Re: Niet model Ducato



Bericht door vespaman »

Dillennet1 schreef:
wo 27 jan 2021, 10:25
Goedemorgen,

Even voorstellen, mijn naam is Karel Grasmeijer. We hebben nu 4 jaar een oude Knaus integraal waar we heerlijk mee rondgetoerd hebben. Het is een vierpersoons camper en onze kinderen zien er niet is :(. Daarom hebben wij besloten om over te stappen naar een Weinsberg Caracompact Pepper 600 MEG.

Wij hebben met de kerst d nieuwe Caracompact Pepper besteld en onze oude Knaus ingeruild. Gisteren werd ik door de dealer gebeld of het een probleem is voor ons dat we een geheel nieuw model Ducato als bus krijgen voor de Weinsberg. Specs had hij nog niet, alleen dat de wagen meer passieve veiligheid heeft en een geheel nieuw uiterlijk. Wij hebben geen keus omdat het huidige model niet meer gemaakt word tegen de tijd dat onze bestelling geleverd wordt.

Weet iemand hier iets van de nieuwe specs en misschien een foto. ik vind alleen een vaag getekende impressie.

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groeten,

Karel Grasmeijer
Ik zou het niet erg vinden om het nieuwe model te krijgen. Daar rijdt straks iedereen mee in de rondte. Denk dat je na een paar jaar er meer geld voor krijgt bij inruil/verkoop dan met het model dat nu geleverd wordt( en ik hopelijk over 4 weken krijg). Nieuwer type verkoopt toch veel beter.
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 430
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door FJM »

Je koopt toch geen camper met het idee hem direct weer door te verkopen...?!?!
Je doet meestal wel vele jaren met een camper en dan maakt het model niet zo heel veel meer uit als je hem tegen die tijd gaat verkopen. Het gaat dan om gebruikerssporen, kwaliteit van onderhoud, kilometrage en dergelijke...
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Dillennet1
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 6:15

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door Dillennet1 »

Ik vroeg alleen of iemand er al een foto oid ervan had 😎
vespaman

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door vespaman »

FJM schreef:
do 28 jan 2021, 17:06
Je koopt toch geen camper met het idee hem direct weer door te verkopen...?!?!
Je doet meestal wel vele jaren met een camper en dan maakt het model niet zo heel veel meer uit als je hem tegen die tijd gaat verkopen. Het gaat dan om gebruikerssporen, kwaliteit van onderhoud, kilometrage en dergelijke...
Er zijn ook nog mensen die na een paar jaar weer een andere willen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Zo heeft iedereen zijn hobby zeg maar....
Dillennet1
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 6:15

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door Dillennet1 »

ik heb wat foto's gevonden, niet een giga andere bus dus.

https://www.motor1.com/photo/5553329/fiat-ducato-facelift-spy-photo-front/

Groeten Karel.
Albert-K
Berichten: 34
Lid geworden op: za 08 sep 2018, 20:49

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door Albert-K »

FJM schreef:
di 19 jan 2021, 21:01
Albert-K schreef:
vr 08 jan 2021, 11:37
Ik heb regelmatig een bijdrage geleverd en lees zo nu en dan weer de nieuwe berichten. Dat blijf je doen als je een Pepper hebt ...

... liet hij een heel diepe zucht. Tja.... en daarom hebben wij de Pepper.
Ongelooflijk: Dit verhaal hadden wij kunnen schrijven! Tot op de letter (bijna) exact zoals het met ons is gegaan. Alleen stond er geen Laika naast ons, maar een Hymer.... :lol3:
Mooi toch! :cheers:
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 430
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door FJM »

Zeker! :-B
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
hawi
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 21:39

Grootdakluik Weinsberg Pepper en koelkast



Bericht door hawi »

Goeden dag ik ben mijn grote dakluik van de weinsberg pepper Bj 2020 kwijt Dat wil zeggen hij is ondanks de vergrendeling van de Camper af gevlogen Heel vreemd het blijkt dat het dakluik op een zeer knullige wijze bevestigd Als je het dakluik verder dan 15 a 20 cm open zet bestaat de kans dat deze uit zijn vergrendeling gaat Bij het vast zetten van dit raam kan je dan ook niet zien of deze wel in de rail zit Met het gevolg als je ga rijden deze er af vliegt Geheel een zeer slecht verhaal Wie heeft ook deze ervaring? Ook probleem met de koelkast Ondanks dat de deur gesloten is gaat na verloop van tijd er een piep geluid wat niet verdwijnt Als je een stukje tape over de sensor binnenin de deur plakt is het geluid weg Echter dan werkt ook de verlichting binnenin niet meer ???
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9050
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door gjvonk »

Onderweg tijdens het rijden er uit geklapt? Heb je het luik wel teruggevonden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
hawi
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 25 nov 2009, 21:39

Re: Weinsberg Pepper



Bericht door hawi »

Ja gebroken gelukkig reed er geen andere auto achter Raam weer bij elkaar geplakt met ducttape en gelukkig geen water binnen Vreemd verhaal dat als je het luik in de tweede stand zet dat dan uit de vergrendeling gaat Ik neem aan dat dit toch wel een constructie fout van Weinsberg is Ik ga hier ook mee aan de hand bij mijn dealer.
Plaats reactie